printlogo


کد خبر: 157938تاریخ: 1395/3/4 00:00
گزارش

استقلال در دام فریب و حمله گازانبری
استقلال در آستانه جام حذفی در دام حرکت‌های رسانه‌های مخالفان بیرونی و داخلی خود گرفتار شده است.
به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال که در این فصل بد نتیجه نگرفته و با کسب سهمیه آسیایی دو سال عقب‌ماندگی را جبران کرده است در صورت قهرمانی در جام حذفی مجموعا تیم موفقی ارزیابی می‌شود.
با پایان بازی‌های لیگ ناگهان این تیم در معرض حمله گازانبری عجیبی قرار گرفته است. رقبای بیرونی هر لحظه به این تیم نسبتی داده یا از کاه کوه می‌سازند که البته طبیعی است. اما رقبای داخلی این تیم که برای کسب مدیرعاملی و سرمربیگری دندان تیز کرده‌اند هجوم عجیبی را به این تیم سر و سامان داده‌اند و از ابزارها و رسانه‌هایشان برای ایجاد شکاف در استقلال استفاده می‌کنند تا جایی که عملا برای شکست تیم در جام حذفی وارد معرکه شده‌اند و با تهاجم سازمان یافته رسانه‌ای اینگونه القا می‌کنند که چون قهرمانی در حذفی ممکن است موجب ماندگاری مظلومی و افشارزاده شود همان بهتر که ببازیم.
هر روز خبری از برکناری مظلومی و افشارزاده می‌دهند. روز دیگر به صفحه رئیس‌جمهور هجوم برده و تقاضای تغییر در تیم می‌کنند. یک روز لیست مجعول اخراجی‌ها و لیست مجعول‌تر ورودی‌ها را منتشر می‌کنند تا بازیکنان فعلی را سست کنند. رحمتی را رها نمی‌کنند و هر روز نسبتی به وی می‌دهند؛ از اینکه تیم را بسته و با منصوریان روی هم ریخته و بین او و مظلومی دلخوری پیش آمده.  وقتی هیچکدام به جایی نمی‌رسند صحبت از عدم آمادگی فنی او برای فینال می‌کنند. حتی پای نکونام را وسط کشیده و از سوی دیگر ابراهیمی را رها نمی‌کنند تا جایی که برخی معتقدند طرح احتمال بازگشت نکونام به استقلال یا تحریک ابراهیمی به قهر نیز از سوی همین افراد برای تضعیف استقلال و دور کردن این تیم از جام صورت می‌گیرد. این در حالی است که خسرو حیدری و شهباززاده نیز برای فینال محروم هستند.  اینها تنها بخشی از داستان این روزهای استقلال است. استقلالی‌ها در حقیقت با حمله‌ای گازانبری و ناجوانمردانه مواجه شده‌اند و به اصطلاح از دوست و دشمن می‌خورند. در این شرایط استقلالی‌ها باید بدانند تنها با انسجام داخلی می‌توانند از این مهلکه به سلامت خارج شوند. استقلالی‌ها باید بدانند که موضوعیت مدیرعامل و سرمربی برای کسب قهرمانی است و حالا که به فینال رسیده‌اند باید از داشته‌هایشان حمایت کنند. در فینال همین داشته‌ها به میدان می‌آیند نه آنها که قرار است بیایند.  هر پیروزی و شکستی در تاریخ باشگاه ثبت می‌شود و افتخار و سرشکستگی‌اش برای طرفداران همه دوران‌هاست. اگر خوب ببرند شعار و افتخار آینده طرفداران خواهند بود و اگر بد ببازند آنگاه کری حریف در همه لیگ‌های آینده از همین شکست‌ها نشأت خواهد گرفت. پس حالا نوبت اختلاف نیست و از اینها که هستند باید حمایت شود. شعار استقلالی‌ها از امروز باید تنها در یک کلمه خلاصه شود: انسجام و انسجام.


تاج: هواداران ایرانی برای تشویق تیم‌ملی عراق به استادیوم می‌روند
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: قطعا هواداران ایرانی برای تشویق تیم‌ملی عراق که در گروه دیگر مسابقات قرار دارد به استادیوم‌ها خواهند آمد. مهدی تاج در ابتدای نشست مشترک با مسؤولان فدراسیون فوتبال عراق که دیروز در فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد، گفت: از اینکه کشور عراق در مسابقات مرحله مقدماتی و همچنین مرحله نهایی ایران را انتخاب کرده است، خوشحالیم. قطعا هواداران ایرانی نیز برای تشویق تیم‌ملی عراق که در گروه دیگر مسابقات قرار دارد به استادیوم‌ها خواهند آمد. ضمن اینکه هواداران بسیاری از این کشور به ایران می‌آیند و حضور دارند تا تیم‌ملی عراق را تشویق کنند. تاج در ادامه خاطرنشان کرد: کشور عراق را همانند کشور خودمان می‌دانیم و هر استانی را برای برگزاری مسابقات خود انتخاب کنید در کنارتان هستیم. مطمئن باشید با حضور در ایران به هیچ‌وجه احساس غربت نخواهید کرد. وی در پایان گفت: صعود به جام جهانی نهایت خواسته و آرزوی کشورهای ایران و عراق است و امیدوارم در جام‌جهانی 2018 روسیه هر دو کشور ایران و عراق حضور داشته باشند.
 


Page Generated in 0/0047 sec