printlogo


کد خبر: 157440تاریخ: 1395/2/25 00:00
اخبار

حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در مراسم تشییع پیکر شهید محمد ناظری
 
پیکر سردار محمد ناظری، فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی مراسم خاصی از مقبره‌الشهدای شهرک شهید محلاتی به طرف گلزار شهدای امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر تشییع شد و در میان انبوه حاضران، چهره مسؤولان و اهالی فرهنگی و هنری هم دیده می‌شد که شاخص‌ترین آنها ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان فیلم «بادیگارد» بود. سردار محمد ناظری در سال‌های گذشته و به واسطه حضور در مستند مسابقه فرمانده شبکه افق، مورد توجه مردم قرار گرفته بود و در 3 فصل تولیدشده از این مستند - مسابقه به‌عنوان فرمانده ارشد حضور داشت. سردار محمد ناظری در سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی به‌عنوان مسؤول دوره‌های آموزشی تکاوری و جنگ‌های نامنظم مشغول به فعالیت بود و بسیاری از چهره‌های سرشناس و دلاورمردان جنگ تحمیلی که افتخارآفرینان سال‌های خون و قیام بودند در آن سال‌ها به‌عنوان شاگرد در دوره‌های آموزشی تحت تعلیم حاج محمد حضور داشته‌اند.
 
آقای ایوبی! آلبالوهای فاسد را به صاحبانش بازگردانید!
 
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای دوباره به حجت‌الله ایوبی نسبت به سخنان اخیر رئیس سازمان سینمایی واکنش نشان داد. در بخشی از این نامه خطاب به ایوبی آمده است: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برحسب وظیفه‌ خود نسبت به دیده‌بانی فضای فرهنگی انقلاب اسلامی مطالبه حل مسائل سینمایی انقلاب ‌را از مراکز علمی و اجرایی کشور وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون چندین بار نگرانی و اعتراض خود را نسبت به برخی آثار سینمایی تولید شده به شما ابراز نموده است. این در حالی است که به‌رغم دعوت‌های مکرر انجام شده توسط این مجموعه طی نامه‌های مورخ 6/11/94، 14/11/94 و 8/2/95 برای حضور حضرتعالی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) یا حتی تشکیل جلسه خصوصی با جمع محدودی از دانشجویان که وعده آن را از زبان شما در رسانه‌ها شنیده‌ایم، هیچ پاسخی از شما دریافت نشده است.  دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق(ع) دغدغه «ظهور یافتن» توصیه‌های اخلاقی آیت‌‌الله‌ مهدوی‌کنی(ره) در تمام حوزه‌ها بویژه محصولات فرهنگی و هنری را دارند نه صرفاً سخن گفتن از آنها. ای‌کاش آلبالوهای فاسد را به صاحبان اصلی آن یعنی به اصطلاح هنرمندانی که با «محصولات فاسد و میوه‌های دروغین‌شان» باعث مسومیت مردم ایران می‌شوند، تقدیم می‌کردید... به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در فضای رسانه‌ای با حضور خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام‌صادق(ع) حل مسائل اساسی سینمای انقلاب را در محافل علمی و انقلابی پیگیری کنید.
 
یک‌میلیون نفر به تماشای «بادیگارد» نشستند
 
پژمان لشکری‌پور، مجری طرح «بادیگارد» گفت: تاکنون بالغ بر یک‌میلیون نفر «بادیگارد» را روی پرده تماشا کرده‌اند.  همزمان با آغاز نهمین هفته از اکران فیلم سینمایی «بادیگارد»، مجری طرح این فیلم عنوان کرد: 7 هفته نمایش در سرگروه‌های سینمایی در تهران می‌گذرد، به این ترتیب با خاتمه یافتن مهلت قانونی نمایش فیلم در سرگروه سینمایی، اکران «بادیگارد» تا پایان هفته دهم در سایر سینماها در تهران ادامه می‌یابد و فروش گیشه «بادیگارد» در سینماهای کشور تاکنون نزدیک به 7 میلیارد تومان بوده است. در اکران «بادیگارد» برای استفاده از ظرفیت مغفول‌مانده مخاطب خاموش در شهرهای فاقد سالن سینما اقداماتی صورت گرفت که با استقبال بسیار خوب و بعضاً کم‌نظیر مخاطبان در این شهرها همراه شد.
 

Page Generated in 0/0044 sec