printlogo


کد خبر: 158276تاریخ: 1395/3/10 00:00
بانک

رونمایی از سند تحول بانک قوامین با حضور فرمانده نیروی انتظامی
در بیست‌ویکمین همایش سراسری معاونان و مدیران بانک قوامین با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، دکتر نتاج مدیرعامل بانک، دکتر نجف‌پور قائم‌مقام مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک از سند تحول بانک قوامین رونمایی شد. در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی طی سخنانی با اشاره به تاریخچه تأسیس بانک قوامین و نیز نقش تاثیرگذار آن در نیروی انتظامی و سیستم بانکی کشور گفت: این بانک روز به روز پویاتر و شکوفاتر شده به گونه‌ای که علاوه بر رفع مشکلات خود، کمک‌های لازم را برای تحقق اهداف سازمان ارائه کرده است. فرمانده ناجا با بیان اینکه اقداماتی که در بانک قوامین انجام می‌شود، مورد تایید بانک مرکزی است، گفت: بنا به اذعان مسؤولان و مدیران بانک مرکزی اقدامات صورت گرفته از سوی این بانک منطبق با ضوابط بانکی کشور است؛ بانک قوامین نه‌تنها برای ناجا بلکه پشتوانه مالی خوبی در سیستم بانکی کشور نیز به شمار می‌آید.

شرکت «تأمین سرمایه نوین» بزرگ‌ترین تأمین سرمایه ایران شد
با افزایش سرمایه یکهزار میلیارد ریالی شرکت تامین سرمایه نوین، سرمایه این شرکت به 4 هزار میلیارد ریال رسید. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین،  شرکت تامین سرمایه نوین بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری تامین سرمایه کشور در صنعت 20 هزار میلیاردی بانکداری سرمایه‌گذاری است. شرکت تامین سرمایه نوین در سال 1387 به عنوان نخستین بانک سرمایه‌گذاری کشور تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف تسهیل تامین مالی، مدیریت ریسک و افزایش سودآوری بنگاه‌های اقتصادی در بستر بازار سرمایه تاسیس شده است. این شرکت با شعار ارائه‌کننده اولین‌ها در بازار سرمایه ایران، تاکنون بالغ بر
450 هزار میلیارد ریال خدمات مالی شرکتی به دولت، شهرداری‌ها و شرکت‌های خصوصی ارائه کرده و با مدیریت منابع مالی سرمایه‌گذاران بیش از 50 هزار میلیارد ریال و انتشار نخستین صکوک اجاره برای شرکت‌ها و دولت ایران و اولین صکوک مرابحه و صکوک استصناع در بازار سرمایه، در حال حاضر یکی از معتبرترین نهادهای مالی ایران و بانک سرمایه‌گذاری مرجع کشور است.


Page Generated in 0/0066 sec