printlogo


کد خبر: 158236تاریخ: 1395/3/10 00:00
میهمانی شیشه‌ای رنگ خون گرفت

گروه اجتماعی: ماجرای نزاع خونین 2 برادر  به همراه کشف راز  یک قتل با ادعای جنون از مهم‌ترین خبرهای حوزه حوادث به حساب می‌آید که در این بسته خبری به آن اشاره شده است.
میهمانی شیشه‌ای رنگ خون گرفت
نزاع 2 برادر در شهرستان پاکدشت در حالی رنگ خون گرفت که برادر شیشه‌ای با چاقو برادر کوچک‌تر خود را از پای درآورد. سرهنگ سلمان آدینه‌وند، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به وقوع قتلی در پاکدشت و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت، با تشریح جزئیات این قتل اظهار داشت: ساعت 2 بامداد شنبه اول خردادماه وقوع درگیری و نزاع منجر به قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع همکاران ما رسید که ماموران پلیس به محض اطلاع از ماجرا، به محل وقوع حادثه اعزام شدند و به بررسی موضوع پرداختند. فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در پیگیری‌های پلیس مشخص شد نزاع میان 2 برادر اتفاق افتاده که طی این درگیری، برادر کوچک‌تر به دست برادر بزرگ‌تر به قتل رسیده است. وی درباره چگونگی وقوع این درگیری و نزاع گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد برادر بزرگ‌تر که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشته، چند تن از دوستانش را برای مصرف موادمخدر به منزل می‌برد که این موضوع، اعتراض برادر کوچک‌تر را به همراه داشته و این اعتراض به درگیری و نزاع این دو در خیابان می‌انجامد. آدینه‌وند عنوان کرد: در حین درگیری و نزاع رخ داده، برادر کوچک‌تر به ضرب چاقوی برادر بزرگ‌تر که به شیشه نیز اعتیاد داشته، مجروح می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد. فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: پس از وقوع این قتل، ماموران پلیس موفق می‌شوند در مدت زمان کمتر از یک ساعت، قاتل را دستگیر کنند.
ادعای جنون به کمک قاتل نیامد
مرد جوانی که مدعی بود به دلیل جنون، همسرش را خفه کرده است، پس از رد ادعایش، در انتظار محاکمه قرار گرفت. به گزارش تسنیم، بیست‌وچهارم فروردین سال گذشته گزارشی مبنی بر وقوع یک قتل در خیابان نامجو به کلانتری 106 نامجو اعلام شد که بی‌درنگ تیمی از مأموران به محل وقوع قتل اعزام شدند. پس از حضور مأموران در محل اعلام خبر، فردی به نام مسعود به آنها مراجعه کرد و مدعی شد همسر 35 ساله‌اش را با روسری خفه کرده است. وی پس از بازداشت درباره انگیزه خود از قتل همسرش به بازپرس گفت: به دلیل اختلافات خانوادگی و داشتن پرونده قضایی مبنی بر درخواست طلاق همسرم، وی را به قتل رساندم. مسعود که سابقه کیفری و حمل مواد را نیز در پرونده خود داشت در ادامه روند بازپرسی اواخر آبان‌ماه سال گذشته به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و از بیماری روحی خود پرده برداشت و مدعی شد: در لحظه قتل مدام صدایی در ذهنم به من می‌گفت که همسرم را بکشم و به این دلیل که در آن زمان خوردن قرص‌هایم را قطع کرده بودم، همسرم را خفه کردم. بازپرس پرونده پس از طرح ادعای مسعود مبنی بر جنون، برای اثبات ادعاهای وی و بررسی‌های بیشتر، متهم را در اختیار کمیسون پزشکی قرار داد اما کارشناسان پزشکی قانونی پس از انجام تحقیقات لازم ادعای جنون مسعود را رد کردند.
سرانجام پس از تکمیل پرونده قتل، بازپرس امور جنایی تهران برای قاتل این پرونده به اتهام مباشرت در قتل قرار مجرمیت صادر کرد و با صدور کیفرخواست برای مسعود، وی بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.


Page Generated in 0/0053 sec