printlogo


کد خبر: 158394تاریخ: 1395/3/12 00:00
اخبار

ترس از روزی و مرگ باعث جلوگیری از حرکت انقلابی می‌شود
دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت:‌ همواره 2 چیز مانع حرکت انقلابی انسان‌ها می‌شود؛ یکی ترس از روزی و دیگری ترس از مرگ.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در همایش طلایه‌داران تبلیغ که با حضور 250 نفر از مبلغان استان تهران برگزار شد، با بیان اینکه «از نظر قرآن کریم هر کسی که درس خوانده باشد عالم نیست» اظهار کرد: عالم در اصطلاح قرآن فردی است که صاحب خشیت باشد و صاحبان خشیت منحصر در علم هستند. هر اهل ذکری حتما باید اهل علم باشد اما هر اهل علمی، اهل ذکر نیست. وی خاطرنشان کرد: زمانی که امام(ره) می‌خواست قیام خود را آغاز کند بعضی فقهای تراز اول بودند که به ایشان نصیحت می‌کردند دارید با دم شیر بازی می‌کنید و ممکن است آنها شما را بکشند اما هرگز کسی نتوانست برای امام(ره) مرگ زودرس را بیاورد. این امر برای هیچ فردی میسر نیست، چرا که مرگ و زندگی انسان‌ها در دست خداوند است. امام‌جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه «2 چیز مانع حرکت انقلابی انسان است» گفت: یکی از آنها ترس از روزی و دیگری ترس از مرگ است. حضرت علی(ع) در حدیثی می‌فرمایند هر دوی اینها در دست خداوند است. عالمان باید شجاع باشند و با مجاهدت در مقابل دشمنان و وهابیت بایستند. امام(ره) در زمان حاضر برای ما حجت است. ایشان احیاگر ولایت و غدیر بودند.

ناوسالاریکم اصغر معماری فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه شد
با حکم دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناوسالاریکم اصغر معماری به فرماندهی نیروهای ویژه دریایی سپاه منصوب شد. به گزارش فارس، وی پیش از این جانشین دریادار شهید محمد ناظری در این یگان بود. دریادار شهید محمد ناظری در تاریخ 21 اردیبهشت سال جاری (همزمان با روز پاسدار) به دلیل عارضه شیمیایی به شهادت رسید. یگان ویژه دریایی سپاه با عنوان Sepah Navy Special Force با مخفف S.N.S.F شناخته می‌شود و زبده‌ترین تکاوران دریایی این نیرو در این یگان خدمت می‌کنند.

غضنفرآبادی: حسین موسویان جزئی از کاسبان تحریم است
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: واقعیت این است که در پرتو سرفصل‎های این مذاکرات هسته‎ای، یک عده‎ای بدون توجه به حفظ منافع مردم و انقلاب نفع خود را بردند و کاسبی خودشان را کردند و در دوران تحریم نیز سوءاستفاده‎هایی داشتند، به تعبیری این تحریم برای‌شان نان و آب داشت. رئیس دادگاه انقلاب تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج درباره کمک 70 هزار دلاری بنیاد پلاشرز به دانشگاه محل تدریس حسین موسویان جهت حمایت از فعالیت نامبرده در دفاع از برجام اظهار داشت: برخی پرده‎ها کنار رفته و برخی نیز کنار خواهد رفت؛ نگرانی ما و دلسوزان نظام همین بود که الان که پرده‌ها کنار رفته این اتفاق افتاده است. رئیس دادگاه انقلاب تهران عنوان کرد: کاسبان تحریم بیش از این هستند و افرادی مثل حسین موسویان جزئی از یک کل است، اما کاسبان عمده این موضوع آمریکا و اسرائیل هستند.

روزنامه آرمان: باز هم «اصلاحات» به توهم پیروزی‌ باخت
روزنامه اصلاح‌طلب آرمان امروز نوشت: باید فارغ از رأی‌نیاوردن عارف به این مهم اعتراف کرد که باز هم اصلاحات باخت؛ این‌بار به توهم پیروزی! به گزارش فارس، روزنامه آرمان، روز سه‌شنبه در گزارشی با عنوان «شاه‌کلید اصلاح‌طلبان در اختیار اصولگرایان» شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست و هیات‌رئیسه مجلس را روایت کرد و نوشت: علی لاریجانی، شاه‌کلید اصلاح‌طلبان در انتخابات 7 اسفند بود که در لیست امید قم قرار گرفت اما به راحتی به اصولگرایان داده شد. آرمان امروز ادامه داد: حضور لاریجانی در لیست امید نشان داد اصلاحات برای پیشرفت کشور اهل تعامل است اما از این ارزش و موقعیت پاسداری نشد. کاندیدا شدن عارف برای ریاست اگرچه یک حق برای او و جریان اصلاحات بود اما جایگاه این حق در ساختار منافع ملی و تحقق خواست ملت در کجا بود؟ آیا باید آن گونه رفتار می‌شد که لاریجانی مجبور شود در نشست خبری خود آنچنان جایگاهی برای لیست امید در پیروزی خود قائل نشود؟ در نهایت باید فارغ از رأی نیاوردن عارف به این مهم اعتراف کرد که باز هم اصلاحات باخت؛ این‌بار به توهم پیروزی باخت.


Page Generated in 0/0047 sec