printlogo


کد خبر: 157920تاریخ: 1395/3/4 00:00
سردار کمالی اعلام کرد
جزئیات تسهیلات ویژه سربازان متأهل

گروه اجتماعی: جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات تسهیلات ویژه برای سربازان متاهل را تشریح کرد. به گزارش مهر، سردار موسی کمالی، جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در این باره گفت: براساس پیشنهادات ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرماندهی کل قوا به ازای هر فرزند، 3 ماه از خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه متاهل کاهش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: مشمولانی که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ مرتکب غیبت شده‌اند نیز در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند و می‌توانند برای اعزام به خدمت سربازی و برخورداری از این تسهیلات اقدام کنند. کمالی عنوان کرد: همه کارکنان وظیفه متاهل باید در شهر محل سکونت همسر به کارگیری شوند. از این رو، سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان را به مراکز آموزشی اعزام می‌کند که در شهر محل سکونت همسر، استقرار داشته باشد.
جانشین منابع انسانی ستاد کل خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه، مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از ۲۲ روز به ۳۰ روز در سال افزایش پیدا می‌کند و کارکنان وظیفه متاهل باید هفته‌ای 3 روز پس از ساعت کاری از پادگان‌ها مرخص شوند تا ساعت بیشتری را در کنار خانواده سپری کنند. وی با اشاره به اولویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای سربازان متاهل خاطرنشان کرد: در حال حاضر آموزش‌های مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی سربازان نیروهای مسلح در رشته‌های فنی و مهندسی مانند برق، مکانیک، الکترونیک و نجاری توسط سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود. جانشین منابع انسانی ستاد کل تصریح کرد: این مصوبه، از زمان ابلاغ لازم الاجراست و نیروهای مسلح باید ترتیبی اتخاذ کنند که حداکثر در خرداد ماه اجرا شود تا افراد واجد شرایط از این تسهیلات بهره‌مند شوند.


Page Generated in 0/0050 sec