printlogo


کد خبر: 157566تاریخ: 1395/2/27 00:00
نبض جامعه

دادستان تهران خبر داد
بررسی پرونده عنکبوت یک و ۲
در دستگاه قضا
ظرف 2 سال گذشته در حوزه مبارزه با مزون‌های مرتبط با مدلینگ کارهای خوبی انجام شده است و 2 پرونده عنکبوت یک و عنکبوت 2 در دادسرای جرائم رایانه‌ای کلید خورد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست مشترک با قضات دادسرای جرائم رایانه‌ای گفت: ظرف 2 سال گذشته در حوزه مبارزه با آرایشگاه‌ها و مزون‌های مرتبط با مدلینگ کارهای خوبی انجام شده است و 2 پرونده عنکبوت یک و عنکبوت 2 توسط سرپرست دادسرای جرائم رایانه‌ای و همکاران‌مان کلید خورد که‌ حدود ۵۰ آرایشگاه،‌ ۵۰ مزون و ۵۰ آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی در آمدند و دستگیری‌هایی انجام و صفحات زیادی بسته شد. وی تصریح کرد: امیدواریم این اقدامات با وجود کمبودهایی که در دادسراها بویژه در دادسرای‌های تخصصی وجود دارد ادامه پیدا کند. به گفته جعفری‌دولت‌آبادی، می‌توانیم ادعا کنیم حداقل با ضرباتی که صفحات گوناگون خورده‌اند آنها به همین راحتی نمی‌توانند فعالیت کنند، چرا که اشراف نظارت در صفحات اینستاگرام و فیسبوک
وجود دارد.

تجلیل از 21 بانوی فعال قرآنی
21 بانوی فعال قرآنی داخلی و خارجی طی همایشی در مصلای امام خمینی(ره) و با حضور رئیس سازمان اوقاف مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش فارس، هفتمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی 26 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از بانوان قرآنی داخلی و خارجی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد. در این همایش از 21 بانوی فعال قرآنی با حضور رئیس سازمان اوقاف و معاون امور زنان رئیس‌جمهور تجلیل شد.  براساس این گزارش، فریبا علاسوند، زینت‌السادات امامی، انسیه خزعلی، الهه هادیان، فریبا مقصودی، بتول اسحاقیان، مریم خطیب، خدیجه سلگی، فاطمه شیرازی، سوسن شجاعی، فاطمه علیان و فاطمه رحمانی در بخش داخلی همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.  همچنین در بخش خارجی نیز از زیتونه سبحان از اندونزی، سمیره ادمی لوتولی از بوسنی، سوسن حسن عبدالله از یمن، آلاء ریاض محمد از نروژ، ایمان علی حاجی از بحرین، اسلام بلده از گینه و دیانا تحفه از لبنان تجلیل شد.

تأثیر مثبت سوابق تحصیلی
در کنکور 95
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به رای مثبت مجلس شورای اسلامی به طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، جزئیات این طرح را تشریح کرد. محمد روشن، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این باره به مهر گفت:  ۲۶ اردیبهشت‌ماه، بند «الف» ماده یک و بند «ت» ماده ۳ طرح اصلاح قانون و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. وی افزود: طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مجلس اصلاحاتی را به عمل آورد و خوشبختانه مورد تصویب قرار گرفت و بزودی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد. به گفته روشن، براساس بند الحاقی که به پیشنهاد یکی از نمایندگان مطرح شد، برای کنکور سال جاری نیز تعیین تکلیف بدین شکل صورت گرفت که برای سال ۱۳۹۵، سوابق تحصیلی با تاثیر مثبت اعمال شود و سایر موارد با بررسی کارشناسی برای سال‌های بعد عمل شود.

نیمه غربی در قرق گردوخاک
نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از تشکیل توده‌های گردوخاک در کشور عراق و شمال عربستان حکایت دارد که بر این اساس طی 3 روز آینده آسمان نیمه غربی کشور تحت نفوذ ذرات گردوخاک قرار خواهد گرفت.  محمد اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور، به میزان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم روند افزایش دمای هوا در کشور تا اواخر هفته ادامه داشته باشد.  کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تشکیل گردو خاک در عراق و شمال عربستان، افزود: شاهد تشکیل گردوغبار در شهرستان سرپل ذهاب هستیم اما برای 3 روز آینده شاهد وقوع گرد و غبار در استان‌های بوشهر، خوزستان، ایلام و کرمانشاه خواهیم بود.  وی ادامه داد:  دوشنبه (امروز) در شمال غرب کشور بویژه شهرهای خمارلو، کلیبر، جلفا و گلدشت بویژه در ساعات بعداز ظهر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.


Page Generated in 0/0057 sec