printlogo


کد خبر: 158464تاریخ: 1395/3/13 00:00
انتخاب جنجالی جانشین مظلومی در استقلال
سرانجام منصوریان آمد

در حالی که برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم خبر داده‌اند، مسؤولان استقلال تاکید کرده‌اند وزیر ورزش، سرمربی را تایید و معرفی می‌کند! که عاقبت اینچنین شد و عصر روز گذشته به صورت رسمی منصوریان به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. اما به اتفاقات قبل از این گزینش می‌پردازیم. انتخاب سرمربی استقلال برای فصل آینده- که از مدت‌ها قبل هم مشخص بود علیرضا منصوریان است- حالا به یکی از سوژه‌های اصلی 2 روز اخیر فوتبال تبدیل شده و جالب اینکه برخی اعضای هیات مدیره از انتخاب قطعی وی خبر داده‌اند اما مشخص نیست چرا باشگاه با وجود قطعی بودن انتخاب منصوریان کماکان در حال کشمکش است.  معینی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که بعدازظهر چهارشنبه در میان هواداران مقابل وزارت ورزش حضور داشت درباره انتخاب سرمربی گفت: قرار بود نام علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال امروز اعلام شود اما نمی‌دانم چرا نجف‌نژاد روز سه‌شنبه وی را معرفی کرد.  با این وجود سایت رسمی باشگاه استقلال بعدازظهر روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «اسامی کاندیداهای سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه استقلال پس از بررسی‌های لازم به جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان گزارش خواهد شد تا تصمیم نهایی توسط ایشان به عنوان ریاست محترم مجمع باشگاه اتخاذ شود». همچنین بهرام افشارزاده، سرپرست استقلال هم در این باره به سایت باشگاه گفت:من همیشه برای جامعه رسانه کشور احترام ویژه‌ای قائل بوده و هستم و رسانه‌‌های ورزشی و بخش‌های ورزشی رسانه‌ها را از ارکان اصلی موفقیت ورزش کشور دانسته و می‌دانم اما متاسفانه امروز باز هم شاهد رفتاری غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و عجیب از برخی رسانه‌‌ها بودیم.  وی ادامه داد: قرار است جلسه هیأت مدیره باشگاه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود و در این نشست قرار است برنامه 2 گزینه مربیگری استقلال غیر از علیرضا منصوریان را بررسی کنیم و در پایان این جلسه سرمربی جدید معرفی شود. نمی‌دانم برخی رسانه‌ها چگونه هنوز جلسه نهایی برگزار نشده برای خودشان بریده‌ و دوخته‌اند و نام سرمربی استقلال را روی خروجی سایت خود گذشته‌اند! افشارزاده با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر سرمربیگری منصوریان در استقلال پیش از جلسه دیروز، افزود: حتماً عزیزانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، مسافر زمان شده‌‌اند و به آینده سفر کرده‌اند. هنوز مشخص نیست در جلسه چه اتفاقی می‌افتد و متاسفانه در برخی رسانه‌ها عنوان شده جلسه برگزار شده است! اما همانطور که گفتم نشست ما برگزار می‌شود و سرمربی استقلال را معرفی می‌کنیم.  سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: پس از نشست هیأت مدیره و اجماع در انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال، نام این سرمربی به وزیر ورزش و جوانان اعلام می‌شود تا پس از تایید وی، سرمربی جدید استقلال حکم خود را دریافت کند.  افشارزاده در شرایطی رسانه‌ها را متهم به پیشگویی و سفر کردن به آینده کرده است که خبر انتخاب قطعی علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال از سوی یک عضو هیات مدیره باشگاه اعلام شده است. حالا چرا باشگاه استقلال و بهرام افشارزاده به دنبال این هستند تا رسانه‌ها را مقصر جلوه دهند مشخص نیست. شاید به این خاطر است که در باشگاه استقلال چندین نفر تصمیم‌گیر وجود دارد و هر کدام یک حرف را به رسانه‌ها منتقل می‌کنند و مشخص نیست بالاخره مدیرعامل این باشگاه چه کسی است!
