printlogo


کد خبر: 157923تاریخ: 1395/3/4 00:00
سرقت از طلافروشی به درخواست صاحب مغازه!

گروه اجتماعی: رمزگشایی از ماجرای سرقت مسلحانه از یک طلافروشی و قتل یکی از برج‌نشینان شمال شهر تهران در یک قرار شبانه از مهم‌ترین حوادث روزهای گذشته به حساب می‌آید که در این بسته خبری به جزئیات آن اشاره شده است.
سرقت از طلافروشی به درخواست صاحب مغازه
سارق مسلحی که بهمن‌ماه گذشته از یک مغازه طلافروشی سرقت کرده بود، پس از دستگیری اعتراف کرد به خواست صاحب مغازه دست به سرقت زده است. به گزارش میزان، با حضور کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در محل سرقت در خیابان پاسداران، صاحب طلافروشی مدعی شد صبح وقتی در مغازه‌ام را باز کردم جوانی
30 ساله که ماسک آلودگی هوا به صورت زده بود، وارد مغازه شد و ادعا کرد می‌خواهد سکه بخرد.  چند لحظه بعد جوان نقابدار با تهدید اسلحه از من خواست گاوصندوق را باز کنم. من که ترسیده بودم در گاوصندوق را باز کردم، مرد سارق نیز دست و پای من را بست و تمام محتویات داخل گاوصندوق را به همراه 5/1 کیلوگرم طلا داخل 2 ساک ریخته و با خودش برد. با ثبت این سرقت تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مسلحانه تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند تا اینکه سارق مغازه طلافروشی شناسایی و دستگیر شد. با انتقال متهم به دادسرای ویژه سرقت وی در بازجویی‌ها در شعبه اول بازپرسی دادسرا اعتراف کرد دوست صاحب مغازه است و به خواست وی سناریو سرقت را اجرا کرده تا صاحب مغازه طلافروشی بتواند از بیمه خسارت دریافت کند. در حال حاضر تحقیقات بیشتر از این سارق ادامه دارد.
مرد 55 ساله قربانی قاتل آشنا در قرار شبانه
تحقیقات جنایی برای رمزگشایی از قتل مرد 55 ساله در شهرک آتی‌ساز آغاز شد.
چندی پیش، ماموران پلیس طی تماس دختر جوانی در جریان قتل مرد میانسالی در منطقه سعادت‌آباد قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل، آنها با جسد غرق خون مردی 55 ساله به نام «محمد» روبه‌رو شدند. در ادامه با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، تیم جنایی در محل جنایت حاضر شد. پزشک جنایی پس از معاینه جسد مرد میانسال، علت مرگ را اصابت یک ضربه چاقو اعلام کرد. در ادامه دختر مقتول در بازجویی‌ها گفت: عصر پدرم میهمان داشت و قرار بود یکی از اعضای فامیل به دیدن وی بیاید. ساعتی قبل با پدرم تلفنی حرف زدم که وی گفت میهمانش در خانه حضور دارد. ساعتی بعد اما هرچه زنگ زدم کسی جوابگو نبود. نگران شدم و به خانه پدرم آمدم که با جسد غرق خونش روبه‌رو شدم. با اظهارات دختر جوان، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات‌شان را برای شناسایی میهمان خانه به عنوان تنها مظنون پرونده آغاز کردند.


Page Generated in 0/0044 sec