printlogo


کد خبر: 157435تاریخ: 1395/2/25 00:00
اخبار

خط قرمز روی گزینه وزارت ورزش
 
هرچند عنوان شد که منصور قنبرزاده به‌عنوان گزینه سرپرستی سازمان لیگ پس از پایان لیگ پانزدهم به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد اما مهدی تاج بر نام قنبرزاده خط قرمز کشیده است. همانطور که می‌دانید نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب می‌شود اما با توجه به اینکه اسلامیان به‌عنوان نایب‌رئیس دوم مهدی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال رای لازم را کسب نکرد، بنابراین در مقابل این کرسی نام هیچ کس قرار نگرفت تا شائبه‌ها درباره انتخاب ریاست این سازمان آغاز شود. مهدی تاج به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال در حال حاضر ریاست سازمان لیگ را نیز برعهده دارد و قصد دارد با اتمام رقابت‌های لیگ برتر در فصل پانزدهم سرپرست این سازمان را انتخاب کند. سرپرست موقت نیز تا انتخابات مجمع در سازمان لیگ حضور خواهد یافت و گزینه پیشنهادی ریاست این سازمان در روز مجمع فدراسیون فوتبال معرفی می‌شود تا برای انتخاب در این سمت به رای گذاشته شود. ابتدا نام منصور قنبرزاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نفت تهران شنیده شد و مهدی تاج نیز این مساله را به صراحت اعلام کرد اما با گذشت چند روز از انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد تاج تغییر تاکتیک داده و قصد ندارد گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان را در این پست قرار دهد. این در حالی است که بزودی سرپرست جدید سازمان لیگ به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده می‌شود تا با اتمام لیگ کار خود را در این سمت آغاز کند. 
پیش از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال نیز این گزینه یا گزینه دیگری به این مجمع معرفی می‌شود تا برای حضور در این کرسی شانس خود را امتحان کند.
 
احتمال تقلب در «لیگا»
لالیگا درباره احتمال وجود تقلب در یکی از دیدارهای این رقابت‌ها تحقیق کرد. دیدار تیم‌های رایووایکانو و رئال سوسیداد در هفته سی و هفتم لالیگا یکشنبه هفته قبل برگزار شد که با پیروزی 2 بر یک رئال به پایان رسید. عملکرد مشکوک یکی از بازیکنان موجب شد لالیگا درباره او تحقیق کند. همچنین در بنگاه‌های شرط‌بندی در آخرین ساعت تغییری چشمگیر اتفاق افتاد و پیروزی رایو به پیروزی رئال تبدیل شد. رایو با این شکست باید یکشنبه هفته آینده برابر لوانته برای بقا تلاش کند. البته باید منتظر دیگر نتایج هم بماند.
 
دفاع فدراسیون کشتی از بنا
 
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: دغدغه‌های آقای بنا، دغدغه‌ همه‌ کادرهای فنی ورزش‌های المپیکی است. علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: دغدغه‌های سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واقع دغدغه همه مربیان المپیکی است. البته فشار روی رشته‌های مدال‌دار المپیک مثل کشتی آزاد و فرنگی، وزنه‌برداری و تکواندو طبیعتاً بیش از سایر رشته‌هاست. دارنده مدال نقره المپیک آتن خاطرنشان کرد: ما همه نگران شرایط سختی هستیم که در آن قرار داریم. میزان انتظارات بسیار بالاست، اما دستمان بسته است. به شوق کسب افتخار برای مردم عزیز ایران که بزرگ‌ترین انگیزه قهرمانان ملی ما هستند، تاکنون تحمل کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا جایی که بشود، ادامه دهیم. رضایی در پایان گفت: بارها گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم که تلاش فدراسیون‌ها به تنهایی برای پاسخ به انتظارات تیم‌های ملی و کسب افتخار در المپیک کافی نیست. کسب افتخار ملی، حمایت‌های ملی می‌خواهد.
 
مورینیو در نزدیکی یونایتد
 
خبرگزاری معتبر اسکای ایتالیا اعلام کرد ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد شد و این موضوع بزودی توسط باشگاه تایید خواهد شد. بعد از جدایی مورینیو از چلسی، زمزمه‌های حضور این مربی در تیم‌هایی چون رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به گوش رسید که از این بین با توجه به اعلام تمایل مورینیو به حضور در لیگ برتر، شایعات درباره حضور مورینیو در تیم اول شهر منچستر بیش از تیم‌های دیگر به گوش رسید. خبرگزاری اسکای ایتالیا اعلام کرد ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد شد و این موضوع بزودی از طرف باشگاه اعلام خواهد شد.  به نوشته این خبرگزاری، حضور مورینیو در منچستریونایتد قطعی شده است و این مربی بزودی کارش را در این تیم شروع خواهد کرد. مورینیو بعد از بازی ستارگان جهان در مکزیک در واکنش به شکست منچستر از وستهام و احتمال سهمیه نگرفتن شیاطین سرخ عنوان کرد زمان زیادی برای حضور دوباره در لیگ قهرمانان وجود خواهد داشت.
 

Page Generated in 0/0051 sec