printlogo


کد خبر: 157502تاریخ: 1395/2/26 00:00
اخبار

تاج: وزارت ورزش بر تعامل با کی‌روش توصیه دارد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بارها گفته‌ایم اخبار را از سایت‌های رسمی دنبال کنید، اینکه می‌گویند وزارت ورزش به رفتن کی‌روش تاکید دارد کذب محض است. مهدی تاج در ارتباط با دیدارش با کی‌روش گفت:‌ پنجشنبه هفته پیش جلسه 2 تا 3 ساعته‌ای در هتل آزادی با کی‌روش داشتیم که جلسه خوبی بود. وی درباره خبر یکی از سایت‌ها مبنی بر فشار وزارت ورزش روی فدراسیون برای تغییر سرمربی تیم‌ملی اظهار کرد: این حرف‌ها کذب محض است. اخبار فوتبال را باید از سایت‌های معتبر دنبال کرد. باز هم تاکید می‌کنم این حرف کذب محض است و دقیقا عکس این صحبت توصیه شده است که باید با کی‌روش به تعامل برسیم. تاج افزود:‌ کی‌روش یکسری نگرانی‌هایی دارد که باید آن را رفع کنیم. در رابطه با خواست ایشان برای داشتن زمین مسابقه، تمرین و آماده‌سازی تلاش کردیم تا زمین مناسبی در اختیارشان قرار بدهیم. از این رو با ورزشگاه شهید دستگردی یک سال قرارداد بستیم ‌و جا دارد از سردار اشتری، فرمانده محترم نیروی انتظامی تشکر کنم که برای این کار وقت گذاشتند. زمین یکی از مشکلات جدی تیم‌ملی بود، چرا که زمین، امکانات و تجهیزات درستی نداریم اما این زمینی که در اختیارشان قرار دادیم امکانات کاملی دارد. وی همچنین گفت:‌ پاداش‌های بازیکنان را از آبان پارسال پرداخت نکرده بودیم اما اکنون آنها را پرداخت کردیم. حقوق کادر را تامین کردیم. ایراداتی در مرکز پزشکی وجود داشت که داریم تعاملاتی در این رابطه انجام می‌دهیم. بازی‌های لیگ تمام شده و تا فینال جام حذفی هم امیدواریم این مسائل تمام شود.

امامی، تنها داور کشتی ایران
در المپیک ۲۰۱۶
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی به عنوان تنها نماینده ایران برای قضاوت در رقابت‌های المپیک ریو انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، براساس اعلام کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، تعداد ۵۰ داور مسؤولیت قضاوت رقابت‌های کشتی المپیک ریو را برعهده خواهند داشت که از ایران محمدابراهیم امامی در لیست نهایی اتحادیه جهانی کشتی برای قضاوت در المپیک ۲۰۱۶ انتخاب شده است. پیش از این قرار بود اردوان صاحب، داور بین‌المللی ایران که در المپیک لندن نیز حضور داشت به عنوان نماینده جامعه داوری کشتی ایران در المپیک حاضر باشد که با بررسی‌های صورت گرفته توسط اتحادیه جهانی کشتی، امامی جایگزین وی شد. در این فهرست تنها ۳ کشور آلمان، بلغارستان و فرانسه هر کدام دارای ۲ نماینده در المپیک هستند.

کی‌روش: استقلال خوزستان مانند لسترسیتی قهرمان شد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال در پیامی قهرمانی استقلال خوزستان را به اعضای این تیم تبریک گفت. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در پیامی قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان را تبریک گفت. در پیام تبریک سرمربی تیم‌ملی آمده است: قهرمانی استقلال خوزستان را در لیگ خلیج‌فارس تبریک می‌گویم. کسب این عنوان دستاورد شگفت‌انگیزی برای این باشگاه بود، اتفاقی که می‌توان آن را تنها با آنچه در لیگ انگلیس و در تیم لستر رقم خورد، مقایسه کرد. می‌خواهم به بازیکنان به دلیل عملکرد عالی‌شان، کادر، جوانان این تیم و مربی سختکوش‌شان عبدالله ویسی تبریک بگویم و برای آنها بهترین‌ها را در آینده آرزو ‌کنم.

طاهری: اجازه بدهید از این فضا خارج شویم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به برانکو هم گفتم اجازه بدهید از این فضای پایان لیگ خارج شویم، بعد درباره آینده صحبت کنیم. علی‌اکبر طاهری ظهر شنبه در حاشیه نشست خبری برانکو درباره آینده سرخپوشان گفت: هنوز در حال و هوای روز پایانی لیگ هستیم. آقای برانکو هم اصرار دارند برنامه‌ها را شروع کنیم که به ایشان هم گفتم اجازه بدهید از این فضا خارج شویم تا بعد. وی در واکنش به این موضوع که مدیریت شما باعث موفقیت پرسپولیس شده است، گفت: این کار تیمی بود و کار من تنها نیست. از همه تشکر می‌کنم. از بالاترین مقام که وزیر ورزش است تا نگهبانی که در باشگاه پرسپولیس است همه در موفقیت پرسپولیس نقش داشتند.
 


Page Generated in 0/0048 sec