printlogo


کد خبر: 157225تاریخ: 1395/2/21 00:00
شایعه برکناری مظلومی در جلسه روز سه‌شنبه هیات مدیره
پشت پرویز خالی می‌شود؟

صبح روز دوشنبه بسیاری از سایت‌های خبری نزدیک به باشگاه استقلال به نقل از یکی از اعضای هیات مدیره خبر خروج پرویز مظلومی را مخابره کردند. دست آخر فاش شد این عضو هیات مدیره کسی نیست جز مقداد نجف‌نژاد. در این باره یکی از سایت‌ها اینگونه خبر داد: اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال فردا جلسه فوق‌العاده برگزار می‌کنند. پس از باخت استقلال برابر تراکتورسازی و اعتراض‌های صورت‌گرفته از سوی هواداران این تیم در ورزشگاه، اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال فردا جلسه فوق‌العاده برگزار می‌کنند. براساس این گزارش، مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: با احترامی که برای آقای مظلومی قائل هستیم، برای 2 بازی آینده تغییراتی در کادر فنی استقلال خواهیم داشت. این پیشنهاد بنده به هیأت مدیره است و گزینه ما هم با توجه به زمان کمی که تا پایان لیگ باقی مانده است داخلی خواهد بود.
پرویز تکذیب کرد
بعد از انتشار این خبر بود که سایت باشگاه استقلال سراغ سرمربی این تیم رفت.
مظلومی اظهار داشت: روز یکشنبه همه هدف و تلاش ما کسب 3 امتیاز بود تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بمانیم. زود هم به گل رسیدیم و از روحیه و توانایی برای رسیدن به گل‌های بعدی نیز برخوردار بودیم. به هیچ‌وجه قصد توجیه ندارم و شکست را می‌پذیرم اما ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و نتوانستیم موفق شویم. سرمربی استقلال گفت: ما پیش از شروع فصل بارها اعلام کردیم هدفمان کسب سهمیه آسیایی است و هیچ قولی بابت قهرمانی ندادیم. در برنامه‌ای هم که من به باشگاه دادم، هدفگذاری سال اول را کسب سهمیه آسیایی اعلام کردم و حالا هم در آستانه رسیدن به این هدف هستیم ضمن اینکه به فینال جام حذفی رسیده و در آستانه کسب یک جام قرار داریم. استقلال در فصل جاری جوانگرایی خوبی هم داشت و جوان‌هایی در تیم چهره شدند که شاید کسی انتظارش را نداشت و بدون تردید این جوان‌ها سرمایه‌های ارزشمندی برای استقلال در سال‌های آینده خواهند بود و خیلی به تیم کمک می‌کنند اما نکته مهم این است که نباید از بدشانسی‌های بسیار ما هم غافل شد. استقلال هفته‌های طولانی صدرنشین بود اما در میانه راه ریوالدو و کرار را از دست دادیم، چشمی مصدوم شد و عادل شیحی هم که برای تقویت تیم اضافه شد، در چند بازی اخیر مصدوم بود. این خیلی برای ما بد بود و برایمان مشکل درست کرد. چنین مسائلی برای هر تیمی مشکلی اساسی محسوب می‌شود و به ما هم ضربه زد، اگرنه برخلاف انتظارها حتی توانایی قهرمانی هم داشتیم. مظلومی در پایان اظهارات منتشر شده از سوی خودش در یکی از رسانه‌ها را تکذیب کرد و گفت: من هیچ صحبتی درباره مسائل مطرح‌شده انجام نداده‌ام و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. فصل هنوز به پایان نرسیده و ما فینال حذفی و یک بازی لیگ را پیش رو داریم. من به این مسائل کاری ندارم و تمرکزم روی تیم است برای 2 بازی باقی‌مانده.
سبک‌دست: حضور مرفاوی شایعه است
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هنگامی که اظهار نظر همکارانم برای گرفتن سهمیه را می‌خواندم تعجب ‌کردم چون ما هزینه کردیم که تیم قهرمان شود. شاهرخ سبک‌دست در گفت‌وگو با فارس درباره پیشنهاد مقداد نجف‌نژاد به هیات مدیره استقلال مبنی بر تغییر کادرفنی در 2 بازی باقیمانده این تیم عنوان کرد: این پیشنهاد آقای نجف‌نژاد بوده است. شاید بهتر بود او به این صراحت صحبت نمی‌کرد و در جلسه هیات مدیره آن را مطرح می‌کرد اما نظر شخصی خود من این است که اولا تا جمعه فرصت کمی برای تصمیم به تغییر داریم و دوم اینکه تا روز جمعه تغییر کمکی به استقلال نمی‌کند و به نفع تیم نیست. وی افزود: به هر حال باخت سنگینی داشتیم. این شکست متعارف نبود. با این همه تماشاگر، شرایط خوب تیم از نظر مالی و فنی و پاداش‌هایی که داده شده بود انتظار این می‌رفت که تیم نتیجه بگیرد. حادثه‌ای هم در تیم رخ نداده بود که از نظر روحی به هم ریخته باشند. به هر حال در این شرایط یکی باید مسؤولیت این باخت را گردن بگیرد و پاسخگو باشد. زمانی هست که باشگاه هزینه نمی‌کند و نمی‌توان از تیم توقعی داشت اما امسال برای استقلال هزینه خوبی شده است. سبک‌دست ادامه داد: ما باید آسیب‌شناسی کنیم. به نظر من باید بزرگان تیم و افراد فنی یعنی پورحیدری، معینی و کردنوری باشند که بگویند تغییرات کادرفنی خوب است یا بد و نظر آنها خیلی مهم است. سبک‌دست در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود صمد مرفاوی قرار است در 2 بازی آینده روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما در هیات مدیره اصلا بحثی در این رابطه نداشته‌ایم. اگر قرار به این تصمیم بود نباید ما مدیران تیم آگاه باشیم؟ وی در این باره که آیا بحث برکناری مظلومی مطرح است، عنوان کرد: اصلا بحث برکناری نیست. بحث نتیجه و کارنامه است. نه فقط سرمربی بلکه عملکرد کلی کادرفنی مطرح است.
 


Page Generated in 0/0051 sec