printlogo


کد خبر: 158024تاریخ: 1395/3/5 00:00
اخبار

توافق هافبک صبا با پر‌سپولیس
هافبک فصل گذشته تیم فو‌تبا‌ل صبا با باشگاه پر‌سپولیس به توافق رسید. فرشید باقری که فصل گذشته در پست هافبک دفاعی برای تیم فو‌تبا‌ل صبای قم بازی می‌کرد پس از مذاکره با مسؤولان باشگاه پر‌سپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا قراردادش را به امضا برساند. باقری پیش از این مدنظر باشگاه‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران بود.

ملوان به دنبال خرید سهام نفت تهران
هیات‌مدیره باشگاه ملوان به منظور بررسی خرید امتیاز لیگ برتری باشگاه نفت تهران تشکیل جلسه می‌دهد. جلسه هیات‌مدیره باشگاه ملوان عصر امروز برگزار خواهد شد، باشگاه ملوان اعلام کرده است در این جلسه درباره مسائل مختلفی از جمله کادر فنی، قراردادها، موضوع خرید سهام تیم نفت تهران، آسیب‌شناسی سقوط و تغییرات در برخی سطوح باشگاه و جوانگرایی در تیم فصل آینده بحث خواهد شد. در این جلسه تمام اعضای هیات‌مدیره و همچنین مدیرعامل ملوان حضور خواهند داشت. تیم ملوان در پایان لیگ پانزدهم فوتبال ایران و پس از بازی سرنوشت‌ساز برابر سیاه‌جامگان مشهد در هفته سی‌ام، به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و اکنون با خرید امتیاز و سهام نفت تهران که برای فروش گذاشته شده در اندیشه بازگشت مجدد به لیگ برتر است. پیش از این رئیس هیات فوتبال تهران با اشاره به فروش سهام باشگاه نفت تهران گفته بود به هیچ وجه مجوز خروج نفت از شهر تهران داده نخواهد شد. اکنون مشخص نیست ملوانی‌ها پس از خرید امتیاز این باشگاه چگونه می‌خواهند در بندرانزلی تیمداری کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در دادسرا
رئیس فدراسیون فوتبال که حضورش در مسؤولیت جدید به یک ماه نمی‌رسد به خاطر شکایت یکی از سامانه‌های مخابراتی به دادسرا رفت تا درباره ابهامات قرارداد سازمان لیگ با این سامانه توضیح دهد.
به گزارش مهر، مهدی تاج که تا قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت می‌کرد و کمتر از 20 روز است به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت می‌کند، صبح روز سه‌شنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد. رئیس جدید فدراسیون فوتبال در شرایطی به دادسرا رفته بود که علیرضا رحیمی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن هم وی را همراهی می‌کرد. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد دلیل حضور تاج در دادسرا شکایت یکی از سامانه‌های مخابراتی است که پیش از این با سازمان لیگ قرارداد داشته اما سازمان لیگ به تعهداتش درباره این سامانه عمل نکرده و قرارداد جدیدی را با اسپانسر دیگر امضا کرده است. از آنجایی که این قرارداد میلیاردی است و سازمان لیگ به تعهداتش عمل نکرده، سامانه مورد نظر شکایت کرده و حالا تاج که رئیس فدراسیون شده است با دردسر تازه‌ای مواجه شده و باید این مشکل را حل کند.

آزمون پنجمین بازیکن ارزشمند لیگ برتر روسیه شد
ملی‌پوش ایرانی روستوف که اخیراً از سوی سایت مسابقات لیگ برتر روسیه بهترین بازیکن ماه مه ‌این رقابت‌ها شده بود، عنوان پنجمین بازیکن ارزشمند فصل جاری لیگ برتر این کشور را به‌دست آورد. در رده‌بندی باارزش‌ترین بازیکنان فصل اخیر لیگ برتر روسیه فیدور اسمولوف، مهاجم روسی و 25 ساله تیم کراسنودار مقام اول را از آن خود کرد. سادایف زائور (ترک گروزنی)، موسی دومبیا (روستوف) و سوزا جیوانیلدو (زنیت) در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند و سردار آزمون، مهاجم 9 گله تیم روستوف با مجموع 1271 دقیقه بازی در فصل جاری لیگ برتر روسیه عنوان پنجمی باارزش‌ترین بازیکنان لیگ برتر روسیه را به‌دست آورد. سردار آزمون همچنین با به‌ثمر رساندن 9 گل در جایگاه نهمی جدول رده‌بندی برترین گلزنان لیگ روسیه قرار گرفت. اسمولوف، مهاجم تیم کراسنودار با 20 گل‌زده عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کرد.

مورینیو با منچستر به توافق رسید
اسکای در یک خبر فوری تاکید کرد ژوزه مورینیو با منچستر یونایتد به توافق رسید.
بر این اساس انتظار می‌رود مورینیو طی ۴۸ ساعت آینده قراردادش را با باشگاه منچستر یونایتد به امضا برساند و به صورت رسمی هدایت این تیم را برعهده بگیرد. مذاکرات بین ایجنت ژوزه مورینیو یعنی خورخه مندز و اد وودوارد مدیر اجرایی منچستر یونایتد در حال اجراست و روز سه‌شنبه با هم ملاقاتی را در لندن خواهند داشت. منابع اسکای دریافته‌اند این 2 مدیر شب دوشنبه از طریق ایمیل و تلفن توافقاتی با هم داشته‌اند. مدیران منچستر یونایتد در حال حاضر پیش‌قراردادی را با مورینیو امضا کرده‌اند و این بدان معناست که مذاکرات بین وودوارد و مندز که امروز برگزار می‌شود دیگر آن جدیت را ندارد.
 


Page Generated in 0/0059 sec