printlogo


کد خبر: 157688تاریخ: 1395/2/29 00:00
اخبار

وزیر بهداشت انتقاد کرد
تأخیر 11 ماهه بیمه‌ها در پرداخت تعهدات
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاخیر بی‌سابقه سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به پرسشی درباره بدهی بیمه‌ها به مجموعه وزارت بهداشت و فیش‌های چند میلیونی حقوق از سوی مدیر سابق بیمه مرکزی گفت: از این موضوع گلایه دارم، چرا که در حق مدیر بیمه مرکزی ظلم شد. وی
50 سال در کشور زحمت کشیده و حقش این نبود. وزیر بهداشت درباره بدهی بیمه‌ها به مجموعه وزارت بهداشت  عنوان کرد: بیمه‌ها نزدیک به 11 ماه است که در پرداخت‌هایشان تاخیر دارند و این بی‌سابقه است؛ جلساتی را با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جهت پیدا کردن راهکاری در این زمینه برگزار کرده‌ایم.

شناسایی 50 مسیر تخلف مالی در پسابرجام
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه از شناسایی 50 مسیر که ممکن است در پسابرجام منجر به بروز تخلفات مالی شود خبر داد. به گزارش تسنیم، محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه درباره دستاوردهای معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در سال 94 بیان داشت:  در سال گذشته 2 دستاورد داشتیم؛ نخست اینکه اجرای برنامه‌های معاونت پیشگیری موجب کاهش سرقت در کشور شد و دوم اینکه در برخی جرائم و رفتارهای ناهنجار هرچند کاهش وقوع نداشتیم اما با کاهش نرخ رشد روبه‌رو بودیم. الفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عناوین احصا شده برای تخلفات مالی پسابرجام چه عناوینی هستند، یادآور شد: ما راه‌هایی را که ممکن است پس از برجام و آزادسازی مبادلات بین‌المللی در کشور رخ بدهد احصا کردیم و به قوه‌قضائیه و دولت اعلام کرده‌ایم. وی تصریح کرد: در این راستا 50 مسیری را که ممکن است در پسابرجام به تخلفات مالی احتمالی منجر شود احصا کرده‌ایم و این عناوین را به قوه قضاییه اعلام کرده‌ایم.

یارانه بهانه کلاهبرداری فیشینگ
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا درباره شیوه جدید کلاهبرداری و فیشینگ تحت پوشش موضوع قطع یارانه‌ها توضیحاتی ارائه داد. به گزارش مهر، سرهنگ دوم علیرضا آذردرخش، رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا در این باره اظهار داشت: این مجرمان در پی تماس تلفنی با شهروندان و ادعای اینکه «با توجه به اطلاعات مالی شما و درآمدتان، از دریافت یارانه حذف می‌شوید و اگر فکر می‌کنید اطلاعات ثبت شده در سیستم درست نیست به سایت معرفی شده مراجعه کرده و اطلاعات کامل خود را وارد کنید» از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند. وی افزود: سایت‌های معرفی شده از سوی این افراد که پیامک یا تماس تلفنی با شهروندان داشته‌اند سایت‌های جعلی و فیشینگ است و برای جمع‌آوری اطلاعات شهروندان (بویژه اطلاعات بانکی) راه‌اندازی شده است. سرهنگ آذردرخش یادآور شد: در این قبیل سایت‌ها از کاربران اطلاعات کامل شناسنامه و کارت ملی به همراه شماره حساب، شماره کارت، رمزهای اول و دوم، تاریخ انقضا و cvv2 کارت بانکی را می‌خواهند که با ورود این اطلاعات در این قبیل سایت‌ها باید منتظر برداشت از حساب‌های بانکی خود باشید.

شرق و جنوب شرق
 کشور میزبان گردوخاک
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور طی 3 روز آینده خبر داد.احد وظیفه، درباره آخرین وضعیت جوی کشور به ایسنا گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 اردیبهشت، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب در ساعات بعدازظهر و اوایل شب بر میزان ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد. وظیفه با بیان اینکه طی 3 روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد، اظهار داشت: وضعیت هوای استان تهران در روز پنجشنبه، نیمه ابری تا ابری، همراه با رگبار و رعدو برق، گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 36 و 22 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 


Page Generated in 0/0052 sec