printlogo


کد خبر: 157252تاریخ: 1395/2/21 00:00
اخبار

افزایش تعامل جهاد کشاورزی
استان مرکزی با سازمان نظام مهندسی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از افزایش تعامل با سازمان نظام مهندسی در راستای حفظ آب و خاک طی سال جاری خبر داد. علی بابایی اظهار داشت: حفظ منابع آبی و خاکی یکی از رسالت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی است که در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم گرفت. وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌تواند در این حوزه جهاد کشاورزی را بخوبی یاری کند، بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان سازمان نظام مهندسی است که به همین منظور افزایش تعامل با این سازمان از اولویت‌های سال جاری جهاد کشاورزی استان است. وی از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در جهاد کشاورزی یاد کرد.


اهدای جوایز بانک صادرات به صاحبان حساب‌های قرض‌الحسنه
بانک صادرات ایران در راستای رشد، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و احیای این سنت پسندیده در جامعه، برگزاری بیست و ششمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار قرار داده است. این بانک با هدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، برگزاری
بیست و نهمین مرحله قرعه‌کشی بین حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار قرار داده و برای برندگان این نوع حساب‌ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته است. این بانک منابع مربوط به سرفصل قرض‌الحسنه را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه سرفصل‌هایی همچون تامین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاه‌های تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونی‌های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی و واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از حوادث قهری به مصرف می‌رساند که این اقدامات بانک نقش بسزایی در تامین نیازمندی‌های آحاد جامعه داشته نقش موثری در تعمیم فرهنگ قرض‌الحسنه پس‌انداز ایفا کرده است.


Page Generated in 0/0069 sec