printlogo


کد خبر: 157873تاریخ: 1395/3/3 00:00
اخبار

دوستی با فرقه بهاییت
 «حرام و در حد کفر» است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتباط با بهاییت از منظر فقهی و اسلام حرام است و دوستی با آنها در مرز کفر است. آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سرکردگان فرقه ضاله بهاییت، اظهار داشت: بهاییت نه گروه هستند و نه فرقه، بلکه آنها جاسوس صهیونیست‌ها هستند و از نقطه مشترکی غیر از مأموریت برای صهیونیسم که همه دور آن جمع شوند، برخوردار نیستند. وی ادامه داد: بهاییت حتی به سلسله‌مبانی‌ای که در دین‌شان وجود دارد نیز معتقد نیستند و بنده معتقدم دلیل پیدایش آنها فقط جاسوسی محض برای صهیونیسم، آمریکا و انگلیس است. عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین رابطه با فرقه بهاییت را بسیار غلط دانست و گفت: نباید افراد چنین کارهایی را انجام دهند، آنها با چه عقل و فکری دست به چنین کارهایی می‌زنند؟ ارتباط با بهاییت از منظر فقهی و اسلام حرام است و دوستی با آنها نیز در مرز کفر است. آیت‌الله ممدوحی تأکید کرد: نتیجه نزدیکی با بهاییت آتش جهنم است و امیدواریم خداوند به کسانی که با این افراد دیدار کردند عقل درست دهد.

هاشمی برائت از فرزندانش را تداوم و تعمیق بخشد
حمیدرضا مقدم‌فر گفت: از اقدام هاشمی‌رفسنجانی درباره تقبیح رفتار فائزه هاشمی خوشحال شدیم، ای‌کاش درباره سایر فرزندانشان که از آنها خسارت هم دید، اعلام موضع کنند. به گزارش تسنیم، مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست فرهنگی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها تصریح کرد: دیدار فائزه هاشمی با بهاییان مصداق معتبری است که بر انحراف وی مهر تایید «اجماعی» می‌زند. پیش از این بارها و بارها انحراف وی و برخی دیگر از فرزندان آیت‌الله هاشمی توسط دلسوزان انقلاب به خود آقای هاشمی و افکار عمومی گوشزد می‌شد اما متأسفانه آقای هاشمی این نقدها را برنمی‌تافت و آن را در چارچوب رقابت‌های سیاسی ارزیابی می‌کرد. مقدم‌فر ادامه داد: خوشحال شدیم آقای هاشمی‌رفسنجانی ولو به‌صورت ملایم رفتار دخترشان را تقبیح کردند و گفتند باید جبران کند. امیدواریم این رویداد بیش از هر چیز موجب بازگشت آیت‌الله هاشمی به دایره انقلاب شود. وی با بیان اینکه تاکنون هاشمی‌رفسنجانی از رفتار فرزندانش خسارت فراوانی دیده است، افزود: ای‌کاش آقای هاشمی درباره سایر فرزندانشان هم از ابتدا موضع می‌گرفتند و ما شاهد این نبودیم که آقای هاشمی این‌طور از فرزندانشان در مواضع و رفتار زشت و ناپسند و حرکت‌های مجرمانه آنان همیشه دفاع کنند تا جایی که حتی در فتنه 88 توانستند ایشان را در برابر نظام قرار دهند. تحلیلگر مسائل سیاسی با ابراز اینکه دیدار فائزه هاشمی با بهاییان از منظرهای دیگر نیز قابل بحث است، خاطرنشان کرد: این دیدار دم خروسی بود که آشکار شد؛ از همان ابتدای فتنه 88 بزرگان نظام تأکید داشتند ریشه فتنه در خارج از کشور است و رژیم صهیونیستی و آمریکا از طریق ساده‌لوحان و طماعان قدرت در داخل آن را صحنه‌گردانی می‌کنند اما برخی این مساله را نمی‌دیدند.


دستگیری ۲ تروریست‌ داعش در همدان
مدیرکل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه استان همدان به‌رغم همجوار بودن با استان‌های مرزی از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: اداره‌کل اطلاعات استان در 2 مرحله از انتقال گروه‌های تروریستی بویژه داعش از مرز به سمت تهران موفق شد دو تن از تروریست‌ها را که از اتباع ایرانی بودند شناسایی و در محدوده استان دستگیر کند. به گزارش تسنیم، ابطحی در جمع خبرنگاران مهم‌ترین چالش‌های استان را تلاش سرویس‌های اطلاعاتی برای حضور و جمع‌آوری اطلاعات،  ایجاد نارضایتی اجتماعی، ایجاد خرابکاری، جاسوسی تلفنی منافقین از مردم، آسیب‌های فضای مجازی  و استفاده از بستر قومیت‌ها و خرده‌فرهنگ‌ها برای ایجاد مشکل بیان کرد و گفت: این دوره از انتخابات نیز همانند سایر دوره‌ها در سلامت کامل برگزار شد و هیچگونه مورد امنیتی در جریان انتخابات گزارش نشد. مدیرکل اطلاعات استان همدان فعالیت فرقه‌های نوظهور و ضاله را از دیگر مشکلات استان مطرح کرد و گفت: فعالیت برخی فرق از جمله فعالیت مسیحیت تبشیری صهیونیستی که در همدان اقدام به تاسیس چند کلیسای خانگی کرده بودند از مواردی بود که رسیدگی شد.
 


Page Generated in 0/0048 sec