printlogo


کد خبر: 158249تاریخ: 1395/3/10 00:00
اخبار

گمشده بارسلونا
در خط دفاعی پیدا شد
بارسلونا گمشده خود را در خط دفاعی پیدا کرده است و سران آبی و اناری‌ها سخت تلاش می‌کنند این بازیکن را در تابستان جذب کنند. به گزارش شفقنا ورزشی، فصل جابجایی تابستانی شروع شده است و تیم‌های بزرگ و کوچک فوتبال اروپا به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود هستند تا با شروع فصل به مشکل نخورند و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذارند.یکی از تیم‌هایی که مثل همیشه تغییر خواهد داشت بارسلونا است.  خاویر ماسکرانو و دنی آلوس دو ستاره آبی‌و اناری‌ها در آستانه جدا شدن از این تیم هستند و این احتمال زیاد است که راهی فوتبال ایتالیا شوند و یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنند. روزنامه الموندو دپورتیوی اسپانیا نوشت که بارسلونا گمشده خود را در خط دفاعی پیدا کرده است و او کسی جز جان استیونز، مدافع ملی‌پوش اورتون نیست که مشتریان زیادی پیدا کرده است. به نوشته الموندو، جان استیونز بهترین گزینه برای جانشینی کارلوس پویول و خاویر ماسکرانو در بارسلوناست و سران آبی‌و اناری‌ها جذب این بازیکن را اولویت نخست خود در فصل جابه‌جایی تابستانی قرار داده‌اند. چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی از دیگر مشتریان استیونز هستند اما بعید به نظر می‌رسد بارسلونا بتواند این بازیکن را جذب کند چرا که اورتون رقم فروش ستاره خود را 60 میلیون پوند اعلام کرده است که این رقم بسیار بالایی است.

گاف بزرگ کنفدراسیون والیبال آسیا
کنفدراسیون والیبال آسیا شیوه انتخاب تیم‌های راه یافته به المپیک را اشتباه اعلام کرد. در حالی که قبل از آغاز ر‌قا‌بت‌های والیبال انتخابی المپیک در توکیوی ژاپن اعلام شده بود 3 تیم برتر این ر‌قا‌بت‌ها به همراه بهترین تیم آسیایی راهی المپیک می‌شود اما به نظر می‌رسد شیوه انتخاب تیم‌های راه یافته به المپیک به گونه‌ دیگری است.مسؤولان برگزاری ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در جدیدترین اعلام نظر خود گفته‌اند اگر بین 3 تیم اول ر‌قا‌بت‌ها یک تیم آسیایی وجود داشته باشد تیم چهارم از هر قاره‌ای که باشد راهی المپیک می‌شود. در واقع تیم‌های آسیایی برای گرفتن سهمیه دوم آسیا باید در جایگاه چهارم قرار بگیرند نه پنجم.پیش از این اعلام شده بود اگر بین 3 تیم برتر از آسیا نماینده‌ای وجود داشته باشد سهمیه بهترین تیم آسیایی صرف‌نظر از جایگاه تیم آسیایی دیگر به این قاره می‌رسد. این موضوع با اعتراض تیم‌های آسیایی ایران، چین، استرالیا و ژاپن میزبان به کنفدراسیون آسیا همراه شد.  نمایندگان این 4 تیم اعتراض خود را به اطلاع «آری گراسا» رئیس فدراسیون جهانی والیبال رساندند. داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای با «آری گراسا» اعتراض ایران را به این موضوع رسما اعلام کرد. سونگ ساک نیز در دیدار با رئیس فدراسیون والیبال ضمن تایید تصویب طرح هیات رئیسه در دو سال قبل، گفت: اعتراض تیم‌های آسیایی بجا است ولی کنفدراسیون والیبال آسیا کاری نمی‌تواند کند.

توافق امید ابراهیمی با الاهلی قطر
ستاره خط میانی استقلال با الاهلی قطر به توافق اولیه رسیده و این احتمال وجود دارد که فصل آینده را در لیگ ستارگان به میدان برود و همبازی مجتبی جباری و پژمان منتظری شود. به نقل از سایت الکاس، امید ابراهیمی در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان استقلال تهران و لیگ برتر بود. او بازی‌های درخشانی را با پیراهن آبی‌پوشان به نمایش گذاشت و هواداران استقلال بسیار دوست دارند این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند اما به نظر می‌رسد او هم راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. سایت الکاس از توافق اولیه امید ابراهیمی با الاهلی سخن به میان آورد و نوشت: باشگاه الاهلی تا حدود زیادی با امید ابراهیمی ستاره خط میانی استقلال ایران به توافق رسیده و این احتمال زیاد است که این بازیکن فصل آینده را با پیراهن الاهلی در لیگ ستارگان قطر به میدان برود. در صورت پیوستن ابراهیمی به الاهلی، او سومین بازیکن ایرانی خواهد بود که در این تیم قطری بازی می‌کند. پژمان منتظری و مجتبی جباری هم دو بازیکن دیگر ایرانی هستند که با الاهلی قرارداد دارند و به نظر می‌رسد فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد. جالب اینکه هر 3 بازیکن هم از استقلال راهی الاهلی می‌شوند. احتمال پیوستن ابراهیمی به الاهلی قطر زیاد است. این بازیکن چند روز پیش به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی خود تمرین استقلال را ترک کرد و با پیوستن به الاهلی مشکلات مالی او حل خواهد شد و طبیعی است که او هم از این پیشنهاد خوب قطری‌ها استقبال کند. پیشنهاد قطری‌ها به ابراهیمی در حالی است که استقلال خود را آماده دیدار فینال جام حذفی برابر ذوب‌آهن می‌کند و جدایی ابراهیمی می‌تواند خبر بسیار بدی برای هواداران آبی‌پوش باشد.
 


Page Generated in 0/0054 sec