printlogo


کد خبر: 157937تاریخ: 1395/3/4 00:00
اخبار

مسی رکورد پله را شکست
مهاجم بارسلونا با فتح کوپادل‌ری تعداد جام‌های خود را به 30 رساند. به نقل از مارکا، بارسلونا بامداد دیروز (دوشنبه) در فینال کوپادل‌ری سویا را در وقت‌های اضافه شکست داد و قهرمان شد. لیونل مسی که در 2 گل بازی تاثیرگذار بود با این قهرمانی رکورد دیگری به ثبت رساند. او توانست از تعداد جام‌هایی که پله کسب کرده است، پیشی بگیرد. مهاجم 28 ساله آرژانتینی به همراه بارسلونا تاکنون 8 بار در لالیگا، 6 بار در سوپر جام اسپانیا، 4 بار در کوپادل‌ری، 4 بار در لیگ قهرمانان اروپا، 3 بار در سوپر جام اروپا و 3 جا‌م‌جها‌نی باشگاه‌ها قهرمان شده است. با احتساب مدال المپیک و جا‌م‌جها‌نی زیر 20 ساله‌ها، تعداد عناوین او به 30 می‌رسد. پله یکی از بهترین‌ بازیکنان تاریخ 29 جام را به دست آورد. او بر خلاف مهاجم آرژانتینی به همراه تیم‌ملی برزیل عناوین بیشتری کسب کرده است و 3 بار در جا‌م‌جها‌نی قهرمان شد. لیونل مسی می‌تواند در این تابستان در کوپا آمه‌ریکای 100 ساله عنوانی همراه کشورش به دست آورد.

کی‌روش: لباس تیم ملی عوض می‌شود
کارلوس کی‌روش در مصاحبه با خبرنگاران در پایان تمرین دیروز تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که اطلاع دارید این اردو را از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کردیم که برای برنامه‌ریزی آن با مشکلاتی روبه‌رو بودیم. وی افزود: طی جلسات متعددی که با مهدی تاج داشتیم سعی کردیم بخشی از مشکلات را تصحیح کنیم. برای بهبود شرایط و رسیدن به موفقیت راهی جز اینکه مشکلات را تصحیح کنیم، نداریم. کی‌روش در رابطه با البسه تیم‌ملی عنوان کرد: طبق نظر مهدی تاج این تصمیم یک تصمیم موقت است، فقط در اولین اردو از این لباس‌ها استفاده می‌کنیم. قرار است بنده نظرم را از لحاظ جنس و کیفیت لباس‌ها طبق مسائل فنی به رئیس فدراسیون اعلام کنم، چراکه تنها بخشی که مربوط به من می‌شود، اظهارنظر درباره کیفیت فنی لباس‌هاست و باید از لحاظ استانداردهای لازم نظرم را به رئیس فدراسیون بگویم. وی افزود: امیدوارم از امروز به بعد مشکل حضور سربازان هم حل شود، چراکه این مساله برای هیچ کسی قابل قبول نیست که بازیکنان سرباز برای باشگاه‌شان بازی کنند ولی برای تیم‌ملی به میدان نروند. تاج در تلاش است این مشکل را برطرف کند. کی‌روش درباره کوچک بودن زمین پژوهشگاه نفت و پاسخ به این سوال که آیا در این زمین می‌توان کار تاکتیکی مناسبی انجام داد، اظهار داشت: دیگر قصد صحبت در این باره را ندارم. فقط باید به این نکته اشاره کنم که حضور ما در این زمین به واسطه کمک وزیر نفت و نظر مساعد مسؤولان پژوهشگاه نفت است که باید از آنها تشکر کنم. ما برای رسیدن به موفقیت باید بهترین‌ها را داشته باشیم. هر زمان برای نیازهای‌مان گزینه دوم را انتخاب کردیم، یعنی انتخاب اشتباهی داشته‌ایم.

برگزاری بازی‌های آسیایی نمایندگان عراق در جوار بارگاه امام رضا(ع)
مسؤولان فدراسیون فوتبال عراق شهر مشهد را برای برگزاری بازی‌های خود پیشنهاد دادند.مسؤولان فدراسیون عراق در جلسه‌ای که با مسؤولان فدراسیون فوتبال ایران داشتند درخواست دادند بازی‌های نمایندگانش در مشهد برگزار شود تا هم بتوانند به زیارت امام رضا (ع) بروند و هم بازی‌های خود را انجام دهند. به این ترتیب عراقی‌ها پیشنهاد دادند ورزشگاه تختی برای تمرینات تیم‌های عراقی در نظر گرفته شود و بازی‌های نمایندگان این کشور در ورزشگاه ثامن برگزار شود. مسؤولان AFC این دو ورزشگاه را تایید کردند.

سوارز احتمالاً کوپا آمه‌ریکا را
از دست می‌دهد
مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا احتمال دارد رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست بدهد. لوییس سوارز در بازی پایانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا مقابل سویا دچار آسیب‌دیدگی شد و با چشمانی اشکبار مجبور به ترک میدان شد. این بازیکن ۲۹ ساله امروز قرار است تحت آزمایش‌های دقیق پزشکی قرار بگیرد تا معلوم شود میزان آسیب‌دیدگی وی چقدر است. البته سوارز در پایان بازی به همراه دیگر
هم تیمی‌های خود به شادی پرداخت اما در حالی از زمین خارج شد که احساس درد می‌کرد. لوییس انریکه در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: سوارز متاسفانه مصدوم است. او یک مشکل عضله‌ای پیدا کرده است. در حال حاضر قادر نیستیم درباره شدت مصدومیت حرفی بزنیم.
 


Page Generated in 0/0044 sec