printlogo


کد خبر: 157242تاریخ: 1395/2/21 00:00
اخبار

 رئیس اتحادیه گوشت گاوی تهران گفت: ۱۰ تا ۲۰ درصد گوشتی که در بازار مصرف توزیع می‌شود، بی‌کیفیت است.
 رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: به مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره عراق ۴۰ درصد کمک تسهیلات اعطا می‌شود.
 مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار با اشاره به صدور کارت کار جدید از ابتدای خرداد امسال گفت: هزینه تمدید کارت کار به مدت یکسال مانند سال گذشته ۲۰۷ هزارتومان و برای صدور کارت کار مبلغ ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.
 کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همه  بازنشستگان استان تهران و استان البرز صادر شده است در شعبه بانک رفاه کارگران مربوط آماده تحویل به بازنشستگان است.
 معاون معماری و شهرسازی وزارت راه‌وشهرسازی گفت: با تصویب طرح‌های توسعه و عمران و توافق با شورایعالی استان بزودی حریم قانونی دریا مشخص و به استان‌‌های ساحلی ابلاغ می‌شود.
 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه منتظر تصمیم دولت برای ایجاد عسلویه آب و برق هستیم، گفت: اگر اراده قوه مجریه کشور بر ایجاد چنین سازماندهی و تولید همزمان آب و برق بود، اقدام به انجام مطالعات جامع در این زمینه می‌کنیم.
 علی کوهستانی، رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: دیروز 4تن محصولات کشاورزی قاچاق در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نابود شد.
 دبیر انجمن کارخانه‌های قند و شکر با اشاره به افزایش قیمت شکر در هفته‌ اخیر گفت: با افزایش عرضه شکر در بورس کالا از 2 هزار تن به ۶ هزار تن قیمت این کالا دیروز به ۲۳۰۰ تومان مصوب بازگشت.
 ارس نوشت: با گذشت بیش از یک ماه از آغاز ثبت‌نام و فروش واحدهای مسکن‌مهر فاقد متقاضی گزارش‌ها حکایت از استقبال اندک مردم از این واحدها دارد به طوری که از ۱۱۷ هزار واحد مورد اشاره تنها برای ۷۰۰ واحد آن مشتری پیدا شده است.
 رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: صادرات فله‌ای کالاهای کشاورزی در راستای کاهش ضایعات و تطابق با تقاضای بازارهای بین‌المللی با تصمیم وزارت جهاد کشاورزی، اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران و سازمان توسعه تجارت و گمرک ممنوع شد.
 اسماعیل کاظمی، رئیس اتحادیه فروشندگان گچ، آهک و مصالح ساختمانی، رکود ساخت‌وساز که از 2 سال پیش آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد را مهم‌ترین عامل تعطیلی یا نیمه فعال شدن 35 درصد از واحدهای این صنف دانست و گفت: پروژه مسکن‌مهر نیز از دیگر دلایل رکود فعلی در ساخت‌وساز کشور است.


خرمای رمضان ذخیره شد
مدیرکل میوه‌های گرمسیری با بیان اینکه خرمای بازار ماه رمضان تامین است، گفت: برای تامین افزایش مصرف این روزها ۴۰ تا ۴۵ هزار تن خرما ذخیره شده است.
به گزارش تسنیم، حسن‌پور با اشاره به اینکه 30 تا 35 هزار تن از خرمای ذخیره‌سازی شده در سردخانه‌های استان‌های تهران، تبریز و مشهد است، افزود: با وجود ذخیره‌سازی مناسب در ماه مبارک رمضان نباید افزایش قیمتی در بازار خرما داشته باشیم. وی از سازمان‌های نظارتی خواست بازار خرما را مدیریت کنند و تحلیل دقیقی از قیمت خرما ارائه دهند. حسن‌پور ادامه داد: باغدار، خرمای بسته‌بندی‌شده را با قیمت هر کیلوگرم
3 هزار تا 3500 تومان می‌فروشد که اختلاف زیادی با قیمت عرضه این محصول در بازار دارد. به طور معمول اختلاف قیمت تولید تا عرضه محصول نباید بیشتر از
30 درصد باشد اما شاهدیم خرما کیلویی 10 تا 11 هزار تومان به مصرف‌کننده فروخته می‌شود.

ثبت نقل‌‌وانتقال املاک
بدون بدهی مالیاتی
از ابتدای امسال با توجه به اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب تیرماه 94 ثبت و نقل‌وانتقال املاک در دفاتر اسناد رسمی بدون گرفتن گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیات‌های مستقیم مغایر با قانون خواهد بود. محمدقاسم پناهی، قائم‌مقام سازمان امور مالیاتی کشور در این‌باره گفت: ثبت نقل‌‌وانتقال املاک بدون گواهی وصول بدهی مالیاتی غیرقانونی است. پناهی افزود: در همه معاملاتی که به موجب اسناد رسمی صورت می‌گیرد صاحبان دفاتر اسناد رسمی مکلفند قبل از ثبت یا اقاله یا فسخ سند معامله، مراتب را به اداره امور مالیاتی اعلام و پس از اخذ این گواهی، شماره آن را در سند معامله قید کنند.
 


Page Generated in 0/0058 sec