printlogo


کد خبر: 158549تاریخ: 1395/3/17 00:00
آوای شهر

شاخص ذرات معلق روی عدد 102 قرار گرفت
هوای پایتخت در وضعیت ناسالم
براساس اعلام مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، وضعیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت. به گزارش مهر، بنا بر اعلام مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت منتهی به  روز یکشنبه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است. براساس اعلام این مرکز، میزان منوکسیدکربن 32 و در شرایط پاک ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون
سالم (۶۷)، ذرات معلق با قطر کمتر از
 5/2 میکرون ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۰۲) بوده است.

جشنواره رمضانی شهر خدا در برج میلاد
مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری ششمین دوره جشنواره رمضانی شهر خدا خبر داد. به گزارش«وطن‌امروز» علیرضا شریفی، مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال شهروندان، ششمین دوره این جشنواره نیز امسال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از ۱۸ خرداد تا ۱۵ تیرماه با ویژه برنامه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. شریفی با تشریح ویژه برنامه‌های جشنواره رمضانی شهر خدا افزود: در این دوره از جشنواره رمضانی شهر خدا، سرای سلامت، سرای کودک، سرای تفریحات و سرگرمی، سرای افطاری و غذا در سایت ورزش و محوطه برج میلاد تهران برپا می‌شود. مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به شعار «آسمان آبی، زمین پاک» خاطرنشان کرد: در راستای این شعار سرای تفریحات و سرگرمی پارک ترافیک در مساحتی به وسعت ۴۰۰ متر مربع و با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک، در برج میلاد تهران راه‌اندازی می‌شود تا آموزش‌های رانندگی به کودکان داده شود.به گفته شریفی، در سایت ورزش و در کنار سراهای کودک، تفریحات و سلامت، فضایی با عنوان یادمان شهدای مدافع حرم تعبیه شده است تا هنرمندان در طول برگزاری جشنواره به خلق آثار با موضوع شهدای مدافع حرم بپردازند. شریفی همچنین به برپایی نمایشگاه فرش و تابلو فرش ایرانی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در طبقات اول و دوم تجاری برج میلاد تهران برای بازدیدکنندگان برپا می‌شود و علاقه‌مندان به صورت رایگان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ویژه‌برنامه‌های ورزشی شهرداری در ماه رمضان
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان این سازمان را تشریح کرد. محمد رضایی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در این‌باره اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تمام مجموعه‌های آبی شهرداری کلاس‌های آموزشی خود را برای دختران زیر 9 سال و پسران زیر 15 سال که به سن تکلیف نرسیده‌اند در طول روز برگزار می‌کنند. وی با بیان اینکه شهروندان پس از زمان افطار تا وقت سحر می‌توانند از مجموعه‌های آبی استفاده کنند، به شهرنوشت گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته پردیس فصل نیایش به منظور پر کردن اوقات فراغت شهروندان و افزایش نشاط و شادابی شهروندان هر شب جز شب‌های قدر از ساعت 19 الی 23 در بوستان‌های منتخب پایتخت برپا می‌شود. رضایی با اشاره به محتوای پردیس فصل نیایش در بوستان‌ها تصریح کرد: قرار است امکانات لازم برای برگزاری بازی‌های فکری،  بازی‌های نمایشی، بازی‌های مهیج، بازی‌های کودک، بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های مجازی و بازی‌های کنترلی و شارژی فراهم شود. رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران یادآور شد: امسال شاهد برپایی ایستگاه‌های ورزشی و کلینیک حرکات اصلاحی در قالب پردیس فصل نیایش خواهیم بود.


Page Generated in 0/0055 sec