printlogo


کد خبر: 157961تاریخ: 1395/3/4 00:00
سرخط خبر

 شرکت سامسونگ در نظر دارد در یک ماه آینده برترین مطالب منتشر شده درباره
 Galaxy S7 را معرفی و به نفرات برگزیده، جوایزی ارزنده اهدا کند. این مسابقه شامل مطالبی می‌شود که از بهمن 94 تا پایان خرداد 95 درباره این گوشی تلفن همراه منتشر شده‌ است. نفرات اول این رویداد، به هزینه شرکت سامسونگ، عازم کره‌جنوبی خواهند شد.
 سیگفرید روسوورم، یک مقام ارشد شرکت زیمنس گفت: این شرکت قصد دارد فعالیت‌های تجاری خود را در ایران در زمینه‌های انرژی، حمل‌ونقل و سلامت توسعه دهد.
 معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه از واریز سومین قسط بدهی‌های هند به ایران به مبلغ 500 میلیون دلار خبر داد و گفت: بقیه بدهی هند به ایران تا پایان 2016 پرداخت خواهد شد.
 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد ورشکسته است.
 وزارت کار اعلام کرده با تشکیل اتاق فکر، طرحی را در دستور کار دارد که در صورت تکمیل و عملیاتی شدن آن در یک دوره ۶ ماهه، اسناد و قراردادهای سفیدامضا در بازار کار کشور متوقف خواهد شد.
 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۴ هزار تومانی قیمت این نوع گوشت در ۲ ماه اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه با کیفیت عرضه به مغازه‌دار بین ۲۶ تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان و عرضه به مشتری ۳۰ هزار تومان است.
 علی‌مراد اکبری، معاون آب و خاک وزارت کشاورزی با اشاره به اینکه بیش از 350 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور وجود دارد که آب را غارت می‌کنند، گفت: هر ساله 20 میلیارد متر مکعب آب از این طریق غارت می‌شود.
 جمعی از کشاورزان در نامه ای به رئیس سازمان بازرسی کل کشور، نسبت به توقف استمهال سود تسهیلات خسارت دیدگان کشاورزی از سوی بانک کشاورزی اعتراض کردند.
 هادی حسینی، عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه اساسنامه شرکت پست بدون کم و کاستی از شرح وظایف آن تصویب شد، گفت: از این پس شرکت پست به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران  تبدیل می‌شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec