printlogo


کد خبر: 157455تاریخ: 1395/2/25 00:00
اخبار

روایت آیت‌الله جنتی از دشمن‌شناسی آیت‌الله‌العظمی بهجت
 
آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله بهجت، با بیان اینکه کسی که ولایت را نشناسد اعمالش باطل است، گفت:  نظر آیت‌الله‌العظمی بهجت این بود که دشمنان خارجی نوکر مطلق می‌خواهند و اینکه کشورهای اسلامی عبد و بنده آنها باشند. به گزارش فارس، وی با تبریک روز سپاه و جانباز، تصریح کرد: سپاه قوت قلب ما و پاسدار اسلام بوده و متعلق به نظام و امام زمان(عج) و خار چشم آمریکا، صهیونیسم و ضدانقلاب است. دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: آیت‌الله بهجت فومنی در دشمن‌شناسی بسیار عالم بود. مؤمن باید دشمن‌شناس و دوست‌شناس باشد و شیاطین و دشمنان را در لباس انسان تشخیص بدهد. وی با بیان اینکه در روزگار امروزی افرادی دشمن را به دوستی می‌گیرند و در تلاش برای برقراری رابطه دوستی با شیاطین هستند، افزود: این افراد دشمن‌شناس نبوده و به بلوغ سیاسی و ایمان نرسیده‌اند. امام‌جمعه موقت تهران، دشمن‌شناسی را یک وظیفه دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره می‌فرمایند آمریکا دشمن جهان اسلام است و دوستی با این دشمن هرگز امکان‌پذیر نیست. وی با بیان اینکه «جامعه امروزی را به خواندن و انجام آیات قرآن درباره برخورد مؤمن با دشمن توصیه می‌کنم»، خاطرنشان کرد: خداوند فرموده دشمنان را به دوستی نگیرید و هرگز نمی‌توان آمریکا و اسرائیل را به‌عنوان دوست برگزید. آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه همگان بدانند کسی که نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ و در مقابل دشمنان مردانه مقاومت و آنها را ذلیل کرده مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: ایشان در مقابل چهره‌های مختلف ایستاده و مقاومت کرده‌اند. 
 
نامه دانشمندان هسته‌ای سازمان انرژی اتمی آب می‌رود
 
جمعی از اساتید و پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان انرژی اتمی با صدور اطلاعیه‌ای از تعدیل وسیع پژوهشگران این سازمان ابراز نگرانی کرده و درباره ادامه این روند هشدار دادند. به گزارش تسنیم، در بخشی از این اطلاعیه که خطاب به علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی نوشته شده، آمده است: میان آنچه کارکنان و پژوهشگران خدوم این سازمان در این مدت دیده و لمس کرده‌اند با جوابیه‌های آن سازمان در سایت‌های خبری‌ و بیانات حضرتعالی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه 2 تفاوت زیادی به نظر می‌رسد.  این اطلاعیه با اشاره  به نقش کلیدی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در تامین نیازهای کشور می‌افزاید: سوال اینجاست که پروژه‌های سازمان طی 5‌ماه پس از تایید برجام با چه سرعتی به اتمام می‌رسد که به دنبال آن حدود 450 نفر اتمام همکاری می‌خورند؟! در پایان این اطلاعیه خطاب به صالحی آمده است: نپسندید که تصور ملت ایران از روند اجرای برجام، فروپاشی پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای در کشور باشد، چرا که فرزندان بیدار این ملت اجازه نخواهند داد میدان علم و فناوری هسته‌ای که تاکنون به عنوان نوک پیکان عرصه مبارزه با استکبار و استعمار بوده، عرصه تاخت و تاز مغول‌های غربی و غرب‌زده شود. 
 
رفسنجانی: دستاوردهای برجام  تمام مشکلات کشور را حل کرده است
 
هاشمی‌رفسنجانی گفت اگر دولت دستاوردهای برجام را اعلام کند منتقدان نزد خانواده خود شرمنده خواهند شد. حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی روز پنجشنبه در قزوین با بیان اینکه برجام همه مشکلات کشور را حل کرده است و با اشاره به اینکه در دولت قبل بیشتر صنایع تولیدی کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل بود و دستاوردهای برجام اکنون باعث شده چرخ اقتصاد کشور به حرکت درآید، تصریح کرد: در دولت قبل نفت توسط امثال بابک زنجانی‌ها با واسطه به سایر کشورها فروخته می‌شد اما در حال حاضر به دوران قبل از تحریم بازگشته‌ایم. رفسنجانی با اشاره به اینکه پیش از برجام کشتی‌های ایرانی براحتی توسط کشورهای دیگر پذیرفته نمی‌شدند اما امروز از آنها استقبال می‌شود، افزود: برخی چشمان خود را بسته‌اند و مدام می‌گویند برجام هیچ دستاوردی نداشته است این در حالی است که به خیال این افراد توقف برجام هنر است، درصورتی که برای بند بند مصوبات آن زحمت کشیده شده است اما نمی‌دانند که برجام به مصلحت کشور است. او اظهار کرد: اگر دولت تدبیر و امید لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را اعلام کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به طور یقین شرمنده خانواده خود خواهند شد. وی افزود: دستاوردهای برجام  تمام مشکلات کشور را حل کرده است.
 

Page Generated in 0/0051 sec