printlogo


کد خبر: 157481تاریخ: 1395/2/25 00:00
کوتاه و گویا

  مردآویژ آل‌بویه، رئیس کنگره بین‌المللی آنکولوژی کودکان با بیان اینکه موسسه محک تشخیص، درمان و پژوهش در زمینه تومور مغزی کودکان را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: این موسسه کودکان مبتلا به تومور مغزی را از سراسر ایران تحت پوشش خدمات حمایتی و درمانی قرار می‌دهد و در حال حاضر 14 تخت در بیمارستان فوق‌تخصصی محک به تومور مغز کودکان اختصاص یافته است.
  محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح جمع‌آوری پسماند خشک مساجد با هدف سهولت در تحویل پسماند خشک و  جمع‌آوری سود حاصل از آن برای کمک به صندوق خیریه مساجد در راستای کمپین  آسمان آبی، زمین پاک خبر داد.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر استانی هیات دولت به استان کرمان بخش ورزشی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان کرمان شامل سالن ورزشی چند منظوره، سالن تنیس روی میز و استخر شنا و سالن سونای این مجموعه با زیر بنای 3هزار و300  مترمربع را افتتاح کرد.
  محمود بیگلر، مدیرکل اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، در آستانه برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت که فردا 26 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند، اظهار داشت: وزارت بهداشت به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصرف‌کنندگان کالاهای سلامت‌محور آمادگی دارد با در نظر گرفتن تسهیلاتی مطابق با امکانات موجود، تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی را به منظور تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت و ایمن تقویت کند.
  همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب مجموعه مقالات چهارمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به همت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی منتشر شد.

Page Generated in 0/0053 sec