printlogo


کد خبر: 157894تاریخ: 1395/3/3 00:00
اخبار

دیوارنگاره امام و امت منتظر
در میدان ولیعصر(عج)
در همجواری ایام شکوهمند میلاد امام عصر(عج) بزرگ‌ترین دیوارنگاره کشور در میدان ولیعصر(عج) نصب شد که گوشه قاب عکس نوشته شده است: «مردم این سرزمین همه منتظر یک نفرند». بزرگ‌ترین دیوارنگاره کشور در میدان ولیعصر(عج) نصب شده است و به مناسبت ولادت امام زمان(عج) با مضمون وحدت ملی و ناب‌ترین منتظران ظهور، تصویری از امام و امت را دوش به دوش هم، در کنار هم، امیدوار و منتظر نشان می‌دهد تا عالم بداند هر چند اوضاع جهان پیچیده است اما ما منتظریم، منتظریم تا اتفاقی که وعده  حق است بیفتد و چشمان‌مان روی ماه آخرین حجت خدا را ببیند. در گوشه قاب این عکس جمله‌ای زیبا نوشته شده است با این مضمون که مردم این سرزمین همه منتظر یک نفرند.

جلوگیری از انتشار یک بازی فلسطینی توسط شرکت اپل
شرکت اپل از انتشار بازی فلسطینی «لیلا و سایه‌های جنگ» در فروشگاه دیجیتالی اپ استور جلوگیری کرد. به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «رشید ابوعیده» سازنده این بازی معتقد است دلیل اصلی جلوگیری از انتشار این بازی، محتوای سیاسی بازی است. در بخشی از پاسخ اپل آمده است: «لطفا نسبت به دسته‌بندی برنامه خود تجدید نظر و آن را از بخش بازی‌ها حذف کنید، چرا که از نظر ما این برنامه مناسب بخش بازی نیست. برای مثال مناسب‌تر است که این برنامه در دسته‌بندی اخبار یا مراجع منتشر شود.» بازی «لیلا و سایه‌های جنگ» دارای محتوای قوی سیاسی بوده و بر واقعیت‌های زندگی در نوار غزه تمرکز کرده است و شخص بازی‌کننده هنگام بازی باید از بین بمب‌ها و تیراندازی‌ها عبور کند تا به خانه‌ای امن برسد. اپل در حالی این عنوان را بازی نمی‌داند که هم‌اکنون فروشگاه دیجیتالی گوگل‌پلی این عنوان را در بخش بازی‌های ماجرایی خود و برای مخاطبان بزرگسال در دسترس قرار داده است.

محمدرضا گلزار: وجدان داشته باشیم
محمدرضا گلزار گفت: مدافعان حرم برای من بسیار انسان‌های عزیزی‌اند و مردم هم خیلی از واقعیت‌ها را نمی‌دانند.  به گزارش فارس، گلزار پیرامون شهدای مدافع حرم گفته است: اگر این عزیزان آنجا نجنگند، دشمن به لب مرز می‌آید و بعد می‌آید داخل. این شهدایی که در سوریه می‌دهیم خیلی مظلومند و مردم خیلی از واقعیت‌ها را درباره آنان نمی‌دانند. گلزار می‌افزاید: اصلا آنجا را کاری ندارم. الان اگر بگویند لب مرز جنگ است، چند نفر از ما می‌رویم؟ چند نفر از این افرادی که در اینترنت واکنش نشان می‌دهند، می‌روند لب مرز بجنگند؟ وی با انتقاد از برخی که مسائل انحرافی، حاشیه‌ای و برخی تهمت‌ها را پیرامون مدافعان حرم مطرح می‌کنند، گفت: اگر در خارج از مرزها نجنگیم، خرد، خرد دشمن به داخل می‌آید. ما خیلی از اطلاعات را نداریم. در وسط میدان به زن‌ها تجاوز می‌کنند. ما اینجا اما سرمان بالاست، آرامش داریم. چرا سرمان بالاست؟ وجدان داشته باشیم. کمی وجدان داشته باشیم.

۴۵۰ متقاضی برای اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم
مسؤول اکران فیلم «هنگامه» از نمایش این فیلم در ۳۰ نقطه تا امروز خبر داد و افزود: بیش از ۴۵۰ نقطه شهری و روستایی نیز در روزهای آتی میزبان اکران فیلم خواهند بود.  به گزارش نسیم آنلاین، حجت غیب‌الله‌زاده، مسؤول اکران فیلم «هنگامه» درباره استقبال از اکران این فیلم به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم گفت: از حدود 10 روز پیش و آغاز اکران عمومی این فیلم، بیش از 450 نفر اعلام آمادگی و درخواست خود برای اکران فیلم هنگامه را اعلام کرده‌اند.  غیب‌الله‌زاده بیان کرد: تاکنون در مدت زمان کوتاهی که از اکران عمومی اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم گذشته است، حدود 100 اکران در نقاط مختلف کشور قطعی شده و از این تعداد 30 اکران هم صورت گرفته است که 2 میلیون تومان از محل بلیت‌فروشی فیلم به دست آمده است.  وی افزود: به طور مثال، در اکران این فیلم که پیش از رونمایی رسمی در روستای اکبرآباد کوار فارس صورت گرفت، مبلغ 160 هزار تومان از محل بلیت‌فروشی اکران فیلم در این روستا جمع‌آوری شد.


Page Generated in 0/0061 sec