printlogo


کد خبر: 158282تاریخ: 1395/3/10 00:00
دفاع

انتقاد دریادار فدوی از  برجامیان
اگر مردم بدانند از آمریکا می‌ترسید...
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بعد از برجام، مقامات دشمن خارجی اصرار دارند بگویند دشمنی تمام نشده اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند. به گزارش فارس، دریادار علی فدوی در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد ناظری فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه که صبح دیروز در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد، خاطرنشان کرد: وقتی ولایتمدار باشیم ترس برای مسؤولان نباید معنی داشته باشد. الان 37 سال است دشمنان هر اقدامی توانسته‌اند کرده‌اند اما چرا برخی می‌ترسند؟ وقتی ما در مسؤولیت و جایگاهی قرار می‌گیریم که مربوط به انقلاب اسلامی است، حق نداریم بترسیم. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا 37 سال است هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما چطور یکسری موضوع به این شفافی را نمی‌فهمند و برای قدرت آمریکا رسمیت قائل هستند؟ سردار فدوی گفت: اگر مردم بفهمند کسانی از شیطان بزرگ می‌ترسند، آن وقت تصمیم می‌گیرند. وی ادامه داد: یک ماه و چند روز پیش وزیر دفاع آمریکا در پایگاه امارات گفت ما باید با همپیمانان منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای، قدرت بازدارنده‌ای در برابر توان ایران ایجاد کنیم. این حرف را کسی از سپاه و مسؤولان سیاسی یا جمهوری‌خواه و انتخاباتی آمریکا نمی‌زند، این حرف وزیر دفاع آمریکاست. فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا هیچگاه کم نشده، تصریح کرد: متاسفانه الان بعد از 37 سال برخی به قدرت شیطان بزرگ و تحریم‌ها رسمیت می‌بخشند. سردار فدوی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر یکسری افراد به این تحریم‌ها رسمیت داده و اثر وضعی آن را برای مردم علنی کردند که این کار از اواخر دولت قبل شروع شد و الان تشدید شده است. فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: بعد از برجام، مسؤولان مختلف خارجی اصرار دارند بگویند دشمنی تمام نشده اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کسی جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد، چه برسد بخواهد جنگ نظامی کند اما متاسفانه برخی می‌گویند در شرایط احتمالی جنگ از سوی دیگران هستیم که این حرف کاملا غلط است.

فرزند شهید ناظری:
حاج محمد می‌گفت پیروی
بی‌چون و چرا از ولی فقیه
فرزند شهید ناظری گفت: آنچه حاج محمد (ناظری) روی آن تاکید بسیاری داشت، پیروی مطلق و بی‌چون و چرا از ولی فقیه بود. مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد ناظری، فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه، صبح دیروز با حضور دریادار علی فدوی فرمانده ندسا، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد. دانیال ناظری، فرزند سردار شهید ناظری طی سخنان کوتاهی در این مراسم، اظهار داشت: آنچه حاج محمد (ناظری) روی آن تاکید بسیاری داشت، پیروی مطلق و بی‌چون و چرا از ولی فقیه بود و ما فرزندان او قول می‌دهیم راه سردار ناظری را ادامه داده و این پرچم را زیر سایه ولایت فقیه، هرکجا که لازم باشد به زمین بکوبیم.

جانشین حشدالشعبی توضیح داد
علت حضور حاج قاسم سلیمانی در عملیات آزادسازی فلوجه
نایب‌رئیس هیات بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با اعلام آنکه «مستشاران ایرانی از ابتدای جنگ کنار ما بوده‌اند»، تأکید کرد: حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در عراق به‌درخواست دولت بغداد بوده است. به گزارش تسنیم، «ابومهدی المهندس» در گفت‌وگو با «السومریه نیوز» گفت: «مستشاران ایرانی بویژه برادر عزیز، قاسم سلیمانی از همان آغاز درگیری‌ها کنار ما بوده‌اند. حضور سلیمانی به‌درخواست دولت عراق و موافقت فرمانده‌کل نیروهای مسلح این کشور (حیدر العبادی) بوده است». المهندس افزود: «عراقی‌ها می‌توانند با امکانات موجودشان تروریسم را سرکوب کنند». وی در عین حال گفت: «بسیج مردمی هیچ پروژه سیاسی را دنبال نمی‌کند و هدف ما حمایت عملی از سیاست است». این اظهارات نایب‌رئیس هیات بسیج مردمی عراق به‌دنبال جریان‌سازی‌های مقام‌های سعودی ایراد شد.  «عادل الجبیر» وزیر خارجه سعودی، هفته گذشته همنوا با صهیونیست‌ها و در مسیر همراهی با تروریست‌ها در سوریه و عراق، ایران را مورد حمله لفظی خود قرار داد و گفت: «سپاه ایران با مردم سوریه و در عراق می‌جنگد و در سراسر جهان، عملیات خرابکارانه انجام می‌دهد. اقدامات سلیمانی و سپاه در عراق، نزد عربستان غیرقابل قبول است»!


Page Generated in 0/0060 sec