printlogo


کد خبر: 157497تاریخ: 1395/2/26 00:00
رویدادها

تازه‌ترین جدول فروش فیلم‌های در حال اکران
«رسوایی 2» نیم میلیاردی شد
فیلم‌های اکران دوم نوروزی نیز مورد توجه مخاطب قرار گرفته و در این میان «رسوایی 2» گوی سبقت را از فیلم‌های دیگر ربوده است. تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی؛ «رسوایی2» از جمله فیلم‌های اکران دوم نوروز است که توانسته بخوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و با آغاز تبلیغات این فیلم، پیش‌بینی می‌شود فروش آن روند صعودی بیشتری را طی کند. رسوایی2 تا جمعه در تهران به 460 میلیون تومان فروش دست یافت و تنها با نمایش 2 روزه فیلم در مشهد فروش کل فیلم به رقم 530 میلیون تومان رسید.  فیلم تازه اکران شده «یک دزدی عاشقانه» هم در تهران تا جمعه به فروش 240 میلیون تومان رسید و اکران شهرستان‌های فیلم در هفته آینده خواهد بود.  فیلم «بادیگارد» در تهران 18 سالن در اختیار داشت و پس از 57 روز نمایش در تهران به
4 میلیارد و 150 میلیون تومان و در شهرستان به 2 میلیارد و 250 میلیون تومان فروش دست یافت که مجموع فروش فیلم 6 میلیارد و 400 میلیون تومان است.  فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در تهران به فروش 5میلیارد و 280 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 150 میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم 7 میلیارد و 430 میلیون تومان بوده است.  استقبال از فیلم «اژدها وارد می‌شود» هم در اواخر هفته گذشته قابل توجه بوده تا فروش کل فیلم به مبلغ 650 میلیون تومان برسد. «پنجاه کیلو آلبالو» در تهران 24 سالن دارد و در هفته هشتم نمایش به فروش 6 میلیارد و 70 میلیون تومان دست یافته و‌ در شهرستان به فروش 4 میلیارد و 850 میلیون تومان رسید که روی هم فیلم تاکنون 11 میلیارد و 550 میلیون تومان فروش رفته است.  فیلم «خشم و هیاهو»‌ پس از 8 هفته نمایش در تهران به فروش یک‌میلیارد و 90 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 275 میلیون تومان رسید و تاکنون فروش فیلم یک میلیارد و 365 میلیون تومان بوده است.  فیلم «خنده‌های آتوسا»‌ هم در تهران به 210 میلیون تومان فروش رسید و در شهرستان نیز 35 میلیون تومان فروخته است که در کل تاکنون فروش 245 میلیون تومانی داشته است.

طرح چیستان توسط رئیس
سازمان سینمایی!
هوشنگ توکلی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: طرح چیستان در همه اقوام و ملیت‌ها و فرهنگ‌ها رواج دارد و آقای ایوبی به دلیل علاقه‌مندی‌شان به ادبیات در حال طرح چیستان هستند و گویا می‌خواهند با این کار جلوی مشکلات عدیده‌ای را که امروزه گریبانگیر سینماگران کشور شده است بگیرند! به گزارش «سینماپرس»، هوشنگ توکلی در واکنش به مصاحبه اخیر حجت‌الله ایوبی با یکی از خبرگزاری‌های نزدیک به دولت و بیان مطالبی عجیب مبنی بر اینکه «سینماگران بیشتر دیدنی هستند تا شنیدنی! پس من فیلم‌های‌شان را می‌بینم و بگذارید حرف‌های‌شان را نشنوم، چون فیلم‌هایشان از حرف‌هایشان جذاب‌تر است»، اظهار داشت: آقای ایوبی هم گویا با طرح چیستان‌ها و معماهای عجیب درصدد بستن گلوی سینماگران و سد کردن ساختار و تشکیلات کلان سینمای کشور هستند و ناگزیرند برای بقا و دوام حیات خود دست به طرح مسائلی بزنند که مدتی فکر سینماگران را به خود مشغول کند! توکلی افزود: آقای ایوبی! باید بدانید و آگاه باشید که با طرح این نظرات نمی‌توانید در مقابل بیان مشکلات اهالی سینما بازدارندگی ایجاد کنید؛ امروز سینمای کشور دچار مشکلات عدیده‌ای است و سینماگران متأسفانه روز به روز ضعیف‌تر شده‌اند و شما به داد آنها نمی‌رسید.

تعویق زمان جشنواره «چهل‌چراغ» به دلیل استقبال هنرمندان
حسین یاری، سخنگوی جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» از به تعویق افتادن زمان برگزاری این جشنواره خبر داد. این بازیگر مطرح سینما گفت: به دلیل استقبال کم‌نظیر و درخواست‌های مکرر هنرمندان برای حضور در جشنواره، جمع‌بندی و ارزیابی آثار مستلزم زمان و دقت کافی است.  سخنگوی جشنواره با یادآوری اینکه  نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع امام حسین(ع) قرار بود 20 تا23 اردیبهشت سال 1395 برگزار شود، افزود: زمان برگزاری جشنواره  با مشورت صاحبنظران و با توجه به موضوعیت جشنواره که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است،  به22 تا 29 شهریور مصادف با عید سعیدقربان تا عید سعید غدیر موکول شد تا بهتر بتوان به این مساله مهم پرداخت. سفر به کربلای‌معلا به همراه 1515 عدد سکه طلا در بخش‌های مختلف سهم برگزیدگان جشنواره «چهل‌چراغ» خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0051 sec