printlogo


کد خبر: 158356تاریخ: 1395/3/12 00:00
اخبار

سرمربی جدید استقلال انتخاب شد
گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال در نشستی با سرپرست این باشگاه شرکت کرد و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد. به گزارش مهر، درحالی که از علیرضا منصوریان به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال برای فصل آینده نام برده می‌شود و مسؤولان باشگاه از وی برنامه گرفته‌اند، سرمربی فصل پیش تیم نفت صبح روز سه‌شنبه به وزارت ورزش رفت و در جلسه‌ای با بهرام افشارزاده شرکت کرد. یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال تاکید کرد که نشست افشارزاده با منصوریان مثبت بوده و وی به احتمال فراوان روی نیمکت آبی‌پوشان خواهد نشست.

تحقیقات در موضوع «فساد در فوتبال» ادامه دارد
مدارک کمیته فرهنگی
و شرکت افق سبز توقیف شد
ماموران نظارتی در ادامه موضوع رسیدگی به پرونده فساد در فو‌تبا‌ل، صبح  سه‌شنبه با ورود به فدراسیون به بازرسی از کمیته فرهنگی و شرکت افق سبز پرداختند و مدارکی را با خود بردند. ایسنا خبر داد: پس از آنکه در اواخر سال گذشته نیروهای امنیتی با ورود به دفتر علی کفاشیان ضمن بازرسی از دفتر رئیس وقت فدراسیون مدارکی را با خود برده بودند، این‌بار و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال، نیروهای نظارتی صبح روز سه‌شنبه
11 خرداد با ورود مجدد به فدراسیون فو‌تبا‌ل و بازرسی از کمیته فرهنگی این فدراسیون و همچنین ورود به شرکت سبز افق مدارکی را با خود برده‌اند. نیروهای نظارتی پس از حضور در محل فدراسیون فو‌تبا‌ل به بازرسی از دفاتر و مدارک کمیته‌ فرهنگی فدراسیون فو‌تبا‌ل پرداختند و بخشی از مدارک این کمیته را با خود بردند. علی کفاشیان در 16 مهر 1387 در حکمی «محمدرضا ملامحمد» را به عنوان رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون منصوب کرد که وی تاکنون مسؤول امور فرهنگی فدراسیون فوتبال بوده است. همچنین نیرو‌های نظارتی در ادامه بازرسی‌های خود با حضور در شرکت «افق سبز فو‌تبا‌ل» واقع در آکادمی ملی فو‌تبا‌ل به بازرسی از این دفتر پرداختند و بخشی از مدارک این شرکت را نیز با خود برده‌اند. شرکت «افق سبز فو‌تبا‌ل» در زمینه فروش الکترونیکی بلیت مسابقات لیگ برتر فعالیت می‌کند. محمدحسن حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، ورود نهاد‌های نظارتی به کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و شرکت «افق سبز فو‌تبا‌ل» را تایید کرد. با ورود نیروهای نظارتی و امنیتی به فدراسیون فو‌تبا‌ل و شرکت «افق سبز فو‌تبا‌ل» به نظر می‌رسد موضوع رسیدگی به پرونده «فساد در فو‌تبا‌ل» همچنان جدی‌تر از گذشته در حال پیگیری است و احتمالا رسیدگی‌های قضایی این پرونده نیز بزودی آغاز خواهد شد.

توافق نهایی سیدجلال حسینی  با پر‌سپولیس
مدافع فصل گذشته نفت تهران با مسؤولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و بعد از بازی دوستانه تیم‌ملی با قرقیزستان قرارداد خود را امضا می‌کند. طی روزهای گذشته سیدجلال حسینی مذاکراتی را با مسؤولان باشگاه پر‌سپولیس انجام داد که در نهایت منجر به توافق 2 طرف شد. به گزارش ایسنا، حسینی قرار است پس از پایان اردوی تیم‌‌ملی فو‌تبا‌ل ایران و بازی با قرقیزستان به باشگاه پر‌سپولیس برود تا قرارداد خود را امضا کند.

توضیح حسنی‌خو درباره بازرسی از فدراسیون
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسؤول فرهنگی فدراسیون فوتبال توضیح داد. حسنی‌خو درباره علت این موضوع گفت: برابر پیگیری‌های صورت گرفته ورود نهادهای نظارتی به فدراسیون فوتبال و دفتر مسؤول کمیته فرهنگی با حکم قضایی و برای شفاف‌سازی و ابهام‌زدایی از برخی مسائل مطرح بوده است. مشاور وزیر ورزش و جوانان ارتباط این موضوع با گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس را رد کرد و گفت: مراجع ذی‌صلاح در روزهای آینده این پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهند و با رفع ابهامات، نتایج را اعلام می‌کنند تا مردم و افکار عمومی هم از موضوع مطلع شوند. مدیرکل حراست درباره برکناری مدیر مجموعه آزادی پس از جدال کلامی و رسانه‌ای با کی‌روش سرمربی تیم‌ملی گفت: اصلا این موضوع ارتباطی با سرمربی تیم‌ملی پیدا نمی‌کند و تغییر نیکو خصال یک موضوع داخلی شرکت توسعه و در واقع یک بحث مدیریتی است.
 


Page Generated in 0/0061 sec