printlogo


کد خبر: 157461تاریخ: 1395/2/25 00:00
سر خط خبر

 مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت‌های گلنکور و ویتول، بزرگ‌ترین تجار نفتی مستقل جهان، در آستانه امضای قراردادهای بلندمدت برای خرید نفت از ایران هستند.
 رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه نرخ برگ سبز چای به میزان ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یافته است، گفت: افزایش نرخ برگ سبز چای از میانگین افزایش دیگر اقلام کشاورزی بیشتر است.
 رئیس کل بانک مرکزی در حکمی فرشاد حیدری را به سمت معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جایگزین حمید تهرانفر کرد.
 سازمان نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه اعلام کرد از هفته آینده واردات انواع میوه و سبزیجات از ترکیه به طور کامل ممنوع می‌شود.
 فارس به نقل از یک مقام آگاه از لابی گسترده مخالفان طرح بانکداری در مجلس خبر داد و نوشت: در پی این فشارها یکی از مراجع تقلید در تماس با لاریجانی خواستار تسریع در تصویب طرح و رفع شبهات نگران‌کننده سیستم بانکی شده است.
 سیدهادی ابوی، دبیرکل کانون هماهنگی انجمن‌های کارگری، با اعلام اینکه طرح تبدیل نیروهای شرکتی که توسط پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی به کار گمارده شده‌اند در شورای سه‌جانبه ملی بررسی شده است،‌ گفت: به ادعای برخی آمارها 10 میلیون کارگر در مشاغل زیرپله‌ای فعالند.
 رئیس دامپزشکی استان تهران گفت: بیماری تب برفکی قابل انتقال به انسان نیست و مردم بدون نگرانی و هرگونه التهاب اجتماعی می‌توانند گوشت آلوده به تب برفکی را خریداری و مصرف کنند.
 «استوارت لوی»، مسؤول ارشد امور حقوقی بانک «اچ‌اس‌بی‌سی» انگلیس در واکنش به نشست جان کری با بانکداران اروپایی درباره ایران، مواضع واشنگتن را متناقض خواند و گفت این بانک با تهران رابطه برقرار نخواهد کرد.
 مدیرعامل شرکت ساخت از امضای قرارداد مشارکت تامین مالی و احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه ۴خطه بندرعباس-کرمان خبر داد و گفت: تامین مالی این آزادراه ۱۰۰ درصدی برعهده بخش خصوصی است.
 معاون وزیر نیرو با اعلام اینکه اوضاع دریاچه ارومیه بهتر شده است، گفت: اگر دریاچه ارومیه خشک شود باید منتظر ریزگردهای شور باشیم.
 رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با اشاره به اخطار این وزارتخانه به واردکنندگانی که با واسطه، نمایندگی خودروسازان خارجی را دارند، گفت: دریافت نمایندگی فقط باید از کمپانی مادر باشد. 
 رئیس‌جمهور، مصوبه شورایعالی اداری مبنی بر الحاق دوباره «پژوهشگاه امور اقتصادی» به وزارت اقتصاد را ابلاغ کرد.
 محمد فتح‌الله‌زاده، یک کارشناس کشاورزی گفت: سطح یخچال‌های کشور حدود 27 تا 32 کیلومتر مربع برآورد شده که افزایش دمای اخیر باعث کاهش روزافزون آن شده است.

Page Generated in 0/0171 sec