printlogo


کد خبر: 158559تاریخ: 1395/3/17 00:00
اخبار

جشن «دکترسلام» و ۱۰۰۰دانلود قانونی در 7 روز
مهرداد خوشبختی گفت: فروش اینترنتی فیلم «جشن 3 سالگی دکتر سلام» از طریق سایت فروشگاهی سینمامارکت آغاز شده است.  به گزارش فارس، مهرداد خوشبختی، مدیر سایت «سینمامارکت» گفت: پس از برگزاری جشن 3 سالگی دکتر سلام و استقبال بیش از 10 هزار نفری مخاطبان از این جشن سیاسی، شنبه هفته گذشته فروش اینترنتی فیلم «جشن 3 سالگی دکتر سلام» از طریق سایت فروشگاهی سینمامارکت
http://cinemamarket.ir آغاز شد و در ساعات آغازین به علت مراجعه بیش از اندازه مخاطبان سایت چندین بار از دسترس خارج شد.  همچنین مدیر فروشگاه اینترنتی سینمامارکت از فروش میلیونی این جشن سیاسی خبر داد و گفت: در ساعات اولیه فروش، این طنز سیاسی مرز میلیون تومان را رد کرد و در کمتر از یک هفته نیز مرز عرضه 1000 نسخه دانلودی را نیز پشت سر گذاشته است.

علیرضا برازش مدیر شبکه یک شد
مرتضی میرباقری، معاون سیما طی حکمی علیرضا برازش را به عنوان مدیر شبکه یک سیما منصوب کرد. در این حکم مدیر شبکه یک به بهره‌گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و عمق‌بخشی برنامه‌ها با توجه بر مطالعات مخاطب‌پژوهی توصیه شده است. معاون سیما در بخشی از این حکم مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح کیفی برنامه‌سازی را موجب گسترش و تعمیق دین‌باوری و ارزش‌های اخلاقی معنوی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور دانسته است. ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد نشاط و امید در جامعه از دیگر موضوعاتی است که در حکم معاون سیما به برازش بر آن تاکید شده است.  علیرضا برازش پیش از این نیز مدیریت شبکه یک و 2 سیما را برعهده داشته است.

ثریا قاسمی در «ویلایی‌ها»
فیلمبرداری «ویلایی‌ها» اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان در اندیمشک به نیمه رسید و بازی ثریا قاسمی در این فیلم شروع شده است. به گزارش تسنیم، گروه تولید فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» هم‌اکنون در اندیمشک مشغول گرفتن سکانس‌هایی از این فیلم هستند و تاکنون نیمی از فیلمبرداری «ویلایی‌ها» به مدیریت علی قاضی در این شهر انجام شده است. بتازگی بازی ثریا قاسمی در «ویلایی‌ها» آغاز شده و بزودی بازیگران جدیدی به گروه اضافه می‌شوند. اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی اثری در ژانر دفاع‌مقدس است و نگاه تازه‌ای به این عرصه دارد. از جمله بازیگران «ویلایی‌ها» می‌توان به طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیرعلی ایمان‌وند، علیرضا داوری و هستی فرطوسی اشاره کرد.

«دیوانگی» به دنبال پول
رضا قهرمانی، کارگردان سینما بیان کرد فیلمنامه «دیوانگی» برای تولید همچنان در انتظار جذب سرمایه است. به گزارش مهر، رضا قهرمانی، کارگردان سینما با اشاره به پروژه سینمایی «دیوانگی» گفت: پروانه ساخت فیلمنامه «دیوانگی» صادر شده اما هنوز اقدامی برای ساخت آن انجام نداده‌ایم. تهیه‌کنندگی این فیلم را حسن شکوهی برعهده دارد و من نیز به‌عنوان نویسنده و کارگردان در این پروژه حضور دارم.  وی ادامه داد: در حال حاضر برای پیش‌تولید آماده هستیم و اگر بتوانیم سرمایه مناسب برای این کار را پیدا کنیم کار بزودی آغاز می‌شود.  کارگردان فیلم «ارابه مرگ» تاکید کرد: ژانر این فیلم اجتماعی- حادثه‌ای است و درباره کاراکتری به نام اشکان است که با اجیر کردن چند دزد حرفه‌ای، مبلغ اختلاس شده توسط پدرخوانده‌اش را می‌رباید تا آن را به بانک بازگرداند.  وی توضیح داد: «دیوانگی» دارای ۷ بازیگر اصلی است که از این تعداد ۵ نفر نقش‌های اول فیلم به شمار می‌روند ولی هنوز با هیچکدام از بازیگران به صورت جدی وارد مذاکره نشده‌ایم. کارگردان فیلم «در شب عروسی» بیان کرد: فیلمبرداری این اثر سینمایی بخشی در تهران و بخشی در شمال کشور انجام می‌شود.  قهرمانی در پایان گفت: اگر سرمایه لازم برای ساخت این پروژه بزودی تامین شود، سعی می‌کنیم آن را برای حضور در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.


Page Generated in 0/0047 sec