printlogo


کد خبر: 158496تاریخ: 1395/3/16 00:00
اخبار

دلیل برکناری مدیر ورزشگاه آزادی رویش قارچ بود
با برکناری نیکوخصال، مدیر ورزشگاه آزادی خیلی‌ها تصور می‌کنند او به خاطر مشکلاتی که با کارلوس کی‌روش پیدا کرده از سمتش برکنار شده است. ماجرایی که یکی از کارکنان این مجموعه آن را رد و عنوان کرد نیکوخصال به خاطر بی‌توجهی به چمن ورزشگاه آزادی و خراب شدن چمن زمین شماره یک و رویش قارچ در آن برکنار شد. میزان نوشت: این شخص که تمایل زیادی به افشای هویتش نداشت در پایان اضافه کرد: در تمام دنیا حتی در اسپانیا و پایان لالیگا و لیگ قهرمانان به زمین چمن ورزشگاه‌های خود استراحت می‌دهند که مدیر قبلی (نیکوخصال) توجهی به این موضوع نکرده و به برخی مربیان مانند کی‌روش قول استفاده از زمین را داده بی ‌آنکه متوجه باشد زمین چمن بیمار و دچار قارچ‌زدگی شده است.

ایران میزبان جام‌های جهانی کشتی 2017 شد
ایران میزبان جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2017 شد. به گزارش ایسنا، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی میزبانان رقابت‌های بین‌المللی در سال 2017 را اعلام کرد که تهران به عنوان میزبان جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2017 شد. ایران پیش از این 4 دوره جام‌جهانی کشتی فرنگی را میزبانی کرده است و جام‌جهانی کشتی آزاد پس از 3 سال، از لس‌آنجلس به پایتخت ایران منتقل می‌شود. همچنین رقابت‌های کشتی جوانان جهان برای نخستین‌بار به میزبانی فنلاند برگزار می‌شود و رقابت‌های نوجوانان جهان نیز در آتن یونان برگزار خواهد شد.

 نخستین مصاحبه بختیار بعد از استقلالی شدن
هافبک تازه‌وارد باشگاه استقلال اعلام کرد مدت‌ها منتظر استقلالی شدن بوده است.
به نقل از سایت باشگاه استقلال، بختیار رحمانی پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان گفت: از استقلالی شدن بسیار خوشحالم و معتقدم اتفاق خوبی در زندگی‌ام رخ داد که به استقلال پیوستم. خیلی وقت بود به دنبال این موضوع بودم و امیدوارم حالا بتوانم برای استقلال بازیکن مفید و موثری باشیم. رحمانی با اعلام این موضوع که قلبا منصوریان را دوست دارد، ادامه داد: برای امضای قرارداد با استقلال منتظر انتخاب سرمربی بودم و بسیار خوشحالم با منصوریان کار خواهم کرد. استقلال با منصوریان به دنبال افتخارات بزرگی است که امیدوارم من هم بتوانم در این مسیر موفقیت حضور موثری داشته باشم.

الخلیفی مذاکره با رونالدو و نیمار را رد نکرد
رئیس پاری‌سن‌ژرمن وعده بیان راز مهمی را داد. به گزارش کاپ، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همواره از زمان خریدش توسط مالک ثروتمند قطری به دنبال خرید‌های بزرگ برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپاست و از این‌رو به دنبال خرید‌های بزرگی در تیم خود است. از بازیکنانی که شایعات زیادی پیرامون پیوستن‌شان به باشگاه پاریسی شنیده می‌شود نیمار و رونالدو فوق‌ستاره‌های باشگاه بارسلونا و ریال مادرید هستند که اخبار
ضد و نقیض فراوانی درباره پیوستن و مذاکره‌شان با باشگاه پاریسی وجود داشت. رئیس باشگاه پاریسی در این‌باره که چرا این باشگاه نمی‌تواند ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال را جذب کند، گفت: حرف شما اشتباه است چرا ما نمی‌توانیم آنان را جذب کنیم؟ زمانی که قهرمان لیگ قهرمانان شدیم من رازی را به شما خواهم گفت.

درگذشت موتورسوار اسپانیایی حین تمرین
موتورسوار اسپانیایی در جریان یک جلسه تمرینی پیش از رقابت‌های گرند پری کاتالونیا پس از تصادف درگذشت. لوییس سالوم که روز جمعه خود را در جلسه تمرینی برای حضور در مسابقات گرند پری کاتالونیا آماده می‌کرد، پس از یک سانحه درگذشت.  سایت رسمی مسابقات در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از سانحه‌ای که روز جمعه در جریان یک جلسه تمرینی در پیست کاتالونیا رخ داد، در نهایت ناراحتی باید اعلام کنیم لوییس سالوم 24 ساله از تیم SAG درگذشته است. این موتورسوار پس از سانحه به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی هم قرار گرفت اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و او درگذشت.


Page Generated in 0/0052 sec