مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان آذربایجان غربی که با سفر هیأت دولت تدبیر و امید به آن استان همزمان شده است بر طراحی و ارائه محصولات جدید متناسب با خواسته و نیاز مشتریان تأکید کرد. اسماعیل لـلهگانی در دیدار با کارکنان ضمن بازدید از شعب این بانک در استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیکی در ارتقای شاخصهای مشتریمدارانه گفت: امروز تأمین سطح بالاتری از رضایتمندی مشتریان یک ضرورت انکارناپذیر است که پیشرفتهای نوین در عرصه ارتباطات زمینه تأمین رضایت بیشتر مشتریان و مخاطبان بانکها را فراهم کرده است. وی در ادامه افزود: تداوم حیات بانکها در گرو ارائه محصولات نوین و تنوعبخشی و توسعه محصولات الکترونیکی است که با رویکردی مشتریمدارانه به مخاطبان ارائه میشود. وی در ادامه اظهار داشت: بدون شک گسترش بانکداری الکترونیکی زمینههای لازم برای حذف روشها و شیوههای سیستمی بروکراتیک و دیوانسالاری را فراهم کرده است و در این زمینه رویکرد ما بر این است تا ضمن افزایش کمی، کیفی و تنوعبخشی به خدمات بانک، رضایتمندی مشتریان را به بهترین شکل ممکن تامین کنم.