printlogo


کد خبر: 158245تاریخ: 1395/3/10 00:00
آنچه باید پرسپولیسی‌ها درباره قوچان‌نژاد و امیری بدانند
خریدهایی از جنس پیچ

 باربد بهراد: بعضی رسانه‌ها خبر از قرمزپوش شدن 2 بازیکن تیم‌ملی دادند که خبر آنها به هیچ وجه درست نیست. نکته جالب آنجاست که اصلا هیچکس از طرف باشگاه پرسپولیس با قوچان‌نژاد صحبت نکرده است، چرا که وی تمایلی به بازگشت به ایران ندارد. هفته گذشته بود که بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند کار پیوستن وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش نفت تهران با پرسپولیس تمام شده و وی بزودی به جمع شاگردان برانکو ملحق می‌شود. اما پیگیری‌ها فاش کرد قرمزها نباید چندان به این خبر دلخوش کنند، چرا که امیری اعلام کرده تا بعد از بازی‌های دوستانه تیم‌ملی به هیچ عنوان با واسطه‌های 2 باشگاه سرخابی  مذاکره نمی‌کند و می‌خواهد در این مدت به صورت
سفت و سخت حواسش را معطوف به تیم‌ملی کند.
این بازیکن حتی اعلام کرد خبر رسانه‌ها درباره توافقش با پرسپولیس برای خودش هم تازگی داشت. وی می‌گوید همانقدر که شانس پرسپولیسی شدنش وجود دارد شاید به تیم رقیب  برود. این حرف‌های وحید امیری نشان می‌دهد که نباید او را قطعا قرمزپوش دانست. گویا بتازگی علیرضا منصوریان با امیری تماس گرفته و به وی اعلام کرده بهتر است فعلا با هیچ تیمی مذاکره نکند. احتمال پیوستن منصوریان به استقلال بسیار زیاد است و آن وقت او دوست دارد امیری باز هم شاگرد خودش در استقلال شود. البته دست آخر آنچه نقش تعین‌کننده و اساسی دارد مبلغ پیشنهادشده 2 تیم است. امیری که تصور می‌کرد شاید پیشنهاد خارجی، حتی از قطر برایش برسد تا این لحظه مدیر برنامه‌هایش نتوانسته هیچ تیمی را پیدا کند و قطعا بعد از آخرین بازی تدارکاتی تیم‌ملی که وضعیت سرمربیگری منصوریان در استقلال هم روشن شده، با توجه به رقم قرارداد پیشنهاد شده، پاسخ مثبت به یکی از 2 تیم بزرگ پایتخت می‌دهد.
اما بازیکن دیگری که قرمزها مرتب روی آمدنش مانور می‌دهند، رضا قوچان‌نژاد است. او اعلام کرده اصلا تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی از سوی پرسپولیس برایش نیامده و مضاف بر آن هیچ تصمیمی برای زندگی در ایران ندارد. بازیکن تیم‌ملی که فعلا جایی در لیست آخر کی‌روش ندارد، می‌داند اگر انتخاب درستی را انجام ندهد شاید به همین سادگی دیگر رنگ تیم‌ملی را نبیند، از این رو به مدیربرنامه‌هایش سفارش کرده تیمی را برای او در همان فوتبال اروپا پیدا کند که بتواند به اندازه کافی برایش بازی کند.
قوچان‌نژاد به یکی از دوستان نزدیکش اعلام کرده از آنجایی که فعلا برنامه‌ای برای زندگی در ایران ندارد، ترجیح می‌دهد تنها به پیشنهادات اروپایی فکر کند و تازه بعد از آن شاید ترجیح دهد به لیگ کشورهای عربی برود تا بازی در لیگ خودمان. گویا بدقولی مدیران در پرداخت قرارداد بازیکنان موجب ترس او شده و تصور می‌کند در ایران در بهترین حالت به 60 درصد مبلغ قرارداد امضا شده می‌رسد. غر و لندهای بازیکنان ملی‌پوش در اردو و گلایه آنها نسبت به
عقب افتادن پرداختی‌های‌شان به اندازه کافی چشم بازیکنان لژیونر را ترسانده و آنها هیچ یک علاقه‌ای به بازی در لیگ خودمان را ندارند. پس بهتر است پرسپولیسی‌ها چندان روی آمدن گوچی و این دست از اخبار حساب باز نکنند.
 


Page Generated in 0/0052 sec