اظهارات جنجالی عضو هیأت مدیره در جمع معترضان
عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از مقداد نجف‌نژاد گفت او حق نداشته اعلام کند، منصوریان سرمربی آبی‌های پایتخت شده است، مگر او چه کاره است؟ مسعود معینی، عضو هیات مدیره استقلال پیش از حضور در جلسه هیات مدیره این تیم، گفت: من سه‌شنبه در جلسه هیات‌مدیره از منصوریان حمایت کردم و دلایل خود را هم گفتم. او در زمان خودش موفق بوده و در نفت خودش را نشان داده است. ما از پرویز مظلومی پارسال حمایت کردیم و انتظار نداشتیم آن حرف‌ها را در برنامه 90 بزند. بالاخره خدایی وجود دارد. جلوی زن و بچه من فحش ناموسی داده‌اند.  او ادامه داد: جلسه داشتیم و قرار شد امروز (دیروز) سرمربی را اعلام کنیم. آقای نجف‌نژاد مصاحبه کرده و گفته منصوریان سرمربی شده است. نباید این کار را می‌کرد. ایشان چه کاره است که این حرف را می‌زند؟ اگر به حرف زدن بود، من خودم می‌توانستم حرف بزنم.  معینی ادامه داد: من روز سه‌شنبه در جلسه هیات مدیره از منصوریان حمایت کردم اما نجف‌نژاد دروغگو می‌گوید من از منصوریان حمایت نکردم. او سال قبل نتایج خوبی گرفت و در نیم‌فصل دوم هم قابلیت‌های خودش را نشان داد. ما نمی‌خواهیم منصوریان را بیاوریم که او را بسوزانیم.  وی افزود: من اولین ستاره را برای استقلال آوردم و با تاج قهرمان آسیا شدم اما این آقای نجف‌نژاد از مزرعه آمده و می‌خواهد اظهارنظر کند. او نتوانست در این دوره نماینده مجلس شود و به همین خاطر الان عصبی است.  معینی گفت:‌ این آقایان می‌خواستند بگویند ما منصوریان را انتخاب کردیم برای همین روز سه‌شنبه مصاحبه کردند، در حالی که این‌طور نبود. خودم برنامه منصوریان را به خانه بردم و آن را مطالعه کردم. نمی‌دانید برخی از این بی‌انصاف‌ها چه توهین‌هایی به من کردند. آنقدر سه‌شنبه شب به من توهین شد که خانمم تا صبح گریه می‌کرد. من برنامه را خوانده‌ام و مشکلی وجود ندارد. قطعا روز چهارشنبه هم سرمربی استقلال مشخص می‌شود.
حمایت پاشازاده از مربیگری منصوریان در استقلال
پیشکسوت استقلال با حمایت از حضور منصوریان در استقلال تاکید کرد هیچ گاه دستیار منصوریان نخواهد شد، چرا که به گفته‌ او دو پادشاه در یک تیم نمی‌گنجند.  مهدی پاشازاده درباره آخرین شرایط تیم استقلال گفت: آقای مظلومی نتوانست نتیجه خوبی با این تیم کسب کند. معتقدم تیم استقلال باید رو به جوانگرایی بیاورد. علیرضا منصوریان گزینه بسیار خوبی برای سرمربیگری تیم استقلال تهران است.  بازیکن سابق استقلال در پاسخ به اینکه اگر منصوریان سرمربی تیم استقلال تهران شد، شما به عنوان دستیار با او همکاری خواهید کرد؟ بیان کرد: قطعا چنین کاری نخواهم کرد چون در یک تیم 2 پادشاه نمی‌توانند حکومت کنند.  پاشازاده اضافه کرد: فکر نمی‌کنم بازگشت امیر قلعه‌نویی به تیم استقلال بار دیگر رخ دهد.
 


Page Generated in 0/0133 sec