printlogo


کد خبر: 157132تاریخ: 1395/2/19 00:00
اخبار

افتتاح 75 پروژه بسیج سازندگی در سیستان‌وبلوچستان
75 پروژه بسیج سازندگی سیستان‌وبلوچستان در عرصه اقتصاد مقاومتی با حضور سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افتتاح شد. به گزارش فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار محمد مارانی در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و خادمین جهادی نوروزی 95  اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار این را دارد که به عنوان یار و یاور نظام در همه زمینه‌های امنیتی، دفاعی، اقتصادی و فرهنگی کمک‌کننده باشد. وی افزود: در سال 94 قرارگاه قدس جنوب شرق و سپاه سلمان در کنار هم قریب به 3 هزار پروژه در سطح استان را افتتاح کردند که بخشی از این خدمات را سپاه سلمان و رده‌های شهرستانی و بخشی را مهندسی قرارگاه قدس و یگان‌های زیرمجموعه انجام دادند. مارانی از افتتاح
75 پروژه بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: فردا قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور 180 پروژه مردم‌یاری را افتتاح خواهد کرد. فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تصریح کرد: ساخت خانه عالم، مسجد، سرویس بهداشتی و مدرسه بخشی از عرصه‌های این پروژه‌هاست که این اقدامات کمک بزرگی به دولت و نظام است.


حضور بورس کالای ایران
در نمایشگاه بین‌المللی نفت
بورس کالای ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از روز پنجشنبه 16 الی روز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، بورس کالای ایران در ایام برپایی این نمایشگاه در غرفه ارکان بازار سرمایه واقع در سالن 9-8 شماره 123 از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود. براساس این گزارش، طی سال 94 افزون بر 5/12 میلیون تن انواع فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی به ارزش بیش از 158 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.


Page Generated in 0/0063 sec