printlogo


کد خبر: 158589تاریخ: 1395/3/18 00:00
سرخط خبر

 رئیس‌جمهوری قانون اصلاح ماده۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.
  رویترز نوشت: آمارها نشان می‌دهد بیش از ۲۰ سوپرتانکر اروپایی و آسیایی در حال حمل نفت ایران هستند و اکنون بیش از یک‌سوم نفت‌خام صادراتی ایران را کشتی‌های خارجی حمل می‌کنند.
 ابراهیم غلامزاده، مدیرعامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد با بیان اینکه شرط دریافت جایزه، صادرات ۵۰ میلیون دلاری و شرط دریافت وام دولتی هم کوچک و متوسط بودن کارگاه تعیین‌شده است، گفت: با این حساب هیچ شرکت سیمانی نمی‌تواند وام دولتی و جایزه صادراتی بگیرد.
 جمشید فروزش، دبیر انجمن صنایع شوینده از اخطار به 3 واحد تولیدکننده پودر شوینده به دلیل کیفیت پایین تولیدات خبر داد و گفت: ۱۰ درصد پودر شوینده تولید داخل غیراستاندارد بوده و دارای مشکلات کیفی است.
 یدالله صادقی، رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت گفت: 21 برند خارجی قبل از تحریم در ایران فعال بودند و اکنون پرونده 21 مورد که درخواست مجوز کرده‌اند، در حال بررسی و صدور مجوز است.
 پایگاه خبری فوربس با اشاره به تصمیم ایران برای راه‌اندازی بانک فراساحلی در کیش نوشت: ایران با هدف غلبه بر محدودیت پرداخت‌های بین‌المللی قرار است در ماه جولای یک بانک فراساحلی در یکی از جزیره‌های خلیج‌فارس راه‌اندازی کند.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم از آثار رفع تحریم استفاده کنیم، گفت: دولت توانسته است جلوی منفی شدن برخی آمارها را بگیرد و سعی کرده‌ایم با حفظ عزت حرکت کنیم با این حال سیاست رفاهی صدقه‌ای را کنار گذاشته‌ایم.


Page Generated in 0/0051 sec