printlogo


کد خبر: 158481تاریخ: 1395/3/16 00:00
اخبار

پلیس به مهمانی فرحزاد پاتک زد
دستگیری 70 زن و مرد مست در پارتی شبانه
70 زن و مرد مست در رستورانی واقع در فرحزاد توسط پلیس دستگیر شدند. به گزارش فارس، در ساعت 3 بامداد روز شنبه پیرو گزارش‌های دریافتی، اکیپی از عوامل پلیس امنیت تهران به رستورانی در منطقه فرحزاد به تصدی‌گری فردی معروف به «امیر ریش» اعزام شدند. با حضور ماموران در محل و با هماهنگی مقام قضایی 70 نفر از افراد حاضر در رستوران دستگیر شدند. بر پایه این گزارش، دستگیرشدگان 70 نفر، شامل 40 مرد به همراه 30 زن بودند که 6 نفر از آنها دوجنسه بودند.گفتنی است دستگیرشدگان به منظور انجام تحقیقات مقدماتی به مرکز پلیس منتقل شدند و پس از انجام تست الکل مشخص شد تست 28 مرد و 6 زن مثبت بوده‌ است.

۱۸ خرداد، به احتمال زیاد اول ماه رمضان است
براساس پیش‌بینی کارشناسان به احتمال زیاد روز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۵ روز اول ماه مبارک رمضان است. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر رهبری اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۹ شعبان بیش از ۱۵۰ گروه در نقاط گوناگون کشور برای رویت هلال ماه مبارک رمضان اقدام خواهند کرد. وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی کارشناسان رویت این است که این هلال در روز ۲۹ شعبان قابل رویت نخواهد بود، گفت: گروه‌های استهلال به دقت کار خود را انجام می‌دهند و گزارش‌ها به ستاد استهلال خواهد رسید و در صورتی که یکشنبه هلال دیده شود، دوشنبه اول ماه رمضان خواهد بود و در غیر این صورت مطابق تقویم روز سه‌شنبه اول ماه مبارک رمضان است و احتمال قوی‌تر همان سه‌شنبه است. حجت‌الاسلام موحدنژاد در ادامه عنوان کرد: روز دوشنبه هلال به سادگی با چشم عادی دیده خواهد شد و ممکن است، برای برخی این شبهه پیش بیاید که شب دوم است اما یکشنبه شب احتمال ضعیفی دارد که هلال رویت شود، البته به هر حال ما باید منتظر رصد باشیم.

4 استان درگیر سیل و آب گرفتگی
سخنگوی سازمان امداد و نجات درباره سیل و آب گرفتگی 4 استان کشور توضیحاتی ارائه داد. سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی طی 3 روز گذشته در کشور، اظهار داشت: 4 استان اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران در این مدت درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده و 11 شهر و روستا توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده است. وی با اشاره به امدادرسانی 162 نفر به دلیل سیل و آب‌گرفتگی به فارس گفت: یک نفر به دلیل مصدومیت به مراکز درمانی منتقل و 19 نفر نیز توسط نیروهای امدادی به مناطق امن انتقال یافتند. سخنگوی سازمان امداد و نجات از رهاسازی 13 خودرو از مسیر سیلاب خبر داد و اعلام کرد:‌ 8 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد و تعداد زیادی بسته غذایی و بطری آب معدنی نیز میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است. به گفته مرتضوی، تخریب پل چوبی توسط سیل در اتوبان کرج ـ قزوین نیز باعث بروز حادثه شد و یک نفر را راهی بیمارستان کرد. سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مفقود شدن 4 نفر در مناطق کوهستانی و جنگلی محور هراز عنوان کرد: نیروهای امدادی موفق شدند این افراد را نجات دهند اما همه آنها دچار آسیب شده بودند.


  به گفته حسین هوشیار، مدیر باغ‌موزه قصر سری جدید برنامه جشن رمضان از 18 خرداد ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.
  حمیدرضا ثابت‌نژاد، سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اعلام نتایج داوری چکیده مقالات پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین‌المللی مهارت‌آموزی و اشتغال خبر داد.


Page Generated in 0/0051 sec