printlogo


کد خبر: 158429تاریخ: 1395/3/13 00:00
رویدادها

مدیر شبکه 3:
«هفت» با قوت به کار خودش ادامه می‌دهد!
غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه 3 درباره اتفاقات پیش‌آمده در برنامه «هفت» و واکنش کمال تبریزی گفت: آقای کمال تبریزی مختار هستند هر تصمیمی که دوست دارند برای خودشان بگیرند، اما درباره یک برنامه تلویزیونی باید گفت هر برنامه‌ای وظیفه و رسالتی دارد که وظیفه برنامه «هفت» هم نقد سینمای ایران و وضع موجود و ترسیم سینمای مطلوب است. در همین راستا نیز از نظرات مختلف و طیف‌های مختلف دعوت شده و آنها نظرات خود را مطرح می‌کنند و این برنامه همچنان با قوت به کار خود ادامه خواهد داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: اینکه در یک برنامه یک فیلم و موضوع آن نقد می‌شود، نه توهین است و نه منتقد و برنامه قصد توهین داشته است، ضمن اینکه فضا برای پاسخگویی آقای تبریزی باز است و هر زمانی که دوست داشته باشند می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و حتی می‌توان یک مناظره راه‌اندازی کرد و فرصت برای ایشان هست که بیایند و درباره انتقاداتی که به مضمون و محتوای فیلم‌شان شده، استدلال‌های خودشان را مطرح کنند، چون بالاخره در عرصه هنر فقط نگاه تک‌محوری و تک‌بعدی نباید باشد و باید سعه‌صدر داشته باشیم. میرحسینی ضمن بیان اینکه دلیلی برای تغییرات در برنامه «هفت» وجود ندارد، درباره اظهارنظر تبریزی درباره ادامه ندادن تولید سریال «سرزمین کهن» گفت: مشکلاتی که این سریال داشت، در حال حاضر در مرکز نمایش سیما مدیریت می‌شود و ما هیچ اطلاعی از کم و کیف کار نداریم و اصلا اینکه «سرزمین کهن» تولید بشود و بعد در اختیار شبکه 3 قرار بگیرد هم مشخص نیست.  

برخلاف ادعاهای کمال تبریزی
«سرزمین کهن» توقف نیافته است
کمال تبریزی در حالی خبر از توقف تصویربرداری فاز سوم سریال «سرزمین کهن» داد که همزمان عوامل فیلمش در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس در حال فیلمبرداری بودند! به گزارش فارس، روابط عمومی شهرک سینمایی دفاع‌مقدس ضمن تکذیب توقف تصویربرداری سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی اعلام کرد که عوامل این فیلم از صبح روز دوشنبه با حضور در این لوکیشن تا عصر به تصویربرداری مشغول بودند. مقدم‌زاده بیان داشت: همه عوامل این فیلم از ساعت 7 صبح در شهرک حضور داشتند و تا ساعت 16:45 مشغول تصویربرداری بودند. حدود 7 روز است تصویربرداری فاز سوم این سریال در شهرک دفاع مقدس دنبال می‌شود و ادامه تصویربرداری در لوکیشن دیگری دنبال می‌شود. گفتنی است کمال تبریزی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، خبر از توقف تصویربرداری فاز سوم سریال «سرزمین کهن» در اعتراض به سکوت مدیران تلویزیون در برابر اهانت برنامه سینمایی «هفت» داده بود. تبریزی در حالی صداوسیما را چنین خطاب قرار داده است که چندی پیش و در حین برگزاری جشنواره فیلم فجر به همراه بازیگران فیلم سینمایی آخرش، «امکان مینا» با موضوع انقلاب اسلامی در برنامه سینمایی «هفت» حضور یافت و بهروز افخمی در این برنامه به معرفی فیلمش پرداخت.

حجاب به خانه سیاستمدار ایتالیایی رسید
انتشار خبر مسلمان شدن دختر یکی از سیاستمداران ایتالیایی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور قرار گرفت. به گزارش تسنیم به نقل از  شبکه العالم، «مانوئلا»، دختر «فرانکو بارباتو»، عضو سابق پارلمان ایتالیا از حزب «ایتالیای ارزشمند» است. شبکه العالم گزارش داد که روزنامه ایتالیایی «آیل جورناله»، به نقل از این دختر 20 ساله می‌نویسد: «حجاب، همان راهی است که خدا برای من انتخاب کرده  است، من به تزکیه روحم افتخار می‌کنم. این قانون خداست. من که باشم که با قانون خدا مخالفت کنم؟»  این دختر مسلمان، همچنین با تأکید بر اینکه پس از پوشیدن حجاب به آرامش رسیده است، آن را «قانونی آسمانی»  و اسلام را «راهی برای تزکیه روح» توصیف کرد.

زندوکیلی تیتراژ «پادری» را می‌خواند
علی زندوکیلی، خوانندگی تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی را بر عهده خواهد داشت. به گزارش  تسنیم، مجموعه تلویزیونی «پادری» (دودکش 2) که پیش از این قرار بود نوروز 95 از شبکه اول سیما پخش شود، از اول ماه رمضان از این شبکه روی آنتن می‌رود. این مجموعه که تصویربرداری آن نیمه اردیبهشت‌ماه 95 به پایان رسید، در 21 قسمت هر شب جز جمعه‌ها و شب‌های قدر از شبکه اول سیما پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0060 sec