printlogo


کد خبر: 157261تاریخ: 1395/2/21 00:00
رویدادها

شبکه افق و تولید برنامه‌هایی جدید
مدیر گروه مستند شبکه افق گفت: در نظر داریم تا پایان سال بیش از ۳۰۰ قسمت مستند در حوزه‌های مختلف تولید کنیم و طبیعتا امسال نیز مانند سال گذشته آثار تولیدی‌مان را به شبکه‌های مختلف برون‌مرزی و درون‌مرزی ارائه خواهیم کرد.  به گزارش نسیم آنلاین، سلیم غفوری، مدیر گروه مستند شبکه افق درباره آثار تولیدی این شبکه گفت: ما در 2 محور سبک زندگی و بصیرت افزایی و آگاهی‌بخشی آثار زیادی را در دست تولید داریم که برخی از آنها بزودی از این شبکه پخش خواهد شد.  وی ادامه داد: مجموعه  26 قسمتی«پازل» با موضوع دستاوردهای علمی و فناوری کشور از یک ماه آینده  از شبکه افق پخش خواهد شد؛ همچنین مستند دیگری با عنوان «یکی از میان جمع»  نیز تا 2 ماه آینده آماده پخش می‌شود؛ این مجموعه در 25 یا 26 قسمت به موضوع سبک زندگی و رزق حلال می‌پردازد. مدیر گروه مستند شبکه افق  تصریح کرد: همچنین مجموعه‌ای را با موضوع کسب و کارهای کوچک در دست تولید داریم که هنوز عنوان آن مشخص نیست؛ همچنین یک مجموعه 7 قسمتی را درباره ازدواج آسان در دست تولید داریم ولی هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.

ایوب آقاخانی با اثری از شهید چمران در آبادان و خرمشهر
نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در بخش میهمان نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر حضور پیدا می‌کند. این نمایش به روایت زندگی شهید دکتر چمران به عنوان یکی از صاحبنام‌ترین شهدای جنگ تحمیلی ایران می‌پردازد. نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر به دبیری حسین مسافرآستانه از 28 اردیبهشت تا 2 خردادماه در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

کن؛ نقطه آغاز توزیع بین‌المللی آثار مؤسسه اوج
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری - رسانه‌ای اوج، توزیع‌کننده بین‌المللی فیلم‌های بادیگارد، فهرست مقدس، هیهات و ایستاده در غبار اعلام کرد با حضور در بازار فیلم کن در کنار جشنواره فیلم کن در غرفه‌ای مستقل توزیع بین‌المللی این فیلم‌ها را آغاز خواهد کرد. بنابر این گزارش، مذاکرات درباره این فیلم‌ها از مدتی پیش آغاز شده و دیدار و مذاکرات نهایی با شرکت‌های پخش منطقه‌ای و همچنین توزیع‌کنندگان ملی برخی کشورها در شهر کن صورت خواهد پذیرفت. براساس برنامه راهبردی توزیع، جهت پخش اول، حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی و بازارهای تراز اول جهان برای سال اول توزیع هدف‌گذاری شده و پس از آن حضور در جشنواره‌ها و بازارهای منطقه‌ای و ملی برخی کشورهای هدف برنامه‌ریزی شده است.

محرومیت چند ناشر از نمایشگاه کتاب به دلیل تخلف
رئیس شورای نظارت و ارزیابی بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری اعلام کرد برای ۵ ناشر متخلف حکم صادر شد که یکی از آنان محکوم به تعطیلی یک روزه غرفه و ۴ ناشر دیگر نیز محکوم به تعطیلی غرفه تا پایان نمایشگاه شدند که ۲ ناشر از این تعداد از حضور در نمایشگاه سال ۹۶ هم محروم شدند. امیرزاده در این نشست افزود: شورای نظارت و ارزیابی یک ساختار جدید در نمایشگاه است و در افقی که قرار است کارها به بخش خصوصی واگذار شود نقش نظارتی سازمان‌ها بیشتر می‌شود.  رئیس شورای نظارت و ارزیابی گفت: ایجاد هماهنگی با کمیته‌های مختلف، تجزیه و تحلیل اطلاعات و گزارش‌ها در این دوره از نمایشگاه،‌ تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور کارآمد کردن نظارت، صیانت از حقوق نشر حرفه‌ای کشور و همچنین صیانت از ضوابط نشر کشور که براساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده از جمله اهداف ترسیم شده است.

مخالفت رولینگ استونز با استفاده از آهنگ‌هایش در تبلیغات ترامپ
گروه موسیقی «رولینگ استونز» از دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه برای مبارزات ریاست‌جمهوری آمریکا خواسته است از آهنگ‌های این گروه در تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکند. این در حالی است که برخی آهنگ‌های این گروه بویژه «استارت می‌آپ» در بسیاری از گردهمایی‌های انتخاباتی ترامپ پخش شده است. همچنین از آغاز مبارزات انتخاباتی ترامپ تاکنون برخی دیگر از چهره‌های مشهور دنیای موسیقی از وی خواسته‌اند از پخش آهنگ‌های آنها در گردهمایی‌های خود جلوگیری کند که ادل، ایرو اسمیت و نیل یانگ از جمله این چهره‌ها هستند.


Page Generated in 0/0065 sec