printlogo


کد خبر: 158252تاریخ: 1395/3/10 00:00
اخبار

معرفی نامزدهای بخش مسابقه جشنواره فیلم «مدافعان‌حرم»
اسامی نامزدهای بخش‌‌های مستند و نماهنگ نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم اعلام شد. به گزارش فارس، هیات داوران جشنواره متشکل از آقایان ابراهیم حاتمی‌کیا، مسعود ده‌نمکی، علیرضا رضاداد، مصطفی رزاق‌کریمی و محمد خزاعی نامزدهای بخش مستند و نماهنگ جشنواره فیلم مدافعان حرم را معرفی کردند که به شرح زیر است: «پل» به کارگردانی امیرحسین نوروزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، «فرمانده» به کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی و تهیه‌کنندگی شبکه افق، «ردپای فرشته» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناصر نادری، «با مرگ زندگی (نبل و الزهرا)» به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی و «ققنوس» به کارگردانی جمشید بیات‌ترک و تهیه‌کنندگی محمدعلی فارسی به عنوان نامزدهای بهترین فیلم مستند معرفی شدند.  «پل» به کارگردانی امیرحسین نوروزی، «رد پای فرشته» به کارگردانی ناصر نادری، «بی جی» به کارگردانی وحید فراهانی، «بازگرد» به کارگردانی ماریا ماوتی و A157 به کارگردانی بهروز نورانی‌پور نامزد بهترین کارگردانی مستند  شدند. همچنین «لبیک» به کارگردانی حسین بوشهری و محمد بوشهری، «ارغوان» به کارگردانی مهدیار عقابی، «عمار داره این خاک» به کارگردانی حسین بوشهری و محمد بوشهری، «ملک سلمان، صدام جدید خاورمیانه» به کارگردانی مهدی عبدالباقی، «ما می‌رویم» به کارگردانی احمدرضا داوری و «روی موج دریا» به کارگردانی جواد مزدآبادی نامزد بهترین کلیپ و نماهنگ معرفی شدند.مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج از ساعت 20 روز دوشنبه دهم خرداد در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

حال اکبر عبدی خوب است
اکبر عبدی، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد، عنوان کرد: به عشق مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است، ان‌شاءالله و به یارى حق تعالى بزودى در کنارتان خواهم بود.  به گزارش «وطن امروز» خبر ناگوار و ناراحت‌کننده وخیم بودن حال هنرمند مردمی سینمای ایران که مدت‌ها پیش از طریق یکی از فیلمسازان قدیمی و گرانقدر سینما به گوش‌مان رسیده بود و بعدها در رسانه‌های مختلف بازتاب یافت، حالا از طریق صفحه شخصی هنرمند درآمده است و اکبر عبدی که طبق گفته پزشکان باید تا مدتی کاملا در حال استراحت به سر برد عنوان کرده با بهتر شدن وضعیت جسمی‌اش بزودی باز هم به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت.  اکبر عبدی که به دلیل انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستانی در تهران بستری شده بود، در صفحه شخصی‌اش نوشت: «به نام ایزد منان، خداوند بزرگ را شاکرم که یاریم می‌کند تا سختى دوران نقاهت پیوند را سر کنم، عزیزانم! به عشق شما مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است و لحظه به لحظه انرژى قلب مهربان و دعاى خیر شما عزیزان را حس می‌کنم، ان‌شاءلله و به یارى حق تعالى بزودى در کنارتان خواهم بود، یا من اسمه دواء و ذکره شفاء».

برگزاری مسابقه جهانی کارتون و کاریکاتور «خلافت صهیونی»
مسابقه جهانی کارتون و کاریکاتور «خلافت صهیونی» در 2 بخش موضوعی و چهره برگزار می‌شود.  به گزارش فارس، به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین(روز نکبت) توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی، موسسه فرهنگی- هنری مصاف ایرانیان مسابقه جهانی کارتون و کاریکاتور «خلافت صهیونی» را برگزار می‌کند. این مسابقه در 2 بخش چهره و موضوعی برگزار می‌شود که در بخش چهره کاریکاتور چهره تئودور هرتصل (بنیانگذار دولت صهیونیستی) و ملکه انگلستان (ملکه الیزابت دوم) در محوریت قرار دارد. بخش موضوعی این مسابقه هم با محورهای «صهیونیسم، تروریسم و نژادپرستی» و «نسل‌کشی و تروریسم داعش به نام دین به کام صهیونیست‌ها» برگزار می‌شود.  جوایز مسابقه جهانی کارتون و کاریکاتور «خلافت صهیونی» از این قرار است؛ جایزه بزرگ 5000 دلاری برای بخش موضوعی، جایزه بزرگ 1000 دلاری برای بخش چهره و 4  جایزه 500 دلاری برای 4 اثر برگزیده. تعداد آثار ارسالی نامحدود و با فرمت jpg 300 dpi است. علاقه‌مندان تا 27 خرداد (یک ماه بعد از روز نکبت) فرصت دارند آثار خود را به همراه نام و نام‌خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه به آدرس
الکترونیکیinfo@cartoonsclan.com ارسال یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت
 www.cartoonsclan.com مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0065 sec