printlogo


کد خبر: 157882تاریخ: 1395/3/3 00:00
نبض جامعه

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد
آغاز ثبت نام طرح جریمه
مشمولان غایب
متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب می‌توانند از اول خرداد ماه ۹۵ به مدت ۴۵ روز درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) ثبت کنند. به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افراد متقاضی طرح جریمه مشمولان دارای بیش از ۸ سال غیبت، براساس بند «ط» تبصره ۱۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی، می‌توانند از اول خرداد ماه امسال به مدت ۴۵ روز درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) ثبت کنند. بر این اساس مشمولان غایبی که در سال گذشته ثبت‌نام کرده اما به دلایلی نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام نکرده‌اند نیز چنانچه دوباره خواستار بهره‌مندی از این طرح هستند باید در مدت زمان اعلام شده با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 3 انتصاب در آستان قدس  رضوی
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، سیدمرتضی بختیاری به عنوان قائم‌مقام، مهدی عزیزیان به سمت مشاور عمرانی و فرهاد رهبر به سمت مشاور اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب شدند. به گزارش فارس، در راستای عمل به منشور هفت‌گانه رهبر انقلاب که در حکم ایشان به تولیت آستان قدس رضوی به آن تصریح شده، سیدمرتضی بختیاری از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به سمت قائم‌مقام این آستان  منصوب شد. علاوه بر این، مهدی عزیزیان نیز طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به سمت مشاور عمرانی و عضو هیات امنای آستان قدس رضوی منصوب شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین در حکمی فرهاد رهبر را به سمت مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب کرد..

توزیع کارت آزمون ارشد آزاد
توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد از دوشنبه 3 خرداد (امروز) آغاز می‌شود. بهروز دانشیان، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان می‌توانند از سوم خرداد با مراجعه به سامانه مرکز سنجش به نشانی
 www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نام خود، برگه ورود به جلسه امتحانی را دریافت کنند. وی به ایسنا عنوان کرد: داوطلبان لازم است در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند. نتایج این آزمون در نیمه دوم شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد. دانشیان افزود: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی، ۴۵ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان و ۵۵ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

تکمیل حلقه اتصال کمربندی پایتخت
«بزرگراه دولت‌آباد به طول ۵ کیلومتر یکی از پروژه‌های سال‌های ۹۵ و ۹۶ معاونت فنی و عمرانی است که کمربندی تهران را به هم متصل می‌کند.» به گزارش مهر، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: بزرگراه دولت‌آباد یا شهید نجفی رستگار به طول ۵ کیلومتر یکی از پروژه‌های سال‌های ۹۵ و ۹۶ معاونت فنی و عمرانی است که کمربندی تهران را به هم متصل و انقطاع آن را برطرف می‌کند. وی خاطرنشان کرد: به عبارتی بزرگراه آزادگان را که کمربندی غربی تهران است به آزادراه امام رضا(ع) متصل می‌کند که این ۵ کیلومتر به نام بزرگراه دولت‌آباد یا شهید نجفی رستگار نامگذاری شده است. معاون شهردار تهران با بیان اینکه با اجرای بزرگراه دولت‌آباد زمینه و محدوده خط تدقیق حریم تهران مشخص می‌شود، عنوان کرد: تلاش شده در قالب طرح توسعه شهر تهران مرز محدوده و حریم شهر تهران حتی‌المقدرو یک مرز طبیعی یا مصنوعی مشخص و به طور کامل قابل تشخیص باشد.


Page Generated in 0/0050 sec