printlogo


کد خبر: 157900تاریخ: 1395/3/3 00:00
اخبار

پیج رونالدینیو در قرق ایرانی‌ها
یک شایعه عجیب درباره مذاکره با واسطه بین پرسپولیس و رونالدینیو که حتی صحت آن هم چندان معلوم نیست، باعث شد تا رونالدینیو این روزها میهمان‌های ناخوانده زیادی در صفحات اجتماعی خود جلب کند. از چند روز قبل شایعه حضور احتمالی رونالدینیو در پرسپولیس در فضای مجازی پیچید، شایعه‌ای که البته تقریبا از همان اول هم معلوم بود که بعید است تبدیل به واقعیت شود، بویژه که حتی از همان ابتدا هم روشن شد برانکو حتی در صورت مهیا شدن شرایط هم علاقه‌ای به جذب این ستاره سابق و بازیکن ناآماده و پرحاشیه امروز ندارد. با این حال، از لحظه پخش شدن این خبر، تعدادی از کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام رونالدینیو حمله و آلودگی اطلاعاتی خود را آغاز کردند. در متن این سوژه تازه و کامنت‌های منتشرشده در صفحه یک سلبریتی جدید، البته دشنام و استفاده از الفاظ رکیک حرف اول را می‌زند. هر چند، این‌بار رونالدینیو بهانه‌ای به این کاربران نداده تا او را «فحش‌کش» کنند اما گویا این مساله هم باعث نشده تا بعضی از کاربران به فحش ندادن رضایت دهند و متعاقبا یکدیگر را با کلمات رکیک مورد عنایت قرار داده‌اند!

شیطنت اماراتی‌ها
درباره تراکتورسازی
یک روزنامه اماراتی با اشاره به کری‌خوانی هواداران تراکتورسازی برای تیم النصر در فضای مجازی، مطلبی شیطنت‌آمیز منتشر کرد. روزنامه البیان امارات در مطلبی با اشاره به بازی برگشت تیم‌های تراکتورسازی و النصر نوشت: هواداران تیم تراکتورسازی تبریز اقدامات گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی جهت پیروزی در بازی برگشت برابر تیم النصر انجام داده‌اند. این روزنامه در ادامه مطلب شیطنت‌آمیز خود از کری‌خوانی هواداران تیم تبریزی برداشت نادرستی کرده و در ادامه آورده است: هواداران تیم تراکتورسازی با انتشار تصاویری از همگان دعوت به تشییع جنازه النصر در بازی سه‌شنبه آینده کرده‌اند. عبدالله بن‌طوق، نایب‌رئیس باشگاه النصر امارات در واکنش به اقدام هواداران تیم تراکتورسازی در  پیامی توئیتری اعلام کرد: ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و سیستم اداری کنفدراسیون فوتبال آسیا همه مسائل را تحت‌نظر خواهد داشت. روزنامه البیان امارات در خاتمه از اطمینان خاطر کادر تیم النصر بابت وجود امنیت و انجام اقدامات لازم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد
مقامات منچستریونایتد از پایان همکاری با لوئیس فان‌خال خبر دادند و ژوزه‌مورینیو را جانشین استاد خود در منچستر یونایتد معرفی کردند. به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، مقامات منچستریونایتد در نهایت تصمیم خود را بعد از قهرمانی در جام حذفی گرفتند و در حالی که یک سال از قرارداد فان‌خال با این تیم باقی‌ مانده بود، این مربی را برکنار و ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کردند. مورینیو قرار است روز دوشنبه قرارداد خود را به عنوان سرمربی منچستریونایتد امضا کند و به ماه‌ها شایعه درباره حضور در تیم‌های مختلف پایان دهد. مورینیو قبلا در بارسلونا دستیار فان‌خال بود و برای اولین بار این مربی مورینیو را از پست مترجمی به عنوان مربی انتخاب کرد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درگذشت
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. عنایت‌الله دهمیانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شنبه به دلیل ایست قلبی در سن ٧٠ سالگی درگذشت. در سوابق او ریاست کمیته انضباطی در سال ٧٨ تا ٨٥ دیده می‌شود و پس از آن نیز عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوده است.

تیم‌ملی والیبال ایران از سد چین گذشت
تیم‌ملی والیبال ایران در دومین روز اقامت خود در ژاپن در دیداری تدارکاتی چین را از
پیش رو برداشت. تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور ژاپن که ظهر دیروز به وقت تهران برگزار شد تیم‌ملی چین را با حساب ۳ بر ۲ شکست داد. در این دیدار نزدیک و پایاپای، لوزانو از تمام بازیکنان و مهره‌ها استفاده کرد و تنها شهرام محمودی را به خاطر مصدومیت بازی نداد.  ملی‌پوشان ایران به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵، ۳۰ بر ۲۸، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ مقابل چین پیروز شدند. این بازی در دانشگاه شهر چیبا برگزار شد. قرار است ۴۸ ساعت بعد تیم‌ملی ایران دیدار تدارکاتی دیگری را با لهستان برگزار کند تا با آمادگی کامل از روز ۸ خرداد مسابقات انتخابی المپیک را آغاز کند.
 


Page Generated in 0/0062 sec