printlogo


کد خبر: 157693تاریخ: 1395/2/29 00:00
اخبار

دغدغه ما مدارس تخریبی است
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، احمد مرادی، نماینده منتخب حوزه مرکزی هرمزگان با مدیر کل و معاونان اداره کل  دیدار کرد. مهندس ماشاءالله قاسمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور نماینده مردم در جمع معاونان، گفت: در مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان تعداد ۳۱۷ هزار دانش‌آموز در 3 هزار و ۴۸۱ آموزشگاه و بیش از ۱۴ هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند. وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان  ۱۶۶ پروژه در قالب  ۸۱۱ کلاس درس  با زیربنای 170هزار مترمربع را در دست اجرا دارد که برای تکمیل این فضاها به
۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  با اشاره به منابع دولتی مصوب در دولت تدبیر و امید  اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید بیش از 173میلیارد تومان اعتبار(ملی و استانی) مصوب شد که از این میزان  بیش از 100میلیارد تومان تخصیص یافت. وی افزود: تعداد ۲۶۰ پروژه با بیش از یکهزار کلاس درس در دولت تدبیر و امید احداث و به دانش‌آموزان استان هرمزگان تحویل شده است.   


عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی مهدیه کلید خورد
شهردار باغستان گفت: سالن مهدیه با هدف ایجاد فضایی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی- ورزشی در سطح شهر ساخته می‌شود و هم‌اکنون شاهد اجرای عملیات عمرانی  برای گسترش سوله‌ مهدیه هستیم. براساس این گزارش، میرزمانی اظهار کرد: با احداث سالن ورزشی، فضای ورزشی در سطح شهر باغستان بالا می‌رود و اقشار مختلف مردم می‌توانند اوقات فراغت سالمی را با انجام فعالیت‌های گوناگون ورزشی در این سالن سپری کنند. شهردار شهر باغستان بیان داشت: مساحت این سوله 1746 مترمربع است و برای تکمیل آن مبلغی بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان  هزینه خواهد شد. وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در مرحله آماده بستر و دیوار چینی فونداسیون است و تلاش داریم عملیات احداث  آن در مدت زمان محدود و با سرعت بیشتری صورت گیرد.
 


Page Generated in 0/0074 sec