printlogo


کد خبر: 157578تاریخ: 1395/2/27 00:00
اخبار

کرانچار در نزدیکی نیمکت استقلال
هر روز از دفتر باشگاه استقلال خبر جدیدی درباره نیمکت این تیم به گوش می‌رسد. روزی صمد مرفاوی به نیمکت این تیم نزدیک می‌شود و ساعتی بعد علیرضا منصوریان. ولی با توجه به فشار موجود برای آوردن مربی خارجی، فعلا مذاکره با گزینه‌های ایرانی به بعدها موکول شد. حالا استقلال 3 گزینه خارجی برای نیمکتش دارد. اول ایگور استیماچ، دوم دراگان اسکوچیچ و در آخر هم زلاتکو کرانچار. از باشگاه استقلال خبر رسیده جای گزینه‌ها عوض شده و زلاتکو کرانچار به گزینه‌های روی میز اضافه شده. کرانچار که به دلیل مسائل انضباطی فرصت حضور در تیم امید را از دست داده بود، حالا مشکل منشوری‌اش هم حل شده. باشگاه استقلال استعلامی در این رابطه از وزارت ورزش گرفت؛ اتفاقی که پاسخ مثبت شخص وزیر را هم به همراه داشته. شنیده شده وزیر ورزش به افشارزاده اعلام کرد در صورت فراهم کردن بودجه مناسب، مخالفتی با حضور کرانچار روی نیمکت استقلال ندارد. با عدم مخالفت شخص گودرزی، مدیران استقلال به تکاپو افتاده‌اند که نظر کرانچار را هم برای بازگشت به ایران جلب کنند.

دنی آلوس  از رکورد پله عبور کرد
مدافع - هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با قهرمانی در رقابت‌های لالیگا رکورد پله را شکست. دنی آلوس روز شنبه با پیراهن بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر از سد گرانادا گذشت و موفق شد با این تیم به عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا دست پیدا کند. این ششمین قهرمانی آلوس با پیراهن بارسا در رقابت‌های لالیگا به حساب می‌آید و سی‌امین جام قهرمانی همه دوران بازیگری این بازیکن برزیلی. پله پیش از این ۲۹ بار موفق شده جام قهرمانی را بالای سر ببرد و از این حیث آلوس را باید موفق‌ترین بازیکن برزیلی تاریخ نام برد. وی پاس گل دوم بازی با گرانادا را برای لوییس سوارس مهیا کرد. آلوس یک رکورد دیگر هم از خود
بر جای گذاشته است. وی روز گذشته صدمین پاس گل خود را به ثبت رساند. این در حالی است که تنها لیونل مسی و لوییس فیگو موفق شده‌اند بیشتر از آلوس پاس گل در رقابت‌های لالیگا بدهند.

4 مربی داخلی
گزینه‌های هدایت سایپا
مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به شرایط فعلی این باشگاه گفت: 4 گزینه برای هدایت تیم فوتبال سایپا مد نظر داریم که مجید جلالی هم یکی از گزینه‌هاست. رضا درویش در گفت‌وگو با  مهر، در رابطه با آخرین وضعیت انتخاب مربی جدید باشگاه سایپا گفت: فعلا 4 گزینه داخلی را مد نظر داریم و در حال مذاکره با آنها هستیم. باید دید نظرات کدام یک از گزینه‌هایمان با باشگاه سایپا مطابقت دارد تا با آنها به توافقات نهایی برسیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا مجید جلالی هم جزو گزینه‌های باشگاه سایپا است؟ خاطرنشان کرد: بله! مجید جلالی از مربیان خوب، اخلاق‌مدار و با سابقه فوتبال ایران است و او هم جزو گزینه‌های باشگاه سایپا برای هدایت این تیم در لیگ شانزدهم است. مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این پرسش که برنامه باشگاه برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان شاخص این تیم مانند آندرانیک تیموریان چیست؟ تصریح کرد: ابتدا باید مربی استخدام شود تا برنامه‌هایش را برای جذب بازیکن به ما بدهد تا ما هم با نظر او قرارداد بازیکنان را تمدید یا بازیکنی جذب کنیم. درویش در رابطه با پیشنهادات باشگاه‌های مختلف برای جذب مهدی ترابی تصریح کرد: ترابی از بازیکنان جوان و خوب ماست. آیا پرسپولیس حاضر است به راحتی از بازیکنی مانند مهدی طارمی بگذرد؟ ترابی یکی از بهترین بازیکنان ماست. البته همانطور که گفتم همه چیز به نظر و نیاز مربی جدید بستگی دارد.

جدایی نوری از المسیمیر
قطعی شد
باشگاه المسیمیر قطر اعلام کرد دیگر نیازی به محمد نوری ندارد و قرارداد این بازیکن ایرانی را تمدید نخواهد کرد. به نقل از روزنامه الرای قطر، محمد نوری، کاپیتان سابق قرمزپوشان پایتخت تابستان سال قبل تصمیم گرفت لیگ قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند و به تیم تازه صعود کرده المسیمیر پیوست. نوری بازوبند کاپیتانی المسیمیر را بر بازو بست اما این تیم در لیگ ستارگان قطر بدترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت و در نهایت هم با قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد. این باشگاه قطری اعلام کرد دیگر نیاز به محمد نوری ندارد و قرارداد این بازیکن ایرانی را تمدید نخواهد کرد. نوری از هیچ تیم قطری پیشنهاد ندارد.
 


Page Generated in 0/0057 sec