printlogo


کد خبر: 157990تاریخ: 1395/3/5 00:00
اخبار

نمی‌گذاریم جریان‌های غربگرا حیات طیبه‌ انقلاب را آلوده کنند
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه و بسیج، همراه با مردم ایران، هرگز اجازه نخواهند داد جریان‌های نفوذی غربگرا جهل نظری خود را بر حیات طیبه‌ انقلاب مبارک اسلامی تحمیل و آن را آلوده کنند. به گزارش سپاه‌نیوز، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که با حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، تصریح کرد: در حالی که عصر جدیدی در عالم با الهام‌بخشی انقلاب اسلامی و بیداری بشریت در راستای گسترش باورهای توحیدی و اسلامی در منطقه و جهان آغاز شده است و لجنزار اباحی‌گری تمدن غرب را در مسیر نابودی حتمی قرار داده، صاحبان تفکری خاص در داخل کشور، با نیم‌نگاهی به بیگانگان از ارزش‌های تمدن پوسیده غربی در برابر ارزش‌های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی سخن می‌گویند. وی افزود: این افراد بدانند ملت مؤمن، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، این اندیشه‌ها و صاحبان آن را در ساحت سیاسی و فرهنگی کشور تحمل نخواهد کرد و بدانند چنانچه بر مسیر انحرافی خود اصرار بورزند، به بلای گذشتگانی گرفتار می‌شوند که از خط مستقیم ولایت و امامت زاویه گرفتند و بدنامی و سوءعاقبت، تصویر ماندگار آنان در حافظه تاریخی ملت ایران شد. فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آحاد پاسداران آماده‌اند تا رسالت تاریخی خود را در جغرافیای انقلاب اسلامی بر دوش گرفته و همه وجود خود را وقف آن کنند، گفت: امروز نیز پاسداران جوان آمده‌اند تا با الهام گرفتن از اندیشه‌های حکیمانه‌ رهبر عظیم‌الشأن‌شان، افق‌های روشن انقلاب، همان وعده‌های الهی و سنت تاریخی آفرینش را محقق ساخته و نقش انقلابی خود را در تغییر هندسه‌ قدرت جهانی ایفا کنند.

برای زنده بودن دیپلمات‌های ایرانی مدرک داریم
وزیر دفاع درباره وضعیت 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی گفت: رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرسانده‌اند و اگر این 4 ایرانی به شهادت رسیده‌اند باید مسؤولیت آن را بپذیرند. به گزارش فارس، سردار حسین دهقان در حاشیه افتتاح 3 خط تولید فیوزهای جنگی درباره وضعیت 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی گفت: ما نمی‌پذیریم اینگونه بیان شود که این افراد گروگان گرفته نشده‌اند یا به شهادت رسیده‌اند. وی تصریح کرد: مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد حداقل برای یک دوره زمانی طولانی این 4 دیپلمات ایرانی زنده بوده‌اند، بر این اساس رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرسانده‌اند و اگر این 4 ایرانی به شهادت رسیده‌اند باید مسؤولیت آن را بپذیرند. دهقان تاکید کرد:‌ دولت و ملت ما همواره این مطالبه را دارند و خواستار پیگیری جدی موضوع هستند.

شناسایی و انهدام گروه‌های تکفیری در کردستان
مدیرکل اطلاعات استان کردستان گفت: با همکاری و مشارکت خود مردم تعدادی از گروه‌های تکفیری و تروریستی وابسته به داعش در استان کردستان شناسایی و منهدم شدند.به گزارش مهر، وی افزود: امروز ما در شرایطی قرار داریم که تمام سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی در منطقه تلاش می‌کنند در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند و در همین راستا وزارت اطلاعات با همکاری سایر نهادهای متولی و همچنین همراهی مردم تمام توطئه‌ها را خنثی کرده است. مدیرکل اطلاعات استان کردستان تاکید کرد: اعزام تیم تروریستی و وابسته به تکفیری‌ها نشان می‌دهد دشمن از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی در کردستان استفاده می‌کند و ما باید همچنان هوشیار و آگاه در صحنه حضور داشته باشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت گروه‌های تکفیری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مردم کردستان هیچ‌گونه اقبالی به جریان‌های تکفیری ندارند و این گروه‌ها کمترین میزان جذب را در استان کردستان داشتند. وی گفت: این وضعیت نشان می‌دهد گروه‌های تکفیری بویژه داعش نتوانستند اهداف خود در کردستان را دنبال کنند و به دلیل شکست در این بخش، به دنبال اعزام گروه‌ها و تیم‌های مختلف بودند که تمام این تیم‌ها در زمان ورود به استان کردستان شناسایی و منهدم شدند.
 


Page Generated in 0/0056 sec