printlogo


کد خبر: 158025تاریخ: 1395/3/5 00:00
اخبار

5 برآیند انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی شیاطین سرخ
با آمدن مورینیو به منچستریونایتد چه تغییراتی در این تیم به وجود خواهد آمد؟ در این گزارش می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم و به 5 مورد اشاره می‌کنیم.به گزارش شفقنا ورزشی، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد باشگاه منچستریونایتد رسما از پایان همکاری خود با لوئیس فان‌خال سخن به میان آورد و این مربی هلندی بعد از تجربه ناموفقی که با شیاطین سرخ داشت رسما از این  تیم جدا شد.هر چند نام سرمربی جدید یونایتد هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما برای همه روشن است که ژوزه مورینیو هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. هواداران منچستر یونایتد بی‌صبرانه در انتظار خبر انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید خود هستند. با آمدن مورینیو چه تغییراتی در یونایتد به وجود خواهد آمد. در این گزارش می‌خواهیم به 5 برآیند انتخاب آقای خاص به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ بپردازیم.
1- ماندن دخه‌آ
رئال‌مادرید سخت در تلاش است تا این دروازه‌بان اسپانیایی را جذب کند و فصل قبل تا آستانه عقد قرارداد با او پیش رفت. با آمدن مورینیو دیگر خبر جدایی دخه‌آ از یونایتد منتفی می‌شود و این مربی پرتغالی اجازه نخواهد داد سنگربان آماده‌ای چون دخه‌آ اولدترافورد را ترک کند و حتی اگر هم راضی شود در صورتی خواهد بود که چند بازیکن رئال را جذب کند که این با توجه به تجربه ادن هازارد منتفی خواهد شد.
2-آمدن سلطان
یکی از بازیکنانی که قبل از آمدن مورینیو به یونایتد از علاقه خود برای همکاری با آقای خاص خبر داد زلاتان ابراهیموویچ است. این بازیکن سوئدی رسما از پاری سن ژرمن جدا شده است و با وجود مشتریان زیادی که دارد هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. با آمدن مورینیو به اولدترافورد زلاتان هم پیراهن شیاطین سرخ را بر تن خواهد کرد و طرفداران یونایتد بعد از مدت‌ها یک مهاجم بزرگ را با پیراهن تیم خود خواهند دید و در این حالت دیگر تیم نخست شهر منچستر به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل خواهد شد.
3- سبک بازی
سبک بازی تیم لوئیس فان‌خال باعث خشم هواداران منچستریونایتد شد و حتی اسطوره‌های این باشگاه مانند پل اسکولز هم آن را خسته‌کننده توصیف کردند. با آمدن مورینیو طبیعی است که در سبک بازی این تیم پرطرفدار تغییرات اساسی ایجاد خواهد شد. مورینیو در سبک بازی تیم یونایتد تغییر ایجاد می‌کند اما باید این نکته را هم بیان کرد که این مربی پرتغالی هم از طرفداران سبک ایتالیایی کاتانچو است و ممکن است این بار بازی دفاعی و بسته باعث ناراحتی و خشم هواداران یونایتد شود اما مورینیو استاد نتیجه گرفتن است و بازگشت به سکوی قهرمانی برای هواداران یونایتد مهم‌تر از سبک بازی خواهد بود.
4- قهرمانی لیگ جزیره
شاید بدبین‌ترین هوادار منچستریونایتد در موفقیت مورینیو برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شک نخواهد کرد. مورینیو تجربه زیادی در لیگ برتر انگلیس دارد و بخوبی می‌داند که چگونه جام قهرمانی را بالای سر برد. او 3 بار با چلسی جام قهرمانی را به دست آورده است و بخوبی راه قهرمانی را بلد است البته باید این را هم گفت که رقابت در لیگ جزیره با آمدن مربیان بزرگی چون پپ گوآردیولا و آنتونیو کونته سخت خواهد بود اما مورینیو یک گام از این 2 مربی بزرگ جلوتر است چرا که او سال‌هاست در لیگ جزیره مربیگری می‌کند.
5- جنگ با گوآردیولا
مورینیو نشان داده است که اصلا سازگاری با گوآردیولا ندارد. تفکرات این 2 مربی بسیار متفاوت با هم است. این 2 زمانی که هدایت رئال و بارسلونا را برعهده داشتند چند بار با هم جنگ لفظی و اختلاف پیدا کردند حال در نظر بگیرید که بار دیگر هدایت 2 تیم از یک شهر را برعهده گیرند.


رونالدو آسیب دید
مهاجم رئال‌مادرید پس از آسیب‌دیدگی در جلسه تمرینی رئال‌مادرید در حالی که عصبانی بود، تمرین تیمش را ترک کرد. در حالی که تنها 4روز به آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیکو باقی مانده است، کریستیانو رونالدو به خاطر آسیب‌دیدگی مجبور به ترک تمرین شد. مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید در بازی تمرینی توسط کیکو کاسیا آسیب دید و تلاش پزشکان برای بهبودی او بی‌حاصل ماند و بازیکن پرتغالی مجبور به ترک زمین شد. با این حال زین‌الدین زیدان از هواداران خواست آرام باشند. سرمربی رئال‌مادرید گفت: رونالدو مشکل خاصی ندارد و تنها یک ضربه بود. او برای دیدار شنبه‌شب آماده خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0044 sec