printlogo


کد خبر: 157901تاریخ: 1395/3/3 00:00
اخبار

پرونده گل‌محمدی با قهرمانی استقلال باز می‌ماند
کابوس یحیی!
یحیی گل‌محمدی در مقطع فعلی شرایطی را تجربه می‌کند که هرگز در دوران فوتبالی‌اش با آن مواجه نبوده، اتفاقی شبیه یک کابوس.
به گزارش شفقنا ورزشی، روزهای تلخ یحیی گل‌محمدی با اتمام لیگ پانزدهم آغاز شد و همان زمان که همه تیم‌ها پرونده فعالیتشان در لیگ پانزدهم را می‌بستند اتفاقی عجیب درباره مدافع سابق تیم‌ملی و فوتبال پرسپولیس که سابقه مربیگری در جمع سرخپوشان را نیز در کارنامه دارد رخ داد، هجمه بی‌سابقه هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به صفحات گل‌محمدی در شبکه‌های مجازی. گره قهرمانی پرسپولیس در این فصل به دست یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن باز می‌شد، گره‌ای که می‌توانست نقطه عطفی در زندگی یحیی باشد تا شاید کابوس چند فصل قبل که با از دست رفتن قهرمانی با سرمربیگری گل‌محمدی برای سرخ همراه بود به دست فراموشی سپرده شود.
خاموش کردن تلفن همراه و مسدود کردن اینستاگرام
ماجرا با قهرمانی استقلال خوزستان آغاز شد، هجمه عجیب علیه یحیی گل‌محمدی در شبکه‌های مجازی شکل گرفت و به صفحه اینستاگرام سرمربی ذوب‌آهن حمله شد. فحاشی و بی‌احترامی عجیب به صفحه یحیی باعث شد او صفحه‌اش را ببندد. این پایان کار نبود، سیل پیامک‌ها و تماس‌های مزاحم به گل‌محمدی کار را به جایی کشاند تا او مجبور شود خط تلفن همراهش را خاموش کند و صفحه تلگرامش را نیز ببندد تا همه راه‌های دسترسی عوامی که او را عامل ناکامی پرسپولیس می‌دانستند قطع شود. گل‌محمدی تا پس از فینال جام حذفی به راحتی سر بر بالش نخواهد گذاشت، شکست مقابل استقلال تهران در فینال جام حذفی می‌تواند تلخ‌ترین اتفاق سال یحیی باشد، حتی تلخ‌تر از قهرمان نشدن پرسپولیس.  سرمربی ذوب‌آهن با شکست مقابل استقلال تهران به متهم ردیف اول پرونده‌ای تبدیل می‌شود که ساخته اذهان برخی هواداران افراطی پرسپولیس است، هوادارانی که از شانس بد یحیی کم‌تعداد هم نیستند.


2 جایگزین برای حنیف و حاج‌محمدی
یکی پرسپولیسی و دیگری دوست رحمتی
استقلال هم مانند پرسپولیس اگر می‌خواهد در فصل بعد عملکرد خوبی از خود نشان دهد به تغییرات اساسی در خط دفاعی خود نیاز دارد.  به نظر می‌رسد آبی‌پوشان مذاکرات خود را با 2 مدافع آغاز کرده‌اند و این احتمال زیاد است که آنها را در نهایت جذب کنند.استقلال هم مانند پرسپولیس در فصلی که گذشت در کارهای دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان نداد با این تفاوت که آبی‌پوشان در درون دروازه خود یک سنگربان بسیار مطمئن به نام مهدی رحمتی را داشتند که در بسیاری از بازی‌ها یک تنه تیم خود را نجات می‌داد اما در پرسپولیس خط دروازه هم پاشنه آشیل بود و همین هم باعث شد جام قهرمانی از قرمزپوشان پایتخت دور شود و به خاطر گل‌های زیادی که دریافت کردند جام را به استقلال خوزستان هدیه دهند. استقلال هم مانند پرسپولیس اگر می‌خواهد در فصل بعد عملکرد خوبی از خود نشان دهد به تغییرات اساسی در خط دفاعی خود نیاز دارد و حنیف عمران‌زاده و امین حاج‌محمدی نشان داده‌اند نمی‌توانند زوج خوبی برای خط دفاعی آبی‌پوشان پایتخت باشند، به همین خاطر می‌توان گفت استقلال هم به جذب دو چهره جدید در خط دفاعی خود نیاز دارد. اما استقلال در فصل جابه‌جایی تابستانی به دنبال جذب چه مدافعانی است؟ آبی‌پوشان به نظر می‌رسد مذاکرات خود را با دو مدافع آغاز کرده‌اند و این احتمال زیاد است که آنها را در نهایت جذب کنند. گزینه نخست خط دفاعی استقلال سیدجلال حسینی، کاپیتان سابق پرسپولیس است که جدایی او از نفت قطعی است و با توجه به آنکه برانکو او را نمی‌خواهد به احتمال خیلی زیاد پیراهن استقلال را بر تن کند. هواداران پرسپولیس دوست دارند سیدجلال را در تیم خود ببینند اما این بازیکن چاره‌ای ندارد و طبیعی است که وقتی سرمربی قرمزپوشان او را نمی‌خواهد به دنبال پیوستن به تیم بزرگ‌تری باشد و چه تیمی بهتر از استقلال؟ گزینه دیگر خط دفاعی استقلال مدافعی است که شاید هواداران این تیم نام او را تا الان نشنیده باشند و او کسی جز سیاوش یزدانی، همبازی سابق مهدی رحمتی در پیکان نیست و به نظر می‌رسد خود رحمتی در این انتقال نقش داشته باشد.آبی‌پوشان مذاکرات خود را با این دو بازیکن شروع کرده‌اند و به احتمال خیلی زیاد در نهایت آنها را جذب کند.استقلال پیش از این هم در جناح راست خود وریا غفوری را جذب کرد که او هم بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند خط راست آبی‌پوشان را تقویت کند.
 


Page Generated in 0/0057 sec