printlogo


کد خبر: 158346تاریخ: 1395/3/12 00:00
اعلام جزئیات برندسازی جایگاه‌های سوخت

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جزئیات برندسازی جایگاه‌های سوخت را اعلام کرد. به گزارش تسنیم، محمدرضا مظلومی اظهار داشت: روزانه 250 میلیون لیتر فرآورده نفتی در سراسر کشور توزیع می‌کنیم که این کار به‌وسیله 3400 جایگاه عرضه بنزین و 2400 جایگاه تک‌منظوره و دومنظوره عرضه CNG انجام می‌شود. وی افزود: در راستای کیفی‌سازی ارائه خدمات در صدد انتخاب شرکت‌های صاحب صلاحیت برای استمرار سوخت‌رسانی به‌صورت برند هستیم و از تمام شرکت‌هایی که در زمینه عرضه سوخت دارای توانمندی هستند دعوت می‌کنیم در طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت شرکت کنند. مظلومی با بیان اینکه «این کار با اولویت جایگاه‌های کوچک و زنجیره‌ای در کلانشهرها انجام می‌شود»، گفت: شرکت صاحب صلاحیت یا برند، شرکتی است که مجموعه‌ای از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG را تحت پوشش خدمات قرار می‌دهد که این کار می‌تواند از طریق احداث جایگاه‌های جدید، خرید جایگاه‌های موجود یا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جایگاه‌های موجود بدون اصرار بر تجمیع مالکیت در آنها صورت پذیرد. وی افزود: شرکت صاحب صلاحیت یا برند، وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و توزیع به‌موقع آن در جایگاه‌های تحت پوشش و همچنین مسؤولیت کمیت و کیفیت عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG در هر جایگاه تحت پوشش را با رعایت استانداردهای مشخص‌شده به‌عهده دارد. مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: هدف اصلی از برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت، ارتقای رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف‌کنندگان است. وی ادامه داد: شرکت‌هایی که برای شرکت در طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت تمایل دارند می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران یا دفاتر مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مدارک لازم اقدام کنند. مظلومی از ارزیابی شرکت‌های متقاضی در تیرماه یا مردادماه سال جاری خبر داد.


Page Generated in 0/0063 sec