printlogo


کد خبر: 157141تاریخ: 1395/2/19 00:00
اخبار

تمجید سایت اتحادیه جهانی کشتی
 از سوریان
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از حضور قدرتمند سوریان در رقابت‌های گزینشی المپیک در ترکیه تمجید کرد. در گزارش سایت اتحادیه جهانی که با عکس حمید سوریان در صفحه اصلی منتشر شده، آمده است: «سوریان برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو، در آخرین شانس خود در رقابت‌های گزینشی المپیک توفان به پا کرد». در ادامه این خبر، سایت اتحادیه جهانی از 4 کشتی هجومی سوریان در این رقابت‌ها که منجر به قهرمانی و کسب مدال طلا شد تمجید کرد. همچنین سوریان نیز در مصاحبه‌ای با این سایت اعلام کرد: این احساس خوبی است که توانستم سهمیه المپیک را به‌دست آورم اما هدف اصلی من کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۱۶ ریو است.

کفاشیان: دوست نداشتند من رئیس فدراسیون فوتبال باشم
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به اینکه مجمع به خاطر شناخت بیشتر به تاج رای داده است، گفت: هم خودم خسته بودم و هم برخی دوست نداشتند من رئیس فدراسیون فوتبال بمانم. علی کفاشیان پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و مشخص شدن جانشین خودش درباره حرف‌های آجورلو پیرامون اینکه پشت پرده انتخابات موارد خاصی وجود داشته است، گفت: من اطلاع ندارم که سیستم بالادستی چه کسی را برای ریاست می‌خواسته‌اند و آقای آجورلو در این زمینه چه حرف‌هایی گفته‌اند، ایشان شخص زحمتکش و لایقی هستند اما چون در این سال‌ها در سیستم فدراسیون فوتبال نبوده‌اند و طبیعتا آقای تاج
7 سال در این سیستم کار کرده‌اند، شاید اعضا با این شناخت به ایشان رای داده‌اند و این به نظر من یعنی موفقیت و ادامه راه گذشته فدراسیون فوتبال. کفاشیان در ادامه پیرامون اینکه فکر نمی‌کند نایب رئیسی نوعی شکست محسوب می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم ما موفق شده‌ایم، همین که مجمع به آقای تاج رای داد که راه فدراسیون را می‌آمد، خودش نوعی پیروزی است. وی درباره دلیل عدم ثبت‌نام خودش برای ریاست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من پیش خودم گفتم 8 سال اینجا کار کرده‌ام و خسته هم شده‌ام، در ضمن یکسری هم دوست نداشتند که من رئیس باشم در نتیجه کنار کشیدم.

مرگ فوتبالیست کامرونی
در جریان بازی
مستطیل سبز باز هم شاهد یک حادثه تلخ بود و این بار یک بازیکن از کامرون که در لیگ رومانی بازی می‌کرد تنها بعد از 7 دقیقه حضورش در میدان بدون اینکه با کسی برخورد داشته باشد دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد. به نقل از اکیپ فرانسه، با وجود آنکه ورزشکاران نسبت به دیگر اقشار جامعه از نظر جسمی در شرایط بهتری به سر می‌برند اما این باعث نمی‌شود که گاهی اوقات مستطیل سبز شاهد حوادث تلخ نباشد. این بار لیگ رومانی شاهد یک حادثه تلخ بود، تا جایی که پاتریک اکنگ بازیکن 26 ساله کامرونی که در دیناموبخارست رومانی بازی می‌کرد بدون آنکه با هیچ بازیکنی برخورد داشته باشد در جریان بازی به زمین افتاد و دچار سکته قلبی شد و بلافاصله جان خود را از دست داد. به نوشته روزنامه اکیپ فرانسه، این بازیکن کامرونی تنها بعد از 7 دقیقه از ورودش به میدان دچار سکته قلبی شد و قبل از آنکه به بیمارستان منتقل شود جان خود را از دست داد تا مستطیل سبز بازهم قربانی بگیرد و نگرانی‌های زیادی به وجود آید.

نماینده AFC: انتخابات شفاف
و سالم بود
نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت این انتخابات بدون مشکل برگزار شده است. «وحید کاردانی» که به عنوان نماینده AFC در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور داشت، درباره این انتخابات گفت: انتخابات شفاف و مستقل برگزار شد و هیچ نهادی در آن دخالتی نداشت و در کمال سلامت برگزار شد. وی درباره این موضوع که از کجا متوجه سلامت انتخابات امروز شده است، عنوان کرد: من مسؤول این نیستم که با تک تک نهادها صحبت کنم. در واقع به صورت رندوم درباره سلامت انتخابات و عدم دخالت نهادهای دیگر از برخی افراد سوال پرسیدم و پاسخ آنها نیز منفی بود. نماینده AFC در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در گزارش خود به AFC به 2 نکته مهم اشاره خواهم کرد؛ نکته اول اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران است که باید مطابق با AFC و فیفا باشد. نکته دوم نیز مربوط به این مساله است که فدراسیون فوتبال فاقد کمیته انتخاباتی است. در واقع باید یک کمیسیون انتخاباتی وجود داشته باشد.
 


Page Generated in 0/0055 sec