printlogo


کد خبر: 158325تاریخ: 1395/3/11 00:00
اخبار

فیفا رسماً میزبانی مشهد برای عراقی‌ها را قبول کرد
فدراسیون جهانی فوتبال رسما موافقت خود را با درخواست عراقی‌ها مبنی بر میزبانی مشهد برای بازی‌های عراق در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد. مقامات فدراسیون فوتبال عراق طی سفری که هفته گذشته به ایران داشتند، ورزشگاه ثامن مشهد را به عنوان میزبان بازی‌های مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه انتخاب کردند.  سایت عراق اسپورت با انتشار خبری فوری نوشت: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) رسما با ارسال نامه‌ای به AFC و فدراسیون فوتبال عراق موافقت خود را با برگزاری بازی‌ها در مشهد اعلام کرد. فقط دیدار عراق با عربستان هنوز میزبانش مشخص نشده است.

نام قطر از روی پیراهن بارسلونا برداشته شد
باشگاه بارسلونا نام اسپانسر اصلی خود را از روی پیراهن فصل آینده‌‌اش برداشته است.  پیراهن‌های تیم فوتبال بارسلونا برای فصل 17-2016 رونمایی شد که مهم‌ترین نکته‌، بازگشت آن به طرح سنتی پیراهن باشگاه یعنی راه‌راه‌های عریض آبی‌و‌اناری است و حذف نام خطوط هوایی قطر. بارسایی‌ها که فصل گذشته برای اولین بار از نوارهای افقی در پیراهن خود استفاده کردند، برای پیراهن‌های فصل آینده‌شان از طرح پیراهنی که 25 سال پیش با آن اولین قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند، الهام گرفته‌اند که روی آن اثری از نام اسپانسر اصلی‌شان دیده نمی‌شود.  قطری‌ها از سال 2013 که با بارسا قرارداد همکاری بستند، اسپانسر اصلی کاتالان‌ها بوده‌اند و نام‌شان روی پیراهن آنها بود اما آنها برای تمدید قراردادی که در پایان فصل اخیر منقضی شد هنوز با سران بارسلونا به توافق نرسیده‌اند.  گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسایی‌ها انتظار دارند قبل از شروع فصل آینده یک اسپانسر جدید برای پیراهن‌شان پیدا کنند.

مدافع پاری‌سن‌ژرمن بازداشت شد
مدافع ساحل‌عاجی قهرمان لوشامپیونه فرانسه توسط پلیس پاریس بازداشت شد.  سرژی آئوریه که بامداد روز دوشنبه در حال ترک کافه‌ای در پاریس بود، به‌دلیل توهین به پلیس بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شد.  شبکه تلویزیونی «Europe1» فرانسه همچنین مدعی شد مدافع پاری‌سن‌ژرمن با پلیس پاریس درگیری فیزیکی جزئی هم داشته و متهم به خشونت برابر پلیس است. مدافع 23 ساله پاری‌سن‌ژرمن که گفته می‌شود احتمالاً در تابستان آینده از این تیم جدا خواهد شد، سابقه بدرفتاری در بیرون از مستطیل سبز داشته که در یک مورد به کنار گذاشته شدنش از ترکیب PSG به ‌دلیل توهین به لوران بلان و هم‌تیمی‌هایش در فصل اخیر انجامید.

پورحیدری قرارداد 2 استقلالی را پاره کرد!
در حالی که پیش از پایان این فصل برای استقلالی‌ها، مسؤولان این باشگاه با وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری قرارداد داخلی امضا کردند اما گویا ماجرای این 2 بازیکن وارد فاز جدیدی شده است.  «کاپ» با این مقدمه ادامه داد: منصور پورحیدری که از این اتفاقات باخبر نبود، هنگامی که در سفر به خرمشهر با استقلالی‌ها همراه بود و از این اخبار و جابه‌جایی‌ها مطلع شد، بشدت از کوره در رفت و عصبانی شد و قرارداد این دو بازیکن را پاره کرد. مشخص نیست دلیل اصلی این حرکت سرپرست استقلال چه بوده اما هر چه هست گویا او مخالف جدی بستن قرارداد با غفوری و خلعتبری است.

کشته شدن 12 هوادار رئال
 در بعقوبه عراق
در حمله به هواداران رئال در شهر بعقوبه عراق نزدیک به 12 هوادار رئال مادرید کشته شدند.  به گزارش آ.‌اس، هواداران رئال مادرید در سراسر دنیا از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا غرق در شادی هستند و شب باشکوه و فراموش‌نشدنی را پشت سر گذاشتند اما قضیه در عراق متفاوت است و هواداران عراقی رئال روزهای تلخ و سختی را پشت سر می‌گذارند.  داعش این بار هم هواداران رئال را نشانه گرفت و 12 نفر از آنها را کشت. هواداران رئال که برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا در کانون هواداران این باشگاه در شهر بعقوبه عراق جمع شده بودند مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفتند که در نتیجه آن 12 نفر کشته شدند.  در دقایق پایانی بازی زمانی که 2 تیم مشغول زدن ضربات پنالتی بودند 4 تروریست وارد ساختمان شدند و شروع به تیراندازی کردند که در نتیجه آن افراد بی‌گناهی کشته شدند.
 


Page Generated in 0/0052 sec