printlogo


کد خبر: 157265تاریخ: 1395/2/21 00:00
اخبار

بیرانوند: هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نکرده‌ام
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت شایعه مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس را رد کرد.  علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم اظهار کرد: من هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ فردی از باشگاه پرسپولیس انجام نداده‌ام. نمی‌دانم شایعه مذاکره من با باشگاه پرسپولیس از کجا آمده است. برخی‌ براحتی شایعه درست می‌کنند و این مسائل را مطرح می‌کنند. من همین جا قویا می‌گویم هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری نداشته‌ام.  وی درباره آینده‌اش گفت: من یک فصل دیگر با باشگاه نفت قرارداد دارم و حتی اگر قرار باشد به باشگاه دیگری منتقل شوم باید مسؤولان باشگاه نفت به من رضایتنامه بدهند بنابراین نمی‌توانم خودسرانه با باشگاهی مذاکره کنم.  

کی‌روش: تاج با استعفای من
سریعا موافقت کند
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان در پیامی،‌ انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال را تبریک گفت و از او خواست با استعفایش موافقت کند.‌ تاج 8 سال پیش به‌عنوان نایب‌رئیس انتخاب شده بود و پس از انصراف در دوره قبلی، با وقفه‌ای یک ساله ریاست سازمان لیگ را برعهده گرفت، حالا نیز به‌عنوان رئیس فدراسیون به فعالیت خود ادامه خواهد داد. حال کارلوس کی‌روش در پیامی، انتخاب او به این عنوان را تبریک گفت و از او خواست با استعفایش سریعا موافقت کند.  کی‌روش در صفحه فیسبوکش نوشت: «به آقای تاج،‌ رئیس فدراسیون جدید فوتبال ایران برای پیروزی‌اش در انتخابات شنبه تبریک می‌گویم. برایش در چالش جدیدی که در رهبری فوتبال ایران برعهده دارد آرزوی بهترین‌ها را دارم. در چند سال اخیر افتخار همکاری با آقای تاج را با وجود مشکلات و برنامه‌ریزی‌های لیگ داشتم.  حالا به‌عنوان اولویت اول از او می‌خواهم سریعا با درخواست استعفای من موافقت کنند و تصمیماتی درباره آینده و شروعی جدید برای فوتبال ایران بگیرند. این تصمیم حیاتی و اضطراری، راه حلی برای موفقیت ایران در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی و همچنین دفاع از قرار گرفتن در رده اول آسیا خواهد بود».  کی‌روش که مدت‌ها برای تمدید قرارداد صبر کرده بود و حتی به این دلیل در برهه‌ای ایران را ترک کرده بود، این بار در تصمیمش جدی است و با توجه به اینکه حداقل امکانات نیز برایش فراهم نشده، قصد قطع همکاری دارد.

رکورد زیدان در میان بهترین‌های تاریخ مادرید
رکورد پیروزی‌های رئال‌مادرید زیدان به 11 رسید. به نقل از مارکا، رئال‌مادرید یکشنبه‌شب در هفته سی‌‌وهفتم لالیگا با پیروزی 3 بر 2 برابر والنسیا رکورد 11 پیروزی پیاپی را به ثبت رساند. این پیروزی مادرید را در کورس قهرمانی نگه داشت.  در این 11 بازی سفیدپوشان
37 گل به ثمر رساندند و تنها 9 گل دریافت کردند. این عملکرد خوبی برای زین‌الدین زیدان است که در اوایل سال جدید هدایت تیم مادریدی را برعهده گرفت. بهترین رکورد متعلق به میگل مونیوس در فصل 61-1960 است. مادرید در آن زمان 15 پیروزی پیاپی را به ثبت رساند. این رکورد با تساوی بدون گل برابر اویدو به پایان رسید. 2 فصل بعد شاگردان مونیوس، رکورد 11 پیروزی پیاپی را به ثبت رساندند. رکوردی مشابه آن در سال‌های اخیر متعلق به مادرید کارلو آنچلوتی است. آنها 12 پیروزی پیاپی را به ثبت رساندند. همچنین در این زمان 22 بازی پیاپی را بدون شکست پشت‌سر گذاشتند.  مانوئل پیگرینی، سرمربی کنونی منچسترسیتی در زمان حضورش در مادرید، 12 برد متوالی را به ثبت رسانده بود. ژوزه مورینیو توانست در 11 بازی پیاپی مادرید را به پیروزی برساند. خوانده راموس هنگام هدایت مادرید توانسته است رکود 10 پیروزی متوالی را به ثبت برساند.

محرومیت پلاتینی کاهش یافت
دادگاه‌ عالی ورزش مدت محرومیت میشل پلاتینی را به 4 سال کاهش داد با این حال پلاتینی نمی‌تواند رئیس یوفا باقی بماند.  به نقل از ESPN، وکلای پلاتینی در مصاحبه با سایت اکیپ اعلام کرده‌اند او در کنگره بعدی از سمت خود استعفا می‌دهد. دسامبر گذشته کمیته اخلاق فیفا، پلاتینی و بلاتر را 8 سال محروم کرد. در ماه فوریه فیفا میزان این محرومیت را به 6 سال کاهش داد. با این حال بلاتر و پلاتینی پرونده خود را به دادگاه عالی ورزش بردند.  این دادگاه اعلام کرد میزان محرومیت پلاتینی به 4 سال کاهش یافته و میزان جریمه او نیز از 80 هزار فرانک به 60 هزار فرانک کاهش پیدا کرده است.
 


Page Generated in 0/0044 sec