printlogo


کد خبر: 157703تاریخ: 1395/2/29 00:00
اخبار

غیبت کاستا، تورس، ماتا و کاسورلا در فهرست اسپانیا
دیگو کاستا، فرناندو تورس، سانتی کاسورلا و خوآن ماتا از فهرست اسپانیا برای یورو 2016 خط خوردند.  به گزارش ایسنا، در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز رقابت‌های یورو 2016 در فرانسه تیم‌های مختلف اروپایی فهرست بازیکنان خود را برای این رقابت‌ها اعلام می‌کنند. در این میان تعداد مصدومان زیاد کشورهای مختلف باعث شده ستارگان زیادی این بازی‌ها را از دست بدهند. با این حال ویسنته دل بوسکه 4 بازیکن سرشناس خود را بدون هیچگونه مصدومیتی از فهرست تیمش برای یورو 2016 خط زده است.  تیم ملی فوتبال اسپانیا که در دو دوره قبلی این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیده و مدافع کسب این عنوان است، دیروز فهرست نهایی خود را برای این رقابت‌ها اعلام کرده که غایبان سرشناسی از جمله دیگو کاستا، خوآن ماتا، فرناندو تورس و سانتی کاسورلا در این فهرست وجود دارند.

نیش‌های دنی آلوس
به بازیکنان رئال مادرید
مدافع برزیلی بارسلونا دست‌بردار سخنان تند و حاشیه‌ساز خود نیست و این بار هم سخنانی کنایه‌آمیز علیه رئالی‌ها بر زبان آورد.  به نقل از اسکای اسپورتس، دنی آلوس پرافتخارترین بازیکن برزیلی به شمار می‌آید و حتی رکورد تعداد جام پله اسطوره سلسائو را هم پشت سر گذاشت. آلوس 9 سال است در بارسلونا بازی می‌کند و با پیراهن این تیم افتخارات زیادی به دست آورده است.  این ستاره برزیلی چند روز پیش قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را تجربه کرد. او گفت: بارسلونا بهترین تیم جهان است و تیم‌هایی که چشم دیدن قدرتنمایی ما را ندارند، چاره‌ای جز گریه کردن ندارند. هواداران بارسلونا بسیار خوش‌شانس هستند که در زمان ما زندگی می‌کنند. آنها خوش‌شانس‌ترین هواداران جهان هستند. ما بهترین هستیم و هیچ توجهی به سخنان دیگران نمی‌کنیم.  مدافع برزیلی بارسلونا ادامه داد: عملکرد خوب ما باعث ناراحتی و خشم دیگران می‌شود. بارسلونا تاریخ جدید فوتبال جهان را نگارش کرده است. دیگران باید چمبره بزنند و شروع به گریه کردن کنند. در دو سال اخیر 6 جام به دست آوردیم. اگر این آمار بد است، پس بیایند بهتر از آن را ثبت کنند.

هیأت مدیره سپاهان
 شروط ویسی را پذیرفت
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه عبدالله ویسی در جلسه هیات مدیره باشگاه حاضر شد، گفت: ما همه شرایط ویسی را قبول کردیم و قرار شد او ظرف دو، سه روز آینده پاسخ ما را بدهد.  عبدالله ویسی گزینه مدنظر سپاهانی‌ها برای هدایت تیمشان در جلسه هیات مدیره این باشگاه حاضر شد و دو طرف شرط و شروط خود برای همکاری را مطرح کردند.  اصغر باقریان در این باره به ایسنا گفت: امروز در حضور ویسی برنامه‌های این مربی بررسی شد. هیات مدیره تمام شروط ویسی را قبول دارد و قرار بر این شد که ویسی پس از صحبت با مسؤولان استقلال خوزستان، ظرف دو، سه روز آینده پاسخ ما را بدهد.  او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ ارائه شده ویسی بلندمدت است یا فقط برای یک سال، گفت: ما خواستار برنامه بلند مدت هستیم اما فعلا برنامه یک ساله ارائه شد. مدیرعامل این باشگاه درباره اینکه اولویت ویسی استقلال خوزستان است یا سپاهان؟ گفت: بالاخره ویسی با این تیم به قهرمانی ایران رسیده و طبیعی است که به این تیم تعلق خاطر داشته باشد.

واکنش استقلال به خبر
سرمربیگری منصوریان
باشگاه استقلال با تکرار مواضع قبلی خود اعلام کرد تمرکز این مجموعه بر موفقیت استقلال در فینال جام حذفی معطوف است.
سایت باشگاه استقلال با اعلام این موضوع نوشت: متاسفانه باز هم برخی رسانه‌ها با مطرح کردن برخی نام‌ها به دنبال برهم زدن آرامش تیم فوتبال استقلال در آستانه فینال جام حذفی هستند. باشگاه استقلال ضمن تکرار دوباره مواضع قبلی خود اعلام می‌کند تمرکز این باشگاه تنها معطوف به حضور قدرتمندانه آبی‌پوشان در فینال جام حذفی است و مطرح شدن برخی اسامی به‌عنوان سرمربی این تیم تنها باعث ضربه زدن به تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حذفی خواهد بود و بدینوسیله تکذیب می‌شود لذا تفاضا می‌کنیم اصحاب رسانه با دوری از گمانه‌زنی‌های معمول از بر هم زدن تمرکز مجموعه استقلال پرهیز کنند.
 


Page Generated in 0/0065 sec